Tere!
Mul suurele ringile küsimus.
Kuidas teha kindlaks, et kas masin on hirsch toodang või mitte?
Ja kas oleks mõistlik alles hoida kuna tegemist võib olla tulevase klassikuna.
Või pigem veel müüa kui veel saab?
Isendiks 1998.a mudel 9-5 mootoriga 2.3 turbo.
Eelmine omanik väitis kindlameelselt et tegemist on hirsch tuuninguga masinaga.
Küsimus 1998.a hirsch toodangu kohta.
Veits OT aga kas hirsch remapil on iseenesest üldse mingi väärtus? Kas see peaks olema kuidagi väärtuslikum või parem võrreldes kohaliku ettevõtte remapiga? Saan aru jah, et see oli tootjaga kooskõlas ja ei rikkunud garantiid jne aga kas peale kõiki neid aastaid see enam üldse loeb?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Hirschi toodang võib olla väga mitmel tasemel. Alates tavaliselt softituuningust kuni kõikvõimalike rauaupgradedeni (Trollid ja Troll-R-id). Minu arvates ainult softiupgrade küll mingit erilist väärtust ei oma, tänapeval on 9-5-e softivahetus niivõrd lihtne. Nummerdatud Troll omab miskit väärtust, kui ta tõeliselt heas korras on.
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: T Mär 22, 2016 11:08
- Asukoht:
- Auto:
Väljalase, vedrustus ja mootori tuuning on olemas jap. Salongi sisu ka teine.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Softi poolelt osad diagnostikaseadmed (näiteks op-com) näitavad ära tarkvara looja. Omast kogemusest üks juhus, kus omanik ei teadnudki, et tal Hirschi softiga masin on, aga diagnostikaseade tõi selle välja.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)