Saab 9-3 YS3F 2003 2.2 TiD erinevad elektri mured

Teemad elektroonikast...
Vasta
Maic
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 24, 2019 20:29
Asukoht:
Auto:

#1

N Okt 24, 2019 20:57

Tervitus, lappasin siin foorumis ajalukku tagasi, aga ei leidnud otsest vastust oma probleemidele, seega uus teema.
Nimelt siis asi selline, et vahel kaob öö jooksul akust vool teadmata suunas ära ja seda siis puldist lukustatud autol, nii et mingi tarbija ei peaks ju enam järgi olema. Süüteluku vahetasin välja, kuigi jah - seda, mille enda vana aseele panin, lahti ei võtnud ega üle ei puhastanud. Steering lock malfunction kirja on näidanud seni, kui minu käes on antud auto olnud, aga kui peale käivitust clear nupust see ära nullida, siis endast viga kuidagi märku otseselt ei anna.
Kirjutan selle pärast "otseselt ei anna" sest vahel paneb muud moodi ka segast masin. Vahel, ma ei tea millest, hakkab kellasi nulli viskama ja siis lööb kõik ohutuled põlema ja hakkab jälle tööle kõik. Ja pigem niimoodi mitmeid kordi järjest. Tundub, et see probleem on nii mõlelegi teisele kodanikule peavalu tekitanud.
Et see Saabi elektroonika tundub na hellake olevat, siis kas mingi pinge langus vms. asi ei või tekitada elektroonika töös häireid?
Genekas laeb miskipärast väga iseteadlikult akut, nii et mõnel jahedamal päeval näen laadimisvooluks 13,8 v kohapeal seistes, ilma tarbijateta aga pool tundi hiljem sõites võib see nr olla 13,2 ja vahel vähemgi.
Genekas ise käis eelmine aasta remondis, kuna laager hakkas koledat häält tegema. Väidetavalt kontrolliti pärast geneka olekut ja kõik olla ok.
Samas tean, et samal mudelil ka 13,4 on täitsa tavaline laadimisvool.
Aku ise peaks olema igati korras, sest olen proovinud mõneks päevaks, kui autot ei kasuta, massi juhtme maha võtta ja siis on voolu kadu olematu. Ja see voolu kadu pole ka igapäevane probleem, aga vahel tuleb ette ja on ilmselgelt väga häiriv. Täna, peale kolme päevast seismist oli voolu alles 7,1 ainult...
keenius
Postitusi: 283
Liitunud: R Dets 22, 2006 16:59
Asukoht: Rakvere
Auto: Saab 9000; Saab 9-3ss; Subaru Impreza; Moskvits 2140SL
Kontakt:

#2

R Okt 25, 2019 12:55

Oman sama mudelit ja laadimine ei tohiks alla 14V olla.
Samas saab mõõta maha laadimis voolu. mis võiks jääda alla 20mA.
Maic
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 24, 2019 20:29
Asukoht:
Auto:

#3

R Okt 25, 2019 13:59

Lugesin mingist foorumist, et vigane pingeregulaator võib voolu varastada. Kui laadimine on ka selline nõrgapoolne ja kõikuv, siis võib see ju läbi olla küll, aga kuidas selle korrasolekut peaks kontrollida saama?
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1196
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#4

R Okt 25, 2019 18:28

Lekkevoolu multimeetriga otsida. Ükshaaval hakkad kaitsmeid välja tõmbama kuniks tarbija kaob. Genekat saad niimoodi kontrollida ainult siis kui kruvid pluss juhtme geneka küljest lahti. On olnud juhuseid kus gene dioodiplokk on läbi ja varastab seistes voolu. 9-5l 2.2 dislal on siiani olnud laadimine 13.7-14v vahemikus.
Maic
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 24, 2019 20:29
Asukoht:
Auto:

#5

P Okt 27, 2019 11:04

Lekkevoolu otsimine on veidi keeruline, kuna see ei kao pidevalt, vaid ainult vahel - aru ei saa millest tingituna...
entson
Postitusi: 484
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 29, 2019 17:41

kunagi ühel bmw-l jäi pagassi valgustus põlema ,üle kahe päeva seistes enam käima ei saanud.
Saan harva sõita SAABIGA.
Maic
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 24, 2019 20:29
Asukoht:
Auto:

#7

N Okt 31, 2019 11:24

Igasugu valgusallikad sai esmajärjekorras üle kontrollitud.
9-5LPT
Postitusi: 1227
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#8

N Okt 31, 2019 11:31

Peegli oma ka?
Kogenud Aeronaut. :drive:
Maic
Postitusi: 5
Liitunud: N Okt 24, 2019 20:29
Asukoht:
Auto:

#9

R Nov 01, 2019 10:26

Tundub, et genekas ikkagi on asjaga kuidagi seotud.
Vasta