Hei!
Olen mina siin väikse probleemi ees. Nimelt mootoriks vana hea B204l 228mm siduriga ja ei suuda otsustada mida siduriga teha.
Lugu selline, et sidur peaks kinni hoidma ~600-700nm.
Olen siin uurinud igasugu Speci sidureid jms kraami, kuid igalpool selline natuke erinev jutt. Seega.. Pöördusin siia, sest kindlasti leidub siin inimest kes oskab midagi kaasa rääkida, või soovitada.
Mainin veel ära, et ei otsi ummikute jaoks sobivat sidurit, vaid prioriteet nr1 on jõu kinni hoidmine.
Mis sidurit kasutada, kust osta?
Arvatavasti Spec tagab lubatud parameetrid aga nende tellimine on pikaldane protsess. 2 kuud tasumisest möödas ja ei kippuegaköppu veel (kui toode otseselt laoriiulil kusagil ei ole). 228 läbimööduga sidurikorv on sellel tootjal olemas. Sachs ja Black Diamond sidurikomplektid on ehk kiiremini kättesaadavad kuid mingeid täpseid parameetreid ei ole ma leidnud , jutt rohkem - 30% vöi 40% enam väändetaluvust kui originaal. Kui aga aega ja kannatust on siis Spec sidurikomplekti kohta järelepärimine MaptunPartsi .
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Astudes sammu tagasi - kas 240mm sidurit ei saa b204 tehnika puhul panna?
B205/235 puhul on ju need omavahel vahetatavad ja vast ka b204 puhul?
B205/235 puhul on ju need omavahel vahetatavad ja vast ka b204 puhul?
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Kindla vastuse jään võlgu, kuid hooratta enda läbimõõt oli mäletamistmööd sama mis 228mm.? Kui siis paksuse erinevused..
Huvipärast uuriks mis taluvus Viggeni/Aero korvil on? Kui labadega ketas ja viggeni korv kokku panna, lasta hooratta pind korda teha ja clamp load paika panna..
Huvipärast uuriks mis taluvus Viggeni/Aero korvil on? Kui labadega ketas ja viggeni korv kokku panna, lasta hooratta pind korda teha ja clamp load paika panna..
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
450Nm kannatab originaal ära. 6-labaline ketas Viggeni korviga nii 500-550Nm. Sõltub natuke ka sellest, et milline väändekõver on.Kapa92 kirjutas: ↑N Veebr 06, 2020 18:46Kindla vastuse jään võlgu, kuid hooratta enda läbimõõt oli mäletamistmööd sama mis 228mm.? Kui siis paksuse erinevused..
Huvipärast uuriks mis taluvus Viggeni/Aero korvil on? Kui labadega ketas ja viggeni korv kokku panna, lasta hooratta pind korda teha ja clamp load paika panna..
roimar'i monstrum 9-3 evis Viggeni korvi ja Pidurimeistri katteid. Dünoteemas oli ka graafik, 273 kW ja 478 Nm (DIN) rattast. [1] Viggeni korv+6-labaline lubab ikka oluliselt rohkem. Rootsi foorumites on ka mõõdetud Sachsi SRE 767 korvi clamp. ~350.400€ SRE korviga saadud tulemus oli kehvem kui ~70€ Viggeni korviga. SPEC'i korvidelt sinist värvi maha kraapida, on suur võimalus näha ZF SRE kirju. SRE 767 korv aga jällegi sama, mis Racestuff'i 750 Nm sidurikomplektis. [2] Sachs'i enda SRE kataloog aga hindab 767 korvi nende enda 4 labaga ketta korral 390 Nm (+20%). [3] 9000 jaoks mõeldud SRE 785 korv lubaks aga Sachs'i hinnangul 640 Nm [3], paraku korv ei mahtuvat sidurikotta ära [4]. Kui hooratas mõõtu töödelda, siis Viggen'i korv+labadega ketas (kas KL või siis SPEC'i oma) võiks hoida 600++Nm kinni küll.wilddog kirjutas: ↑N Veebr 06, 2020 19:00450Nm kannatab originaal ära. 6-labaline ketas Viggeni korviga nii 500-550Nm. Sõltub natuke ka sellest, et milline väändekõver on.Kapa92 kirjutas: ↑N Veebr 06, 2020 18:46Kindla vastuse jään võlgu, kuid hooratta enda läbimõõt oli mäletamistmööd sama mis 228mm.? Kui siis paksuse erinevused..
Huvipärast uuriks mis taluvus Viggeni/Aero korvil on? Kui labadega ketas ja viggeni korv kokku panna, lasta hooratta pind korda teha ja clamp load paika panna..
