9-3 1.9TTiD atm kast
kui 2->3 vahetus paugutab, siis 95% solenoidide/hüdraulika plokk kutu.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Minu 9-3 ttid ja ilmselt ka sellel eraldi varrast pole. Õli taseme õigeks saavutamiseks tuleb kastis õli temperatuur tõsta 40-60 kraadi vahemikku, siis auto ülesse ja alt väiksem punn eemaldada. Üleliigne õli jookseb välja. Sama kast volvol https://www.youtube.com/watch?v=EAb9p8Wph-M&t=926s
Kasti õli temp saavutamiseks vaja kiiremat sõitu tegema minna?Fastaero kirjutas: ↑K Nov 06, 2019 17:46Minu 9-3 ttid ja ilmselt ka sellel eraldi varrast pole. Õli taseme õigeks saavutamiseks tuleb kastis õli temperatuur tõsta 40-60 kraadi vahemikku, siis auto ülesse ja alt väiksem punn eemaldada. Üleliigne õli jookseb välja. Sama kast volvol https://www.youtube.com/watch?v=EAb9p8Wph-M&t=926s
Võin sulle esid2 laenata, sealt näed temperatuuri ära. Mul stabiliseerub kasti õli temp ca 85 ja 90 vahele. Sinna jõuab vast 30 minuti hariliku sõiduga.Marko647 kirjutas: ↑K Nov 06, 2019 20:50Kasti õli temp saavutamiseks vaja kiiremat sõitu tegema minna?Fastaero kirjutas: ↑K Nov 06, 2019 17:46Minu 9-3 ttid ja ilmselt ka sellel eraldi varrast pole. Õli taseme õigeks saavutamiseks tuleb kastis õli temperatuur tõsta 40-60 kraadi vahemikku, siis auto ülesse ja alt väiksem punn eemaldada. Üleliigne õli jookseb välja. Sama kast volvol https://www.youtube.com/watch?v=EAb9p8Wph-M&t=926s
40...60 kraadi äkki 15 minutit sõitu? Võin homme jälgida ja teada anda.
AF40 valvebody pane googlisse ja saadki
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
Oki, otsin kuskilt mingi tõstuki variandi ja siis äkki isegi laenaks su esid korra2paulk kirjutas: ↑K Nov 06, 2019 22:20Võin sulle esid2 laenata, sealt näed temperatuuri ära. Mul stabiliseerub kasti õli temp ca 85 ja 90 vahele. Sinna jõuab vast 30 minuti hariliku sõiduga.Marko647 kirjutas: ↑K Nov 06, 2019 20:50Kasti õli temp saavutamiseks vaja kiiremat sõitu tegema minna?Fastaero kirjutas: ↑K Nov 06, 2019 17:46Minu 9-3 ttid ja ilmselt ka sellel eraldi varrast pole. Õli taseme õigeks saavutamiseks tuleb kastis õli temperatuur tõsta 40-60 kraadi vahemikku, siis auto ülesse ja alt väiksem punn eemaldada. Üleliigne õli jookseb välja. Sama kast volvol https://www.youtube.com/watch?v=EAb9p8Wph-M&t=926s
40...60 kraadi äkki 15 minutit sõitu? Võin homme jälgida ja teada anda.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Oma kogemustest soovitan selliste probleemide korral pigem kompleksse töötava asenduskasti otsida - lõpptulemusena tuleb tõenäoliselt soodsam.
See kastide remontimine on Eesti tegijate käes nagu s*tast saia tegemine, mis põlve otsas vahepeal õnnestub ja vahepeal mitte. Pole neil mitte ühelgi senini minu teada kastide teststendi ja remont käib katse-eksituse meetodil - kast külge- kast maha ja sina maksad ja maksad, kui just nö garantii alla ei õnnestu seda tegevust suruda. Ja auto seisab nädalaid remondis.
Lähim pädev remontija on kuuldavasti Recro, Cesises, Lätis.
See kastide remontimine on Eesti tegijate käes nagu s*tast saia tegemine, mis põlve otsas vahepeal õnnestub ja vahepeal mitte. Pole neil mitte ühelgi senini minu teada kastide teststendi ja remont käib katse-eksituse meetodil - kast külge- kast maha ja sina maksad ja maksad, kui just nö garantii alla ei õnnestu seda tegevust suruda. Ja auto seisab nädalaid remondis.
