9-3 lähituled paremaks?
Tervis,
Kas tänapäeval on 2003 9-3ele lähituledele paremat lahendust. H7 halogeeniga (erinevatega) nähtavus väga sitt (tuled ise paistavad selged) Kaugtuledega pole probleemi. Praeguseks lahenduseks on xenonid paigaldatud (natuke parem kui halogeen), aga ei tundu ka hea lahendus. Esiteks ülevaatusel takistuseks, kuigi tulel xenonit lubav märge olemas, aga pole pesureid ja automaat reguleerimist. Teiseks nähtavus pole see mis tahaks. Teisel autol 1999 9-5el on väga head tuled isegi kõige odavamate pirnidega, seal pole ka luupe lähituledes. Kas 2003 9-3 le pole ilma luupiteta tulesid?
Kas tänapäeval on 2003 9-3ele lähituledele paremat lahendust. H7 halogeeniga (erinevatega) nähtavus väga sitt (tuled ise paistavad selged) Kaugtuledega pole probleemi. Praeguseks lahenduseks on xenonid paigaldatud (natuke parem kui halogeen), aga ei tundu ka hea lahendus. Esiteks ülevaatusel takistuseks, kuigi tulel xenonit lubav märge olemas, aga pole pesureid ja automaat reguleerimist. Teiseks nähtavus pole see mis tahaks. Teisel autol 1999 9-5el on väga head tuled isegi kõige odavamate pirnidega, seal pole ka luupe lähituledes. Kas 2003 9-3 le pole ilma luupiteta tulesid?
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Ksenoon iseenesest ei tähenda, et see kuidagi parem on. Mul on tehase ksenoonid ja needki ei näita midagi
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Mina lasin aasta tagasi enda õnnetud halogeenid üldse välja vahetada. Maanteel läks asi ikka tõesti ohtlikuks juba, lähituled näitasid ainult ninaette. Masin ise aastast 2003. No tuulasin ja tuulasin kuu aega mööda veebipode, lõpuks sain TYCi tuled. Saabiantis kruviti ette. No päris hea, aga kuidagi ette näitasid. Just oli ülevaatusel käik, seal onu vaatas jah, et liiga ette näitavad - kruttis nö. normaalasendisse. Ja mis siis juhtus! Ime! Näiteks sõites Tallinn-Rapla maanteel pimedal ajal vahel ei viitsigi täistulesid kasutada - uskumatult hästi valgustavad! Ma olen üdini rahul selle kuluga, mis tehtud sai. Ühe tule hind kujunes vist 130 euro kandis või umbes nii.
Aga nende liba xeonide ja led'idega soovitatakse ettevaatlik olla, võib juhtuda, et politsei haistab selle asja juba kaugelt ära ja siis on kordusülevaatus soolas.
Aga nende liba xeonide ja led'idega soovitatakse ettevaatlik olla, võib juhtuda, et politsei haistab selle asja juba kaugelt ära ja siis on kordusülevaatus soolas.
Kus sa täpsemalt said need tuled muidu?geneetik kirjutas: ↑T Nov 19, 2019 20:41Mina lasin aasta tagasi enda õnnetud halogeenid üldse välja vahetada. Maanteel läks asi ikka tõesti ohtlikuks juba, lähituled näitasid ainult ninaette. Masin ise aastast 2003. No tuulasin ja tuulasin kuu aega mööda veebipode, lõpuks sain TYCi tuled. Saabiantis kruviti ette. No päris hea, aga kuidagi ette näitasid. Just oli ülevaatusel käik, seal onu vaatas jah, et liiga ette näitavad - kruttis nö. normaalasendisse. Ja mis siis juhtus! Ime! Näiteks sõites Tallinn-Rapla maanteel pimedal ajal vahel ei viitsigi täistulesid kasutada - uskumatult hästi valgustavad! Ma olen üdini rahul selle kuluga, mis tehtud sai. Ühe tule hind kujunes vist 130 euro kandis või umbes nii.
Aga nende liba xeonide ja led'idega soovitatakse ettevaatlik olla, võib juhtuda, et politsei haistab selle asja juba kaugelt ära ja siis on kordusülevaatus soolas.
