Värske Saabi omanikuna lisan siia siis ka minu autot puudutava teema.
Autode suhtes olen olnud suhteliselt valiv, kuna igal juhul kaasneb nendega rahakulu, seega kulugu siis vähemalt mõne vähe erilisema isendi peale. Oma praeguse auto (BMW E30) tõin 2004 aastal Saksamaalt ja sõitsin vahelduva eduga kuni tänaseni. Nüüd aga on aeg väikeseks uuenduskuuriks ning asemele tuli vaadata midagi uut.
Vaatasin nii uuemaid kui vanemaid aga midagi huvitavat peale Saabi silma ei jäänud. Siinsete foorumlaste abiga sai selgeks, et valida tuleks aero. Käisin vaatamas päris mitut aero-t, kuid ainult 2 olid korralikud, millest siis üks sai minu omaks.
Alljärgnevalt mõned pildid ka (tänusõnad Viktoriale).
Saab 9-3 Aero 154kW, 2003, Group
Tänud! Proovilend sai juba tehtud aga väga pikk ei saanud
Mootori aju hakkas streikima ja hetkel ootab uuele ajule tarkvara ümberlaadimist.
Muudest töödest sai troostis ostueelse kontrolli käigus tuvastatud pisivead likvideeritud ning mootori õli ja filtrid vahetatud. Hetkel vaja vahetada veel mingid tagumised puksid, mis pidavat alati kinni roostetanud olema. Muidu auto korras ja sõita hea.
Mootori aju hakkas streikima ja hetkel ootab uuele ajule tarkvara ümberlaadimist.
Muudest töödest sai troostis ostueelse kontrolli käigus tuvastatud pisivead likvideeritud ning mootori õli ja filtrid vahetatud. Hetkel vaja vahetada veel mingid tagumised puksid, mis pidavat alati kinni roostetanud olema. Muidu auto korras ja sõita hea.
- Viktoria
- Postitusi: 384
- Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
- Asukoht: Ciudad de Estonia
- Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014
Tere tulemast foorumisse
Auto on tõesti ilus, oma silmaga nägin
Nüüd jääb Sul ühte kuuluvusest puudu vaid liitumine Saabiklubiga, mis tagab siis erinevaid soodustusi (Troost, Viking Motors jpm) ning seda ka kütuse näol, mida varustab Olerexi rütmikeks.
Auto on tõesti ilus, oma silmaga nägin
Nüüd jääb Sul ühte kuuluvusest puudu vaid liitumine Saabiklubiga, mis tagab siis erinevaid soodustusi (Troost, Viking Motors jpm) ning seda ka kütuse näol, mida varustab Olerexi rütmikeks.
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Nüüd siis mootori aju vahetus ka edukalt tehtud.
Logi mõttes olid sümptomid järgmised: aeg-ajalt läks põlema kollane mootori tuli ning veakoodideks näitas erinevate süütepoolide mitte töötamist. Lisaks jäin hiljem ka kaks kord teele, sest korraga kadus ära säde kõikidelt küünaldelt. Summutist tuli hallikat-valget suitsu, mistõttu algselt arvasin, et turbo lendas, kuid mõne aja möödudes läks auto jälle käima nagu poleks midagi juhtunudki.
Ecu vahetusel pidi olema kaks varianti, üks lihtsam teine keerulisem. Lihtsam on see kui leiab aju, mis tulnud aero pealt, kuid selleks peaks olema aju peal alles auto vin kood ning selles H täht, mis näitab aero mudelit. Ma sellist aju ei leidnud ning tellisin ebays-t suvalise sama suguse aju ning vajalikud andmed kopeeriti vana aju pealt üle.
Toon ära ka mõned sobivad ECU koodid: 12800388, 12804813, 32019553, 55353231, 55571182, 55352688, 55569738.
Kogu lõbu läks maksma umbes 300.-
Logi mõttes olid sümptomid järgmised: aeg-ajalt läks põlema kollane mootori tuli ning veakoodideks näitas erinevate süütepoolide mitte töötamist. Lisaks jäin hiljem ka kaks kord teele, sest korraga kadus ära säde kõikidelt küünaldelt. Summutist tuli hallikat-valget suitsu, mistõttu algselt arvasin, et turbo lendas, kuid mõne aja möödudes läks auto jälle käima nagu poleks midagi juhtunudki.
