Trionicu töökoda. Saabide remont, -hooldus, -elektritööd.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
SAAB il läbisöit 266 kkm ja aku laadimise märgulamp süttis. Selgus, et 7 a ja ca 120 kkm toimetanud Varta aku löpetas töölepingu. Uus Varta aku Akuexperdist ja SAAB veeres jälle. Paraku mitte isegi 200 km ja jälle probleem aku laadimisega. Seekord puudus töesti juba laadimisvool. Telefoniköne öhtul Wernerile ja järgmise päeva hommikul tema juurde töökotta. Ja veidi peale keskpäeva telefonis sönum, et SAAB toimib jälle. Generaator "aatomiteks" lammutatud ja köik kulunud vöi vigased detailid uutega asendatud.
Tänan kiire ja meeldiva teeninduse ja asjakohaste nöuannete eest.
Tänan kiire ja meeldiva teeninduse ja asjakohaste nöuannete eest.
Kuna Sveitsist Tartusse Anne Autoaeda müüki toodud ca 200 kkm läbinud SAAB 9-5 ei vastanud paarituhande proovikilomeetri jooksul minu ootustele siis kooskölastasin Werneriga hooldusplaani.
Vähem kui nädalaga sai teisest B235 mootorist ehitatud sepiskolbidega varustatud ja täielikult korrastatud mootoriploki ja plokikaanega "pada" millel küljes renoveeritud generaator ja käiviti. B205 mootor vahetatud B235 vastu ja ka algupärane sidurikomplekt koos survelaagriga asendatud Sachs i SAAB 9-5 AERO le sobiva sidurikomplektiga. Poolraami ,käigukastitoe, stabilisaatorivarraste ja tagaöötshoobade esimesed puksid vahetatud Powerflexi toodetega ja tagasilla ülejäänud puksid uute kvaliteetpuksidega.
Tänan meistrimeest kiire ja asjatundliku töö teostamise eest.
Vähem kui nädalaga sai teisest B235 mootorist ehitatud sepiskolbidega varustatud ja täielikult korrastatud mootoriploki ja plokikaanega "pada" millel küljes renoveeritud generaator ja käiviti. B205 mootor vahetatud B235 vastu ja ka algupärane sidurikomplekt koos survelaagriga asendatud Sachs i SAAB 9-5 AERO le sobiva sidurikomplektiga. Poolraami ,käigukastitoe, stabilisaatorivarraste ja tagaöötshoobade esimesed puksid vahetatud Powerflexi toodetega ja tagasilla ülejäänud puksid uute kvaliteetpuksidega.
Tänan meistrimeest kiire ja asjatundliku töö teostamise eest.
Reede hommikul sai pere 3. (MY2002 SAAB 9-5) AAC Ferdinand Rock Garage ukse ette toimetatud ja juba löuna paikku sönum telefonis , et poolraami ikaldunud puksid,stabikavarda puksid - kondid , päevinäinud lörisev summuti ja sisisev pidurivöimendi vahetatud. Stabilisaatorivarda pukside kinnitusplaadi poldid muidugi purunesid kuid Töömees sai keevituse ja vajalike töövötete abil köik toimima.
Tänan heal tasemel teeninduse eest.
Tänan heal tasemel teeninduse eest.
Eelmine nädal hooldas Werner meie pere köige kiiremat SAAB i. Poolraami puksid ja käigukasti toe puksid asendatud polüuretaanpuksidega ja ka stabika "kondid" said uued. Üle piiiiiiika aja toimib ka sel SAAB il uuesti normaalselt käsipidur - tagapiduri kettad ja käsipiduriklotsid uutega asendatud. Kahjuks ei saabunud öigeaegselt PFS Parts saadetis kus uus suurem IC ja veel mönedki "tjuuningjupid". Seetöttu Kiltsi lennuväljal jäi miilisöidu tulemus pea samaks mis eelmine aasta.