Mul ka teedel pole politsei kiusanud ega keegi vilgutanud kui xenon pirnid on. Aga ülevaatusel sain korduse.
https://www.partsforsaabs.com/product_i ... ae24f3d3fb
Ja nende "libaxenonite" koha pealt niipalju - sellise auto juhil endal pimedas ehk nätavus parem kuid vastasöitjaid pimestab see versioon selle töttu,et optiliselt on H7 höögniit ja xenonpirni klaasist kolb kus helendus toimub möötmetelt ja kujult erinevad. seetöttu H7 esilatern ei suuna valgust öieti. Need kes väidavad , et köik OK istuge bussi vöi veokirooli ja proovige üks öö tihedas vastuliikluses söita. Kas töesti soovite olla teadlikult pahatahtlikud kaasliilkejate suhtes ja ohtu seada teisi pimestades 50 vöi enama inimese elud?
Ja nende "libaxenonite" koha pealt niipalju - sellise auto juhil endal pimedas ehk nätavus parem kuid vastasöitjaid pimestab see versioon selle töttu,et optiliselt on H7 höögniit ja xenonpirni klaasist kolb kus helendus toimub möötmetelt ja kujult erinevad. seetöttu H7 esilatern ei suuna valgust öieti. Need kes väidavad , et köik OK istuge bussi vöi veokirooli ja proovige üks öö tihedas vastuliikluses söita. Kas töesti soovite olla teadlikult pahatahtlikud kaasliilkejate suhtes ja ohtu seada teisi pimestades 50 vöi enama inimese elud?
Ei saa aru, kust selline väide tuleb..ise kasutanud neid libaxenoneid, pole keegi vilgutanud ega nurisenud. Rekkamehed üldiselt üsna kiired "karistama" kui tuled näkku ikka paistavad. Ledi puhul tuli tulesid rohkem alla keerata kui xenoneid või halogeene, kuid samamoodi õige kõrguse peale ära regullides ei vilgutatud enam keegi..
Kogenud Aeronaut.
Ega ise nurisemiseks pöhjust kuna heledam valgus ja ehk nähtavuski parem. Ja ega see kel silmad pimedad ju äkkpidurdust tee ja vastusöitjat noomima hakka. Pika töö-öö järel aga on silmad kui liiva täis ja paljudel öösel tööd tegevatel bussi/veokijuhtidel silmanägemine halvenenud. Miks tahate halba neile kes Teie lapsi kooli-koju vöi teise linna söidutavad vöi Teie perede tarvis toidu ja tööstuskaupu kauplustesse toimetavad? Enamus Teist isegi ei kujuta ette kui tihe kaubavedu öösiti käib ja eriti suurlinnades kus päevasel ajal autorongidega liiklemine oleks vöimatu.9-5LPT kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 13:35Ei saa aru, kust selline väide tuleb..ise kasutanud neid libaxenoneid, pole keegi vilgutanud ega nurisenud. Rekkamehed üldiselt üsna kiired "karistama" kui tuled näkku ikka paistavad. Ledi puhul tuli tulesid rohkem alla keerata kui xenoneid või halogeene, kuid samamoodi õige kõrguse peale ära regullides ei vilgutatud enam keegi..
H7 ja D1S luupide,projektorite ja sirmide ehitus on erinev. Autojuhi ametikoolitusel (mis on nöutav köigil bussijutidel ja raskeveokijuhtidel kes leiba teenivad) keelatakse kaasliiklejaid "karistada" ja eriti siis kui see vöib pöhjustada ohu lisandumist. Kui ma kiusupärast lülitaksin 4 kaugtuld sisse siis tulemuseks oleks ju 2 pimestatud söidukijuhti ja veel möni ehk lisaks selle nn libaxenonitega auto taga.
Legaalne ja kaasliiklejate turvalisust arvestav toiming on vana ja tuhmunud esilaterna asemel osta tehasuus esilatern. Vöi kui see tulemus ei rahulda siis auto kus on paremad OEM esilaternad (xenon vöi LED).
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
2002-2006 aasta 9-5 ksenoon uus esilatern maksab vastu tonni tükk. nii et võtab ikka kohe kukalt kratsima.I-Vaari kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 14:22Ega ise nurisemiseks pöhjust kuna heledam valgus ja ehk nähtavuski parem. Ja ega see kel silmad pimedad ju äkkpidurdust tee ja vastusöitjat noomima hakka. Pika töö-öö järel aga on silmad kui liiva täis ja paljudel öösel tööd tegevatel bussi/veokijuhtidel silmanägemine halvenenud. Miks tahate halba neile kes Teie lapsi kooli-koju vöi teise linna söidutavad vöi Teie perede tarvis toidu ja tööstuskaupu kauplustesse toimetavad? Enamus Teist isegi ei kujuta ette kui tihe kaubavedu öösiti käib ja eriti suurlinnades kus päevasel ajal autorongidega liiklemine oleks vöimatu.9-5LPT kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 13:35Ei saa aru, kust selline väide tuleb..ise kasutanud neid libaxenoneid, pole keegi vilgutanud ega nurisenud. Rekkamehed üldiselt üsna kiired "karistama" kui tuled näkku ikka paistavad. Ledi puhul tuli tulesid rohkem alla keerata kui xenoneid või halogeene, kuid samamoodi õige kõrguse peale ära regullides ei vilgutatud enam keegi..