Lähim pädev remontija on kuuldavasti Recro, Cesises, Lätis.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
6 käigulisel pole varrast kui õigesti mäletan. Mõistlik osta Rootsist uus kast 400-1000€, sama raha eest remonditakse ka Lätis.
siin siis mõne automaat kastid müügil 6 käiku https://en.bildelsbasen.se/se-sv/OEM/55567027/
Viimati muutis yllar, N Nov 07, 2019 11:46, muudetud 1 kord kokku.
Väga hea, ongi põhjust Cesisesse vanavanematele külla minekuksskyline kirjutas: ↑N Nov 07, 2019 11:10Oma kogemustest soovitan selliste probleemide korral pigem kompleksse töötava asenduskasti otsida - lõpptulemusena tuleb tõenäoliselt soodsam.
See kastide remontimine on Eesti tegijate käes nagu s*tast saia tegemine, mis põlve otsas vahepeal õnnestub ja vahepeal mitte. Pole neil mitte ühelgi senini minu teada kastide teststendi ja remont käib katse-eksituse meetodil - kast külge- kast maha ja sina maksad ja maksad, kui just nö garantii alla ei õnnestu seda tegevust suruda. Ja auto seisab nädalaid remondis.
Lähim pädev remontija on kuuldavasti Recro, Cesises, Lätis.
Põhiline mis antud kasti tuksi keerab on vale õli kasutamine, raske jalg pole probleemiks. Valatakse lisaks 3L sünteetilist õli sees olevale 4L mineraalõlile.
Sümptomite järgi pole vaja ju kasti vahetada, piisab soleka ploki vahetusest. Selleks pole vaja isegi kasti maha võtta.
Rootsist saad ju samasuguse pool pe..ses kasti. Mootori vahetusega oli vist juba piisavalt jamamist.
Rootsist saad ju samasuguse pool pe..ses kasti. Mootori vahetusega oli vist juba piisavalt jamamist.
Ma proovin algul seda õlitaset, aga jah peale seda vaataks soleka plokki. Küsisin remondimehelt mis õli ta ka sinna pani, ehk on õige kraam
Õiget õli saab ainult Viking Motorsist või mõnest Saabi töökojast. https://www.eeuroparts.com/Parts/29402/ ... -93165147/
Ehk siis väga suure tõenäosusega on mul vale õli sees, kas see tähendab et pean kuskil dünaamilise tegema või on juba hilja ?yllar kirjutas: ↑N Nov 07, 2019 19:06Õiget õli saab ainult Viking Motorsist või mõnest Saabi töökojast. https://www.eeuroparts.com/Parts/29402/ ... -93165147/
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Pean tunnistama, et pole kunagi nendesse kastidesse originaal õli manustanud ja kõik sõidavad juba aastaid.
Oli korra juhus kus kast tegi hiljem trikke kuna õli polnud piisavalt. Suht sama kirjeldus nagu esimese postituses.
E: Täpsustan, et pean silmas ORIGINAAL GM pakendit.
Oli korra juhus kus kast tegi hiljem trikke kuna õli polnud piisavalt. Suht sama kirjeldus nagu esimese postituses.
E: Täpsustan, et pean silmas ORIGINAAL GM pakendit.
Viimati muutis rantto, R Nov 08, 2019 9:58, muudetud 1 kord kokku.
Ma usun et keegi ei sega mootoriõli niimoodi et pool on mineraal ja pool sünteetika. Kasti tervis oleneb ka kindlasti sellest kas sõita seguga 1000km või 60000 või rohkem. Kui dünaamilise vahetuse mehed suudavad vana õli 100% välja pesta siis miks mitte seda teha ja asendada sünteetikaga. Kindlasti käitub kast erinevate õlidega erinevalt.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Mis mootoriõlidesse puutub siis mineraalõli ja täissünteetiline õli ei sobi kohe kuidagi omavahel kokku. Hädapärast võib poolsünteetilisele mineraali peale kallata. Või pooltünteetilisele täissünteetilist. Ma arvan et käigukasti mineraalõlile täissünteetilise lisamisel rikub kasti väga ruttu jäädavalt.