Saab 900EP 5D, 1992
Kui käima läheb, siis pump vaevalt.
Kaassõitjapool parema jala juures ECU üleval on bensupumba ja ülejäänud mootorijuhtimise 2 releed (30A), vaata, kas sinna on midagi lisatud, mis ei tundu tehasest tehtud. Kui spekuleerime, et võib olla midagi, mis on alarmiga seotud, siis ilmselt on kuskil autos mingi alarmi relee, mis sul näiteks kütusepumba (+87 märgistus skeemil peaks olema) relee lahti ühendab.
Huvitav on see, et probleem alles hiljuti tekkis. Võib-olla on oletatav alarmi relee väsimas, mis kohati toimib ja siis enam mitte...

Mul oli kunagi üks Soomest toodud masin, millel analoogne rats tehtud. Kunagi ei süvenenud, miks see nii oli...
Lisan: et selline "fix" aitab, oleks loogiline, et midagi on valesti enne kaitset. Seega, vaata kaitsmekarbi alla, mis seal tehtud.
Mul ühel soomest toodud masinal oli käivitustakistus lisatud bensupumba kaitsme juurde. Võid proovida kaitsmekarbi lahti kruvida ja vaadata kas seal karbis on katkestus tehtud või alarmi bloki juurest proovida uurida kuhu see käivitustakistus paigaldati(kui yldse paigaldati see) alarmi eemaldamine pole yldse peavalu. Lihtsalt ajad järge kuhu juhtmed alarmi bloki juurest lähevad ja hakkad ühenduspunktide juurest neid eemaldama. Aitab ka see kui leiad alarmi juhtmestiku skeemi. Sealt saad otsida mis juhtmed on seotud käivitustakistusega.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 20
- Liitunud: E Nov 12, 2018 12:14
- Asukoht: Tartu
- Auto: 900EP 1992 / 9-5 Aero 2008
Mingid juhtmed olid mädad, torque leidis vea ja sättis klassiku jälle sõidukorda.
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?