H7 ja D1S luupide,projektorite ja sirmide ehitus on erinev. Autojuhi ametikoolitusel (mis on nöutav köigil bussijutidel ja raskeveokijuhtidel kes leiba teenivad) keelatakse kaasliiklejaid "karistada" ja eriti siis kui see vöib pöhjustada ohu lisandumist. Kui ma kiusupärast lülitaksin 4 kaugtuld sisse siis tulemuseks oleks ju 2 pimestatud söidukijuhti ja veel möni ehk lisaks selle nn libaxenonitega auto taga.
Legaalne ja kaasliiklejate turvalisust arvestav toiming on vana ja tuhmunud esilaterna asemel osta tehasuus esilatern. Vöi kui see tulemus ei rahulda siis auto kus on paremad OEM esilaternad (xenon vöi LED).
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Olles ise liigelnud öösel palju Tallinn- Ikla, on tugevalt üle poolte veokitest tuledega mingi jama- küll on neid tulesid liiga palju, küll on nad liiga heledad ja küll valesti reguleeritud. Mõnel juhul kõik korraga. Pole need sõiduautod ka paremad.... Tõsine probleem on seeI-Vaari kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 13:06https://www.partsforsaabs.com/product_i ... ae24f3d3fb
Ja nende "libaxenonite" koha pealt niipalju - sellise auto juhil endal pimedas ehk nätavus parem kuid vastasöitjaid pimestab see versioon selle töttu,et optiliselt on H7 höögniit ja xenonpirni klaasist kolb kus helendus toimub möötmetelt ja kujult erinevad. seetöttu H7 esilatern ei suuna valgust öieti. Need kes väidavad , et köik OK istuge bussi vöi veokirooli ja proovige üks öö tihedas vastuliikluses söita. Kas töesti soovite olla teadlikult pahatahtlikud kaasliilkejate suhtes ja ohtu seada teisi pimestades 50 vöi enama inimese elud?
Minu 2003 9-3el tulede peal xenoni tähis olemas ja xenoniitega joonistab seinale täpselt samasuguse valgusvihu nagu halogeeniga. Ainuke põhjus miks see seaduslik pole on, et puudub tulepesurid ja automaatne kõrguse reguleerimine. Seega kui valgusvihu kõrgus sama nagu halogeeniga aga nähtavus parem siis eelistan tõesti seadust rikkuda, et mitte kedagi alla ajada. Minu mäletamist mööda õpetati autokoolis, vastu tuleva auto puhul, jälgima rohkem paremat teeserva mitte vahtima tuledess, et mis tuled vastutulijal on ja kui seda õpetust kasutada ei häiri ka kui põevad vastutulijal udutuledI-Vaari kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 13:06https://www.partsforsaabs.com/product_i ... ae24f3d3fb
Ja nende "libaxenonite" koha pealt niipalju - sellise auto juhil endal pimedas ehk nätavus parem kuid vastasöitjaid pimestab see versioon selle töttu,et optiliselt on H7 höögniit ja xenonpirni klaasist kolb kus helendus toimub möötmetelt ja kujult erinevad. seetöttu H7 esilatern ei suuna valgust öieti. Need kes väidavad , et köik OK istuge bussi vöi veokirooli ja proovige üks öö tihedas vastuliikluses söita. Kas töesti soovite olla teadlikult pahatahtlikud kaasliilkejate suhtes ja ohtu seada teisi pimestades 50 vöi enama inimese elud?
