Küsin remondi nõu: sarniir, õõtshoob
Tere
tagasillas mingi kolks ja ÜV punktis leidsime ka allika üles. Öeldi, et sarniirid ja vaja pildil näidatud kolakas ära vahetada.
Leidsin vist õige osa ka üles : https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0008-meyle
Nagu aru saan, siis sarniirid on ühes tükis õõtshoovaga ja neid eraldi vahetada ei saa/pole mõtet?
Wis ütleb, et mingit spets otsikut on vaja kinni keeramisel. Ma ei saa selle otstarbest väga aru? Kui see on mööda pääsematu tarvik, siis kust Eestis sellist võiks leida?
Kas midagi oleks veel hea teada selle töö puhul?
Auto 2011 9-3 SS
tagasillas mingi kolks ja ÜV punktis leidsime ka allika üles. Öeldi, et sarniirid ja vaja pildil näidatud kolakas ära vahetada.
Leidsin vist õige osa ka üles : https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0008-meyle
Nagu aru saan, siis sarniirid on ühes tükis õõtshoovaga ja neid eraldi vahetada ei saa/pole mõtet?
Wis ütleb, et mingit spets otsikut on vaja kinni keeramisel. Ma ei saa selle otstarbest väga aru? Kui see on mööda pääsematu tarvik, siis kust Eestis sellist võiks leida?
Kas midagi oleks veel hea teada selle töö puhul?
Auto 2011 9-3 SS
- Manused
-
- otsik.PNG (18.44 KiB) Vaadatud 5847 korda
-
- wiz.PNG (107.03 KiB) Vaadatud 5847 korda
-
- sarniir.jpg (158.41 KiB) Vaadatud 5847 korda
Viimati muutis HHenri, K Aug 28, 2019 9:11, muudetud 1 kord kokku.
Ei ole seal mingit eritööriista tarvis, suht sama töö nagu ees stabilisaatori "kondi" vahetus. Sisu tuleb otsast kinni hoida ja lehtvõtme või siis amordi padrunitega keerata.
Tech2 abi tartus (veakoodide lugemine ja remont) 56620138
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See spetsriist istub mutri peale ja siis saad veel samalt poolt "poldi" otsa keerata/hoida. Umbes nagu hästi paks lehtvõti. Tavaline padrun ju läbi ei lase. Kui just servas lehtvõtme jaoks kante pole, et ilma narreta kasutada saaks. Sest noh, polt on vaja paigal hoida, kui sa mutri õige vändega kinni keerad.
Ok, ühesõnaga otsik läheb dünamovõtme peale ja seda poldi otsa (punase ringiga) hoian samal ajal 10mm lehtvõtmega kinni nagu ka WISis seletatud.
Nüüd siis peab vaatama kust mingise otsiku sellise leian.
Nüüd siis peab vaatama kust mingise otsiku sellise leian.
- Manused
-
- Capture.PNG (105.11 KiB) Vaadatud 5756 korda
Sellega reguleeritakse tagumise ratta kokkujooksu+külgkallet, kui sul sillapinki pole siis ära parem näpi.
21mm lehtvötmega keerad lahti, samal ajal hoiad 10mm padruniga otsa kinni. . Kehvemal juhul keerad ka sisemise regullpoldi pooleks.
Seletuste järgi tundub, et odavam on töökoda külastada.
21mm lehtvötmega keerad lahti, samal ajal hoiad 10mm padruniga otsa kinni. . Kehvemal juhul keerad ka sisemise regullpoldi pooleks.
Seletuste järgi tundub, et odavam on töökoda külastada.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Sisemine regullpolt (spets ekstsentrik selline) millest innar11 räägib on pildil punase ovaali sees. Selle keerad tõenäoliselt kohe kindlasti mutri juurest puruks. WIS käseb alati uue panna ja ei maksa palju niiet enne kui kallale lähed osta uued ekstsentrikud valmis. Viking Motorsist peaks saama.
Tehtud, tänud nõu eest.
Väga lihtne ots oli. Roostemurdja aitas mutrid ilusti lahti saada. Uue poldi sain Troostilt, kuigi vana tundus ka täiesti timm. Ma küll ei kujuta ette kuidas nii jämedat polti pooleks keeratakse Vana varda puks oli suht väsinud ja see liigend käis täiesti lödilt.
Panin praegu märkide järgi kõik kokku tagasi ja juhitavus oli nagu ikka. Varsti näeb ülevaatuses kui paigast ära rattad on, silla regulli peaks nii ehk naa tegema enne kui talvekad alla lähevad. Praegused nagunii viimasel ringil.
Väga lihtne ots oli. Roostemurdja aitas mutrid ilusti lahti saada. Uue poldi sain Troostilt, kuigi vana tundus ka täiesti timm. Ma küll ei kujuta ette kuidas nii jämedat polti pooleks keeratakse Vana varda puks oli suht väsinud ja see liigend käis täiesti lödilt.
Panin praegu märkide järgi kõik kokku tagasi ja juhitavus oli nagu ikka. Varsti näeb ülevaatuses kui paigast ära rattad on, silla regulli peaks nii ehk naa tegema enne kui talvekad alla lähevad. Praegused nagunii viimasel ringil.
Tere.
Mul loksub sama vidin ja kuna ma autodest mitte kui midagi ei tea, siis küsin siit targematelt nõu. Kas see hoob/varras ongi müügis ühe tükina või saab seda püksi sinna otsa ka eraldi osta? Ma sain hinna kogu vardale ca 85 euri/ tk. Mu Saab on siis 9-3 2,2tdi (92kw) 2003 aasta. Kuna teema algataja ise just tegeles asjaga, oleksin väga tänulik kui saaksin asjalikku nõu. Tänud
Mul loksub sama vidin ja kuna ma autodest mitte kui midagi ei tea, siis küsin siit targematelt nõu. Kas see hoob/varras ongi müügis ühe tükina või saab seda püksi sinna otsa ka eraldi osta? Ma sain hinna kogu vardale ca 85 euri/ tk. Mu Saab on siis 9-3 2,2tdi (92kw) 2003 aasta. Kuna teema algataja ise just tegeles asjaga, oleksin väga tänulik kui saaksin asjalikku nõu. Tänud
Üldjuhul ühes tükis on need jah.
Aeromotorsis nt on su autole ka 47 ja 64€ need samad vardad ka olemas, aga varuosadega rusikareegel on, et you get what you pay for.
https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 827;s10671
Võin sulle paar head videot saata kui ise hakkad tegema. Midagi keerulist ei ole.
Aeromotorsis nt on su autole ka 47 ja 64€ need samad vardad ka olemas, aga varuosadega rusikareegel on, et you get what you pay for.
https://aeromotors.ee/kataloog/saab/9-3 ... 827;s10671
Võin sulle paar head videot saata kui ise hakkad tegema. Midagi keerulist ei ole.
Tere.
Sain need õõtsad tellitud, tänud abi eest. Üks küsimus veel, üleval selline pumerang ja seal otsas mingi silikoonpuks (lisan pildi ka, kuigi sealt halvasti näha). Kuidas selle puksi õige nimetus on ja äkki, kui pole palju palutud, leiad mulle õige lingi? Suured tänud ette
Sain need õõtsad tellitud, tänud abi eest. Üks küsimus veel, üleval selline pumerang ja seal otsas mingi silikoonpuks (lisan pildi ka, kuigi sealt halvasti näha). Kuidas selle puksi õige nimetus on ja äkki, kui pole palju palutud, leiad mulle õige lingi? Suured tänud ette
- Manused
-
- DSC_1621_20190930134338951.jpg (194.25 KiB) Vaadatud 5185 korda
Vaata siit mis detail on ja leiad sealt koodi ka. Nr 6 vist?
https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =573154059
https://www.esaabparts.com/viewparts.ph ... =573154059
Kaevasin kaua tuubi Historys vaadatud videoid, aga ei leidnud üles ühte konkreetset mida tahtsin jagada kus mingi poolakas vahetas seda sama varrast ja pudistas kurwasid vahepeale.
