Saab 900EP 5D, 1992
Kui käima läheb, siis pump vaevalt.
Kaassõitjapool parema jala juures ECU üleval on bensupumba ja ülejäänud mootorijuhtimise 2 releed (30A), vaata, kas sinna on midagi lisatud, mis ei tundu tehasest tehtud. Kui spekuleerime, et võib olla midagi, mis on alarmiga seotud, siis ilmselt on kuskil autos mingi alarmi relee, mis sul näiteks kütusepumba (+87 märgistus skeemil peaks olema) relee lahti ühendab.
Huvitav on see, et probleem alles hiljuti tekkis. Võib-olla on oletatav alarmi relee väsimas, mis kohati toimib ja siis enam mitte...
Mul oli kunagi üks Soomest toodud masin, millel analoogne rats tehtud. Kunagi ei süvenenud, miks see nii oli...
Lisan: et selline "fix" aitab, oleks loogiline, et midagi on valesti enne kaitset. Seega, vaata kaitsmekarbi alla, mis seal tehtud.
Mul ühel soomest toodud masinal oli käivitustakistus lisatud bensupumba kaitsme juurde. Võid proovida kaitsmekarbi lahti kruvida ja vaadata kas seal karbis on katkestus tehtud või alarmi bloki juurest proovida uurida kuhu see käivitustakistus paigaldati(kui yldse paigaldati see) alarmi eemaldamine pole yldse peavalu. Lihtsalt ajad järge kuhu juhtmed alarmi bloki juurest lähevad ja hakkad ühenduspunktide juurest neid eemaldama. Aitab ka see kui leiad alarmi juhtmestiku skeemi. Sealt saad otsida mis juhtmed on seotud käivitustakistusega.
Mingid juhtmed olid mädad, torque leidis vea ja sättis klassiku jälle sõidukorda.
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
Auto oli eelmine nädal ivometsa juures, kes tegi roostetõrje, esiuste alumised servad, keevitustöid pagassis (autos on kunagi gaasiseade olnud ja selle torudest järgi jäänud aukudest pressis vesi sisse), käigukasti- ja mootoriõli vahetuse. Tagaluugil on nüüd uusvana tihend, eelmine oli üsna lömmis ja vormitu ning vesi tuli tihendi vahelt sisse.
Märkasin, et antenn on poole peale kinni jäänud – miinuskraadide pärast? Mis sellega ette võtta?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Huvitav kas klassiku esiklaasi uut tihendit on ka võimalik kuskilt saada? Mulle tundub et vana tihend ei pruugi klaasi vahetamist välja kannatada.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kui klaasi on saada, siis on ilmselt ka tihendit saada... ei mina usu, et klaasifirma sul vana tihendiga seda vahetab...
Klassikul oli ju mingi voolikulaadne? Äkki tõmbavad meetriga rullist..
kere ja tihendi vahele käib ka mingi möks mis aitab seda tihendada. Aga akna raam on ikka terve või tihendi alt roostes?
Nüüd klaas vahetatud. No mul ju ikka pronkstoonis klaasid, täitsa piinlik kohe...
Igatahes, vana klaas jäi vahetusel terveks, kas kellelgi on soovi?
Üks pilt ka vahelduseks:
Igatahes, vana klaas jäi vahetusel terveks, kas kellelgi on soovi?
Üks pilt ka vahelduseks:
- Manused
-
- ERMi_taga.jpg (130.74 KiB) Vaadatud 8346 korda
Paar päeva tagasi juhtus selline asi, et hommikul startides ei töödanud ei kojamehed ega suunatuled. Pärast viit minutit sõitu oli kõik jälle korras. Järgmistel sõitudel seda probleemi ei olnud. Milles asi olla võiks?