Ja eile tuli sönum, et Sveitsist toodud MY 2008 9-5 Hirsch pealt maha töstetud 2.0 l mootor on "uue sisu ",korrastatud plokikaane ,rullikud,veepumba,rihma jne saanud ja ootab koju garaazhinurka toimetamist.
Tänan alati abivalmis Meistrit korraliku töö ja meeldiva suhtumise eest.
Tervitades. Mati
Ja eile tuli sönum, et Sveitsist toodud MY 2008 9-5 Hirsch pealt maha töstetud 2.0 l mootor on "uue sisu ",korrastatud plokikaane ,rullikud,veepumba,rihma jne saanud ja ootab koju garaazhinurka toimetamist.
Tänan alati abivalmis Meistrit korraliku töö ja meeldiva suhtumise eest.
Tervitades. Mati
Saabiklubi sügisralli oli mönus üritus kuid SAAB il löpetasid neil metsa-pölluteedel töölepingu esisillas mölemad sharniirid. Arvasin , et vedrustuse tugilaagrid on löpuni kulunud kuid töde kolina pöhjuse kohta selgus just klubi bowlinguöhtu eelsel päeval Amservi tehnoülevaatuse punktis. Reede hommikul vöttis meister varaommikul SAAB i töökotta ja tunni möödududes oli SAAB jälle täies söiduvalmiduses . Tänan Wernerit kiire abi ja Eerot vajalike varuosade nobeda hankimise eest.
Köik mis liigub see kulub , laguneb , ussitab ja tuli jällegi Rock Garaget külastada. Jäärajal proovisöidul tugeva tallamise tulemusel löpetas töölepingu MY2006 SAAB OG 9-5 pidurisüsteem. Üks tagumine terasest piduritoru löhki kütusefiltri ülapoolel ja "mahlad" lumele laiali pritsitud. Kuidagi saime koju kus löikasime läbi mölemad tagumised piduritorud ja pigistasime toruotsad kinni. Vähemalt sai esmaspäeva hommikul Meistri juurde tasapisi söita. Kehvas seisukorras oli just pori ja vähese tuuldumise töttu keskmisest uksepostist tahapooe jääv torustik mis liitmike kasutades asendati vasktorudega. Ka "kummivoolikud" sai vahetatud uute vastu ja uus pidurivedelik , et pidurisüsteemi seespoolt vähem korrodeeruks. Käsipidur sai reguleeritud , välistemperatuurianduri juhtmestiku ussitanud pistikühendus korrastatud. Profülaktika möttes (eelmine ölivahetus 20kkm tagasi) sai automaatkastis 4 l öli vahetatud ja SAAB on jällegi mingi aeg söidukölblik.
Tänan Wernerit kiire ja asjatundliku töö teostamise eest.
Tänan Wernerit kiire ja asjatundliku töö teostamise eest.
Kuna on läinud nii, et mu karmavõlg selle eest, et olen 22 aastat Saabe elustanud on purustanud mõlemas õlas kõõlused, siis otsin asjalikku abilist omale " käteks". Vähemalt paariks kuuks. Terava mõistuse olemasolu ei ole primaarne. Mõtelda suudan ise ka. Tööriistu võiks tunda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Lihtsalt mainin,et olgu koroona, või gonöerra - meil töö käib.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: E Jaan 26, 2009 22:27
- Asukoht:
- Auto: 9000CS, 9000CSE, Scorpio V6, Astra 1.6, C4 A6 2.5TDI Quattro
Peaks olema nii:
Tööaeg
laupäev Suletud
pühapäev Suletud
esmaspäev 08–18
teisipäev 08–18
kolmapäev 08–18
neljapäev 08–18
reede 08–18
Parandage mind kui midagi valesti.
Aga isiklikult olen abi saanud ka nädalavahetusel, oleneb läbirääkimistest.
Töötan 8.00 - 16.00, kui niigi kaua viitsin. Kõigil on telefonid ja kõik on kokkulepitav. Invaliidsuspension on auga välja teenitud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989