Viggeni korv ja KL'ist [5] tellitud 6-labaline saavad loodetavasti üsna varsti proovile pandud. Eks siis paistab, mis Nm juures järgi annab.
1) viewtopic.php?f=25&t=13963&start=125
2) http://forum.saabturboclub.com/showthre ... s-koppling
3) https://www.enable-apg.jp/wp-content/up ... S_e_zf.pdf
4) http://91.151.214.142/UKS/viewtopic.php ... 5e#p481995
5) https://shop.klracing.se/sv/artiklar/mo ... index.html
Söltumatta sellest mis ketas on kasutusel määrab ikkagi ju sidurikorvi vedru tugevus selle kui suurt väändemomenti kogu komplekt talub. Selle SPEC stage 2+ sidurikomplektiga mille enda SAABile paigaldasin peab hoopis tugevamalt siduripedaali tallama ja ka siduri vabastamisega söitu alustades täpsem olema. Millist käigukasti Sa kasutad ? Nt OG 9-5 5 käiguline kast ei pruugi 600 nm väändega kaua töölepingut pidada.
Hetkel 2.0t originaalkast 900ng oma. Ja see kompott on Opel Kadetti peal. Slikkidega pole otseselt plaan sõita, seega esialgu vaatab kuidas vastu peab. Ja kui tööleping lõppeb, siis quife LSD või F40 kast leida.
Koheselt ilmselt ma seda 600-700nm püüdma ei lähe, kuna jään esialgu 98 kütte peale, seega viggeni korv ja labadega ketas paika pannes tundub hetkel tee mida minna.
Koheselt ilmselt ma seda 600-700nm püüdma ei lähe, kuna jään esialgu 98 kütte peale, seega viggeni korv ja labadega ketas paika pannes tundub hetkel tee mida minna.
9000 Aero puhul, stock sidurikorvilt nii SRE 740 kui ka 785 peale minnes, erinevus oli röögatu. Seejuures 740 tundus meeldivalt pehme, võrreldes 785'ga. Sellest ka need pedaali kronsteinid kippusid ära murduma. Hoovil nii 9-3 Aero kui Viggen, ka nende siduripedaalide erinevus on öö ja päev. Viggeni korv meenutab jala all pigem tonnise SRE 740 korvi. 9-3OG Aero korv aga pehmem kui stock 9000 Aero sidur.I-Vaari kirjutas: ↑P Veebr 09, 2020 16:14Söltumatta sellest mis ketas on kasutusel määrab ikkagi ju sidurikorvi vedru tugevus selle kui suurt väändemomenti kogu komplekt talub. Selle SPEC stage 2+ sidurikomplektiga mille enda SAABile paigaldasin peab hoopis tugevamalt siduripedaali tallama ja ka siduri vabastamisega söitu alustades täpsem olema. Millist käigukasti Sa kasutad ? Nt OG 9-5 5 käiguline kast ei pruugi 600 nm väändega kaua töölepingut pidada.
Kui juba 600..700 Nm kalendris on, siis vaevalt et see alla 3000 p/min saabub või kui ka nii läheb, siis juba 5500 p/min juures asi hääbub. Piisavalt sujuva momendikõveraga (sh suure turboga) elab kast küll. Pigem on oht saada veovõllidest või diferentsiaalist lahti. 900NG/9-3OG kasti puhul päästaks LSD või Viggeni veovõllide peale minek. 9000 puhul, 630 Nm juures ei õnnestunud aasta jooksul kastist ega diffrist lahti saada.
Ise valisin 6-labalise. Kuna hooratast ei hakanud max clamp jaoks töötlema, sai võetud lihtsalt peilid korvile alla, kompenseerimaks erinevat labaketta paksust Viggeni kettast. Eesmärgiks ikkagi autot linnaliikluses ka kasutada, siis sai võetud leevendiga variant. Reaalsuses on sidur ikka on/off. Kas ratas ringi või sureb välja. Mingit mämmerdamist sellega ei saa lubada. KL saadab ka Eestisse (ja nad räägivad vabalt ka inglise keeles). Hinnale lisab lihtsalt transport veidi juurde.Kapa92 kirjutas: ↑P Veebr 09, 2020 16:45Hetkel 2.0t originaalkast 900ng oma. Ja see kompott on Opel Kadetti peal. Slikkidega pole otseselt plaan sõita, seega esialgu vaatab kuidas vastu peab. Ja kui tööleping lõppeb, siis quife LSD või F40 kast leida.
Koheselt ilmselt ma seda 600-700nm püüdma ei lähe, kuna jään esialgu 98 kütte peale, seega viggeni korv ja labadega ketas paika pannes tundub hetkel tee mida minna.