Üldiselt nõus Sinu jutuga, aga on erandeid, kui pirn pole pesas korrektselt või kui vastu tulevad uuemaotsa landcruiserid, siis vaata kuhu tahad, ikka oled pimeRJ85 kirjutas: ↑R Nov 22, 2019 0:41Minu 2003 9-3el tulede peal xenoni tähis olemas ja xenoniitega joonistab seinale täpselt samasuguse valgusvihu nagu halogeeniga. Ainuke põhjus miks see seaduslik pole on, et puudub tulepesurid ja automaatne kõrguse reguleerimine. Seega kui valgusvihu kõrgus sama nagu halogeeniga aga nähtavus parem siis eelistan tõesti seadust rikkuda, et mitte kedagi alla ajada. Minu mäletamist mööda õpetati autokoolis, vastu tuleva auto puhul, jälgima rohkem paremat teeserva mitte vahtima tuledess, et mis tuled vastutulijal on ja kui seda õpetust kasutada ei häiri ka kui põevad vastutulijal udutuledI-Vaari kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 13:06https://www.partsforsaabs.com/product_i ... ae24f3d3fb
Ja nende "libaxenonite" koha pealt niipalju - sellise auto juhil endal pimedas ehk nätavus parem kuid vastasöitjaid pimestab see versioon selle töttu,et optiliselt on H7 höögniit ja xenonpirni klaasist kolb kus helendus toimub möötmetelt ja kujult erinevad. seetöttu H7 esilatern ei suuna valgust öieti. Need kes väidavad , et köik OK istuge bussi vöi veokirooli ja proovige üks öö tihedas vastuliikluses söita. Kas töesti soovite olla teadlikult pahatahtlikud kaasliilkejate suhtes ja ohtu seada teisi pimestades 50 vöi enama inimese elud?
H7 kahepoolne LED:
Kogenud Aeronaut.
See 9-3 luubiga ikka nagu ma aru saan? Tundub päris hea. Mis ledid täpsemalt on?9-5LPT kirjutas: ↑R Nov 22, 2019 8:53Üldiselt nõus Sinu jutuga, aga on erandeid, kui pirn pole pesas korrektselt või kui vastu tulevad uuemaotsa landcruiserid, siis vaata kuhu tahad, ikka oled pimeRJ85 kirjutas: ↑R Nov 22, 2019 0:41Minu 2003 9-3el tulede peal xenoni tähis olemas ja xenoniitega joonistab seinale täpselt samasuguse valgusvihu nagu halogeeniga. Ainuke põhjus miks see seaduslik pole on, et puudub tulepesurid ja automaatne kõrguse reguleerimine. Seega kui valgusvihu kõrgus sama nagu halogeeniga aga nähtavus parem siis eelistan tõesti seadust rikkuda, et mitte kedagi alla ajada. Minu mäletamist mööda õpetati autokoolis, vastu tuleva auto puhul, jälgima rohkem paremat teeserva mitte vahtima tuledess, et mis tuled vastutulijal on ja kui seda õpetust kasutada ei häiri ka kui põevad vastutulijal udutuledI-Vaari kirjutas: ↑N Nov 21, 2019 13:06https://www.partsforsaabs.com/product_i ... ae24f3d3fb
Ja nende "libaxenonite" koha pealt niipalju - sellise auto juhil endal pimedas ehk nätavus parem kuid vastasöitjaid pimestab see versioon selle töttu,et optiliselt on H7 höögniit ja xenonpirni klaasist kolb kus helendus toimub möötmetelt ja kujult erinevad. seetöttu H7 esilatern ei suuna valgust öieti. Need kes väidavad , et köik OK istuge bussi vöi veokirooli ja proovige üks öö tihedas vastuliikluses söita. Kas töesti soovite olla teadlikult pahatahtlikud kaasliilkejate suhtes ja ohtu seada teisi pimestades 50 vöi enama inimese elud?
H7 kahepoolne LED:
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
...ja kuidas valgusvihk / võrdlus algsega seina peal välja näeb? Mina jätsin igatahes "Philipsi chipiga aliexpressi LEDd" riiulisse. Endal küll valgust rohkem, aga no ei lähe liiklusesse teisi pimestama. Piltidena:
https://forum.automoto.ee/showthread.ph ... #pid472347
Ehk siis vaikimisi on hiina LED põhjusega mittelegaalne.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Mõtlesin seda, et kas autoks pildil Saab 9-3 mille lähituled ise on luubid ja sinna ledid pandud? Ja millised? Sest on ka mõttetuid lede mis ei näita, aga teisi pimestavad. Mu 9-3el lähituli luup ja sellega nähtavus jama, kaugtulel luupi pole ja nähtavus ok.
Usun ja olen täitsa mõelnud projektorite (luuipide) vahetusele või üldse tulede vahetusele, aga pole veel selgusele jõudnud kumb mõistlikum ja samas rahakotile kergem.
Kus kandis tegeled sellega ja mis hind oleks?