Kirjutan siis ise.. Juhend on tegelt üleval olemas ja see on sisuliselt kaks polti lahti-kinni töö, aga paar kasulikku kommentaari juurde
Remove:
3. tee see pistik seebivee või mingi elektroonika puhastiga sitast puhtaks enne kui hakkad pealt maha võtma, et näeksid ja saaksid aru mis moodi see süsteem lahti käib. Suht väärakas klõpsu-süsteem halva nähtavusega kohas kui pukkidel teed. Olen eelnevast õppinud selliseid asju mitte kangutama, kui see lihtsalt lahti ei tule, siis teed midagi valesti ilmselt.
4. Lase heksentriku ümber terasharjaga haljaks ja tee triibud poldipea ja autokere peale, nii et pärast kui poldi tagasi paned, siis need triibud langevad kokku. Täpselt sama muttriga. Kui tagasi paned, siis mõlemad pool triibud peavad klappima. Keerad muidu jooksu persse kuna see varras mõjutab rehvi nurka auto suhtes.
Fit:
3. Panin selle lihtsalt kahe leht võtmega kinni kuna ei viitsinud improviseerida spets otsata. Momentvõtmega tegin enne käeharjutusi mis tunne 75Nm oleks. Usaldasin käe täpsusklassi piisavalt
Kui nädalavahetusel töö on ees ootamas, lase juba päev ja kaks enne roostelahustit poldile ja mutri vahele igale poole. Mõnuga.
Mul oli leeklamp ka igaks juhuks varutud, et tujukaid mutreid kuumutada, aga roostelahusti tegi poltide lahti saamise imelihtsaks.
See pole ilmselt kriitiline, aga ma panin pärast mõlemale poldile õrnalt keermelukustit ka peale.
Kõige tähtsam. Veendu, et auto on ohutult üles tõstetud. Üks tungraua mille peal auto seisab ei ole ohutu. Komplekt pukke on ainult 20euri.
Jõudu.
Kirjutan siis ise.. Juhend on tegelt üleval olemas ja see on sisuliselt kaks polti lahti-kinni töö, aga paar kasulikku kommentaari juurde
Remove:
3. tee see pistik seebivee või mingi elektroonika puhastiga sitast puhtaks enne kui hakkad pealt maha võtma, et näeksid ja saaksid aru mis moodi see süsteem lahti käib. Suht väärakas klõpsu-süsteem halva nähtavusega kohas kui pukkidel teed. Olen eelnevast õppinud selliseid asju mitte kangutama, kui see lihtsalt lahti ei tule, siis teed midagi valesti ilmselt.
4. Lase heksentriku ümber terasharjaga haljaks ja tee triibud poldipea ja autokere peale, nii et pärast kui poldi tagasi paned, siis need triibud langevad kokku. Täpselt sama muttriga. Kui tagasi paned, siis mõlemad pool triibud peavad klappima. Keerad muidu jooksu persse kuna see varras mõjutab rehvi nurka auto suhtes.
Fit:
3. Panin selle lihtsalt kahe leht võtmega kinni kuna ei viitsinud improviseerida spets otsata. Momentvõtmega tegin enne käeharjutusi mis tunne 75Nm oleks. Usaldasin käe täpsusklassi piisavalt
Kui nädalavahetusel töö on ees ootamas, lase juba päev ja kaks enne roostelahustit poldile ja mutri vahele igale poole. Mõnuga.
Mul oli leeklamp ka igaks juhuks varutud, et tujukaid mutreid kuumutada, aga roostelahusti tegi poltide lahti saamise imelihtsaks.
See pole ilmselt kriitiline, aga ma panin pärast mõlemale poldile õrnalt keermelukustit ka peale.
Kõige tähtsam. Veendu, et auto on ohutult üles tõstetud. Üks tungraua mille peal auto seisab ei ole ohutu. Komplekt pukke on ainult 20euri.
Jõudu.