ACC on pisut sooda

Vasta
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#1

R Sept 13, 2019 21:04

9-5 2003 (MY04)

Üks päev ummikus seistes oli mootor juba natuke aega töösoe olnud kui panin tähele, et kõrvalistuja poolelt puhub sooja, samas juhi poolel külma, taga puhus ka sooja. Kahtlustasin kuulsat blend door viga ja kalibreerisin ACC-d - ühtki veakoodi ei näidanud.

Täna proovisin uuesti ja kuni mootor veel soojenes, oli kõik ok ja puhus mõlemalt poolt ühtlase temperatuuriga õhku. Üks hetk, kui mootor juba töösoe oli, panin tähele, et jälle puhus juhi poolel külmemat ja kõrvalistuja poolel jahedamat õhku. Juhi poolt temperatuuri muutes kõik ok, läks nii soojemaks kui jahedamaks, kõrvalistuja poolel puhus põikpäiselt leiget õhku ja külma tuli alles siis kui mõlemad temperatuurid LO peale panin.
Lasin salongi LO peal maha jahutada ja seejärel andis kõrvalistuja temperatuuri ka normaalselt muuta ning puhus vastavalt jahedat või sooja - taaskord täpselt seni kuni salong justkui normaaltemperatuuri saavutas ning jälle jäi kõrvalistuja poolt sooja ning juhi poolt külma puhuma.

Kuna "keskmine" on sellise toimetamisega täitsa ok, siis ei saa nagu nuriseda, aga samas nadi lugu, kui üks hetk jälle ummikus istudes peaks kõrvalistujale ebaproportsionaalselt sooja puhuma hakkama. Pisut kummaline lugu, sest blend doori viga minu teada on natuke must-valgem - pigem tundub, et mingi andur paneb villast?
On ehk kellelgi kokkupuudet ja kogemust või kasvõi soovitusi anduri osas - kus asub, kuidas puhastada ja kas on võimalik, et see viga põhjustab? Kahetsooniline kliima, siis tõenäoliselt on 2 andurit ka?
Eks üks hetk tuleb oma silma ja käega need klapid üle kontrollida, et nende viga välistada, kuid siis tahaks võimalikult hästi valmis olla ka muid potentsiaalseid vigu kontrollima, kui juba lammutamiseks läheb.

Tänud kaasa mõtlemast!
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#2

L Sept 14, 2019 15:20

Temperatuuri andur asub kohe mootori (vist kõigevasakpoolsem)kõrval õhukanalis. Töötava mootoriga temp. muutes on näha,kuidas asjad liiguvad. Asuvad need kindalaeka kõrval. edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#3

K Sept 25, 2019 19:55

Et ka järgmistele hädalistele sellest teemast abi oleks, siis infoks niipalju, et oli ikkagi viga selle blend door'iga seotud. Klapi ja servo vahel ühendus taastatud ning kõik jälle toimib. Internetist varasemalt loetu põhjal tundus jube hirmus töö, aga tegelikult on päris kerge nendele asjadele ligi pääseda.
Vasta