Ecu vahetusel pidi olema kaks varianti, üks lihtsam teine keerulisem. Lihtsam on see kui leiab aju, mis tulnud aero pealt, kuid selleks peaks olema aju peal alles auto vin kood ning selles H täht, mis näitab aero mudelit. Ma sellist aju ei leidnud ning tellisin ebays-t suvalise sama suguse aju ning vajalikud andmed kopeeriti vana aju pealt üle.
Toon ära ka mõned sobivad ECU koodid: 12800388, 12804813, 32019553, 55353231, 55571182, 55352688, 55569738.
Kogu lõbu läks maksma umbes 300.-
- skyline
- Postitusi: 1051
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Need tavavahade kuni 12 kuud jutud kehtivad eeldusel, et elad kuskil päikeseriigis, kus pole soolatud teid ja 12 kuu jooksul autot rohkem ei pese kui 5 korda
Nn keraamiline kaitse oleks juba teine teema.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Ega ma tegelikult ei oskagi kontrollida, kas mingi vaha on veel peal või mitte, tahtsin lihtsalt ühe korra ära proovida, mis ta endast kujutab.
Palju olulisem oleks arvatavasti teha korrosiooni tõrje krownis, kuniks on veel mida kaitsta.
Palju olulisem oleks arvatavasti teha korrosiooni tõrje krownis, kuniks on veel mida kaitsta.
Siin ma jään eriarvamusele kuna tilkumine ei näita kuidagi seda, et tõrje kasutu oleks vaid võibolla seda, et ainet liiga palju pandi.
Kasulikkus ilmneb palju hiljem ja eelkõige siis kui autot kauem plaanitakse pidada. Ma ei usu, et saabid väga hinda lähevad, seega võibolla pole see töö vaeva väärt, kuid nähes kui ruttu nad roostetama hakkavad siis võibolla ikka tasub teha.
Kasulikkus ilmneb palju hiljem ja eelkõige siis kui autot kauem plaanitakse pidada. Ma ei usu, et saabid väga hinda lähevad, seega võibolla pole see töö vaeva väärt, kuid nähes kui ruttu nad roostetama hakkavad siis võibolla ikka tasub teha.
Aga kas auto roostetab aasta hiljem?
Meil käisid kõik firma autod nüüd just krownis ja kuna masinapark koosneb suuresti sprinteritest ja sõidetakse palju, siis ootan küll huviga tulemust.
Kogenud Aeronaut.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ei roosteta aga see masin on ka 4 aastat vana Ford Focus. Krownis puurisid uste sisse augud millede kaudu mingit plöga uste sisse pumbati. Absurd. Rikuvad kaetud ja tsingitud plekki. Ja inimesed maksavad veel raha oma auto rikkumise eest.
Mitte, et ma krowni kaitseks, piisavalt jama tööd nende poolt näinud, kuid kôik korrosiooni vahad on "plöga" mis lastakse erinevate avade sisse. Tavaliselt uste alumised äâred, küljekarbid, raamid ja tiivakaarte sisemistele osadele. See plöga ei riku kuidagi mingit tsinki ega pinnakatet. Pigem on see üks lisakiht kaitset mis meie talvega(sool ja tihti 0 kraadi kandis kõikuv temp) kokku sobib. Krowni poiste debiilne aukude puurimine ja tihti suvaliselt aine pritsimine on muidugi koomiline.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ma pidasin rikkumise all seda puurimist silmas. Augu sisemised servad jäävad tsingikihi ja värvi kaitsest ilma ja natukese niiskusega hakkab haljas plekk väga kiiresti roostetama.saabu14jr kirjutas: ↑N Sept 12, 2019 22:53 Mitte, et ma krowni kaitseks, piisavalt jama tööd nende poolt näinud, kuid kôik korrosiooni vahad on "plöga" mis lastakse erinevate avade sisse. Tavaliselt uste alumised äâred, küljekarbid, raamid ja tiivakaarte sisemistele osadele. See plöga ei riku kuidagi mingit tsinki ega pinnakatet. Pigem on see üks lisakiht kaitset mis meie talvega(sool ja tihti 0 kraadi kandis kõikuv temp) kokku sobib. Krowni poiste debiilne aukude puurimine ja tihti suvaliselt aine pritsimine on muidugi koomiline.
