Saab 900EP 5D, 1992

saabu
Postitusi: 774
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#26

R Okt 11, 2019 17:36

Kui käima läheb, siis pump vaevalt.
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#27

L Okt 12, 2019 22:51

OK. Veel on pakutud bensupumba või starteri releed.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 920
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#28

L Okt 12, 2019 23:04

Eha juhuslikult masinal pole olnud mingit järelturu alarmi peal või isegi praegu peal?
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#29

L Okt 12, 2019 23:10

Kusjuures jah, on olnud kunagi mingi alarm peal, mis – võimalik, et mitte täielikult – maha võetud. Sellel juhul on vea otsimine paras peavalu?
KT100
Saabiklubi liige
Postitusi: 1058
Liitunud: E Mär 06, 2006 18:29
Asukoht:
Auto:

#30

L Okt 12, 2019 23:30

MartinE kirjutas:
L Okt 12, 2019 23:10
Kusjuures jah, on olnud kunagi mingi alarm peal, mis – võimalik, et mitte täielikult – maha võetud. Sellel juhul on vea otsimine paras peavalu?
Kaassõitjapool parema jala juures ECU üleval on bensupumba ja ülejäänud mootorijuhtimise 2 releed (30A), vaata, kas sinna on midagi lisatud, mis ei tundu tehasest tehtud. Kui spekuleerime, et võib olla midagi, mis on alarmiga seotud, siis ilmselt on kuskil autos mingi alarmi relee, mis sul näiteks kütusepumba (+87 märgistus skeemil peaks olema) relee lahti ühendab.
Huvitav on see, et probleem alles hiljuti tekkis. Võib-olla on oletatav alarmi relee väsimas, mis kohati toimib ja siis enam mitte... :conf:
Mul oli kunagi üks Soomest toodud masin, millel analoogne rats tehtud. Kunagi ei süvenenud, miks see nii oli...

Lisan: et selline "fix" aitab, oleks loogiline, et midagi on valesti enne kaitset. Seega, vaata kaitsmekarbi alla, mis seal tehtud.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 920
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#31

P Okt 13, 2019 0:16

Mul ühel soomest toodud masinal oli käivitustakistus lisatud bensupumba kaitsme juurde. Võid proovida kaitsmekarbi lahti kruvida ja vaadata kas seal karbis on katkestus tehtud või alarmi bloki juurest proovida uurida kuhu see käivitustakistus paigaldati(kui yldse paigaldati see) alarmi eemaldamine pole yldse peavalu. Lihtsalt ajad järge kuhu juhtmed alarmi bloki juurest lähevad ja hakkad ühenduspunktide juurest neid eemaldama. Aitab ka see kui leiad alarmi juhtmestiku skeemi. Sealt saad otsida mis juhtmed on seotud käivitustakistusega.
MartinE
Saabiklubi liige
Postitusi: 20
Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
Asukoht: Tartu
Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008

#32

E Nov 25, 2019 10:34

Mingid juhtmed olid mädad, torque leidis vea ja sättis klassiku jälle sõidukorda.
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13798
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03

#33

E Nov 25, 2019 12:04

MartinE kirjutas:
E Nov 25, 2019 10:34
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Osandada, puhastada, puhastada, puhastada... kokku panna.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta