Hübriid turbo TTiD-le
Teoreetiline küsimus, mis arvate hübriid turbodest ?
Kerge mõte on proovida välja kangutada rohkem jõudu oma TTiD mootorist, kui ma ta kokku tagasi lappan kevadeks. Plaanis on suurem intercooler, täpset mudelit ei tea veel, ilmselt suurem dp. Plokikaant otsin kõvemast materialist ja edasine juba paistab.
DPF on läinud juba, EGR mõtlen veel, kas tasub seoses võimalike direktiivide muutusega.
Kerge mõte on proovida välja kangutada rohkem jõudu oma TTiD mootorist, kui ma ta kokku tagasi lappan kevadeks. Plaanis on suurem intercooler, täpset mudelit ei tea veel, ilmselt suurem dp. Plokikaant otsin kõvemast materialist ja edasine juba paistab.
DPF on läinud juba, EGR mõtlen veel, kas tasub seoses võimalike direktiivide muutusega.
Ka siin pakkumine olemas:
http://kcperformance.eu/en/tuningstages ... ors-z19dtr
http://kcperformance.eu/en/tuningstages ... ors-z19dtr
Mina sõitsin selle kastiga 230kw ja 590nm, jaanus veel suuremate numbritega.
Ehk muretsemiseks pole põhjust.
Ehk muretsemiseks pole põhjust.
Umbes nii palju tuleb küll jah, 156kw ja 490nm näitas dünos sama kataloogi soft, päris tugeva tahmaga.
1849€ "upgrade" turbode eest on krõbe...tulemus ikka pole päris seeandres kirjutas: ↑R Jaan 25, 2019 15:08Ka siin pakkumine olemas:
http://kcperformance.eu/en/tuningstages ... ors-z19dtr
Mõni aasta tagasi oli kõige odavam lahendus max HP saamiseks originaal turbode.
1) alates turbodest jäme toru taha viia ( downpipe juures ruumipuudus ilmselt üle 2.5" -2.75" sinna ei võimalda)
2) soft tellida DION HPT käest ja ise peale lugeda.
3) suur hiina cooler, pole väga palju ruumi, leiutamist jagub või do88
https://www.en.nordictuningdalarna.com/trimning
Saab 9-3SS/SC 1.9TTiD 180hp= Stage2 250hp 500nm.
Nordic Tuningu Instagram lehelt leiad pilte dünograafikutest 225-230hp rattast on saadud stage 2 softiga
Kuidas selle Dion vennaga ühendust saab?Pootsman kirjutas: ↑L Jaan 26, 2019 11:25Umbes nii palju tuleb küll jah, 156kw ja 490nm näitas dünos sama kataloogi soft, päris tugeva tahmaga.
1849€ "upgrade" turbode eest on krõbe...tulemus ikka pole päris seeandres kirjutas: ↑R Jaan 25, 2019 15:08Ka siin pakkumine olemas:
http://kcperformance.eu/en/tuningstages ... ors-z19dtr
Mõni aasta tagasi oli kõige odavam lahendus max HP saamiseks originaal turbode.
1) alates turbodest jäme toru taha viia ( downpipe juures ruumipuudus ilmselt üle 2.5" -2.75" sinna ei võimalda)
2) soft tellida DION HPT käest ja ise peale lugeda.
3) suur hiina cooler, pole väga palju ruumi, leiutamist jagub või do88
https://www.en.nordictuningdalarna.com/trimning
Saab 9-3SS/SC 1.9TTiD 180hp= Stage2 250hp 500nm.
Nordic Tuningu Instagram lehelt leiad pilte dünograafikutest 225-230hp rattast on saadud stage 2 softiga
Kogenud Aeronaut.
On keegi uurinud lähemalt mida see NordicTuningu hardware upgrade töö mõttes endast kujutab? Turbo maha, OEM turbiinide asemel uued Borgid 2tk ja turbo peale?
Mis üldse TTID turbo maha-peale hinnanguline töömaht võiks olla? Terve päev?
Ma kahtlen pisut selle jutu tões, et need on hübriidid, mis seal Nordicu lingil on, kuna pöördemoment kukub samamoodi ära nagu OE vurridega? Ja tulemus on selline mida Nordic tõmbab OE vurridega. Vaata Nordicu instagrami lehel pilte, seal on päris mitmeid tehtud 250-260hp peale.
Turbod maha ja peale 3-4h. Päev kulus koos sisselaske eemaldamisega/puhastamisega/Swirli klappide eemaldamisega (eeldab ks pumba eemaldamist ja egr jahuti nihutamist) ja vl. kollektori pooleks murdunud tikkpoldi välja meelitamisega.
Veider jah, et tavaline softi tuning 200-220hp on tavaliselt 480-500Nm ja siis see stage 2 ka 500Nm. Instas vaatasin tehtud jah 250-260 ja väänded 490-500. Kõlab nagu suht peeneks lastakse mootor. Ühel oli do88 intercooler ka veel pandud ja sellel oli 540Nm väänet.Pootsman kirjutas: ↑K Jaan 08, 2020 8:01Ma kahtlen pisut selle jutu tões, et need on hübriidid, mis seal Nordicu lingil on, kuna pöördemoment kukub samamoodi ära nagu OE vurridega? Ja tulemus on selline mida Nordic tõmbab OE vurridega. Vaata Nordicu instagrami lehel pilte, seal on päris mitmeid tehtud 250-260hp peale.
Turbod maha ja peale 3-4h. Päev kulus koos sisselaske eemaldamisega/puhastamisega/Swirli klappide eemaldamisega (eeldab ks pumba eemaldamist ja egr jahuti nihutamist) ja vl. kollektori pooleks murdunud tikkpoldi välja meelitamisega.
Oleks mingi varuosa auto, mille peal proovida kui keeruline see turbo ja sisselakse kollektori maha ja peale on. Veits olen mõlema juhendeid tutkinud, aga kujutan ette kui oma autol tegema hakkaks, siis adrekas oleks päris laes . Aga noh, saatsin talle päringu kas ta teeks pakkumise st2 rauale. Mõnes lammaris pole teil TTID silma jäänud?
Põnev oleks näha palju turborõhk on sellises seades Nordicul ja kui palju musta tagant tuleb. TTID'l sisselaske temp tõuseb päris kiiresti kõrgele, vesimeta ja suur intercooler oleks igati abiks.HHenri kirjutas: ↑K Jaan 08, 2020 10:46
Veider jah, et tavaline softi tuning 200-220hp on tavaliselt 480-500Nm ja siis see stage 2 ka 500Nm. Instas vaatasin tehtud jah 250-260 ja väänded 490-500. Kõlab nagu suht peeneks lastakse mootor. Ühel oli do88 intercooler ka veel pandud ja sellel oli 540Nm väänet.
Oleks mingi varuosa auto, mille peal proovida kui keeruline see turbo ja sisselakse kollektori maha ja peale on. Veits olen mõlema juhendeid tutkinud, aga kujutan ette kui oma autol tegema hakkaks, siis adrekas oleks päris laes . Aga noh, saatsin talle päringu kas ta teeks pakkumise st2 rauale. Mõnes lammaris pole teil TTID silma jäänud?
Jah ega ei leia ka TTID st2 kasutajate kogemusi, kes oleks kümneid tuh km sõitnud. See käigukast vs 500Nm oleks nt tore rohkem teada. Samas ei tahaks uskuda, et nad lihtsalt peeneks lasevad klientide autod - selline firma poleks 24 aastat vastu pidanud.
Uurin edasi.
Uurin edasi.