- skyline
- Postitusi: 1051
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mina olen ka Krowni töö tegemata jätnud nende töömeetodite tõttu. Puuritakse auk ja rikutakse ära tsingikiht nagu Ron24 juba ütles ja siis lükatakse augule mingi plastkork ette. Tegu ikkagi suht pimesi pisikese augu kaudu tehtava hoogtööga, kus kemikaali levimise ulatust ja ühtlust ei saa töö käigus eriti kontrollida. Töö on ka seeläbi soodne, sest ei viitsita vaeva näha polstrite ja katete eemaldamisega.
Mul on kunagi messilt nende käest ostetud aerosoolina Krown õli ja lasin sellega ise auto põhjadetailid ja küljekarbid üle .
Mul on kunagi messilt nende käest ostetud aerosoolina Krown õli ja lasin sellega ise auto põhjadetailid ja küljekarbid üle .
Viimati muutis skyline, R Sept 13, 2019 9:26, muudetud 1 kord kokku.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ja pärast tilgub auto seda jama veel 1 aasta hiljemgi. Lisaks katkeb vähemalt Volvo ja BMW keregarantii koheselt. Nende kahe automargi esindused on sellise töötluse ära keelanud.skyline kirjutas: ↑R Sept 13, 2019 8:52 Mina olen ka Krowni töö tegemata jätnud nende töömeetodite tõttu. Puuritakse auk ja rikutakse ära tsingikoht nagu Ron24 juba ütles ja siis lükatakse augule mingi plastkork ette. Tegu ikkagi suht pimesi pisikese augu kaudu tehtava hoogtööga, kus kemikaali levimise ulatust ja ühtlust ei saa töö käigus eriti kontrollida. Töö on ka seeläbi soodne, sest ei viitsita vaeva näha polstrite ja katete eemaldamisega.
Mul on kunagi messilt nende käest ostetud aerosoolina Krown õli ja lasin sellega ise auto põhjadetailid ja küljekarbid üle .
Hea teada, et nad auke puurivad, mõtlesin ise ka, et kuidas nad igale poole ligi pääsevad aga sellega asi siis selge. Lähen vist seda teed, et ostan nende tooted ja teen ise.
Ühtlasi võiks krowni teemale punkti panna või selle kuidagi loba alla kolida, seal oleks seda otstarbekam edasi arutada.
Ühtlasi võiks krowni teemale punkti panna või selle kuidagi loba alla kolida, seal oleks seda otstarbekam edasi arutada.
Täna hommikul äratas mind naaber, kes teatas, et autol tagumine aken lahti. Ja see ei ole esimene kord, päris tüütuks muutub juba see pidev akende kontroll. Pole täpselt aru saanud, kas lähen näpuga akna nupu pihta või siis vajutan uste sulgemise nuppu puldidl liiga kaua. Igatahes midagi peaks ette võtma, et need aknad rohkem ise ei avaneks, oskab keegi midagi äkki soovitada?
Mul oli sama, pult pani segast, kui ma ei eksi siis Troostis progreti pult korda, sest ajast saati (ca 1aasta) pole enam häda.Group kirjutas: ↑L Nov 09, 2019 12:35 Täna hommikul äratas mind naaber, kes teatas, et autol tagumine aken lahti. Ja see ei ole esimene kord, päris tüütuks muutub juba see pidev akende kontroll. Pole täpselt aru saanud, kas lähen näpuga akna nupu pihta või siis vajutan uste sulgemise nuppu puldidl liiga kaua. Igatahes midagi peaks ette võtma, et need aknad rohkem ise ei avaneks, oskab keegi midagi äkki soovitada?
Mootori tuli jälle põleb ning juba on kindluse mõttes vahetatud küünlad ning süütepoolid ning viga ära ei kadunud, seega jälle mootori aju õhtal. Kindluse mõttes tähendab siis, et Troost auto diagnostika tulemustele tuginedes. Oleks neid ajusid siis kusagilt võtta
https://www.rendcarparts.com/saab/parts ... D55565020A
Proovi järgmise ecuga seda ka, ehk kestab kauem
Proovi järgmise ecuga seda ka, ehk kestab kauem