Võiksite kõigepealt uurida mis kadalipu läbi peab tegema, et sellist üritust legaalselt korraldada ja mis kulud sellega kaasnevad, lihtsam on huvilistele üks privaatne viber/whatsapp vestlusaken teha ja omavahel mõni asukoht kokku leppida ja asju arutada seal.
vmaster kirjutas: ↑L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
vmaster kirjutas: ↑L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. Tänava saabid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Seda oleks tõesti huvitav teada saada.
Kas Raadi lennuvälja seisukord kannataks üldse taolist üritust korraldada?
Arvan, et tuleks Haapsalu omadega rääkida, need kes seal rallisid korraldanud, nad teavad kuidas seda seal kasutada saab ja mis tingimustel. Igaljuhul tundus, et mõni aeg tagsi see keeruline polnud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vmaster kirjutas: ↑L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Selle kôige jaoks on olemas seadmed mis kinnituvad kasvôi auto armatuurile ja tànapàevased nutiseadmed pakuvad isegi ülimat tàpsust.
Olen teadlik, mida mu masin suudab.
vmaster kirjutas: ↑L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Selle kôige jaoks on olemas seadmed mis kinnituvad kasvôi auto armatuurile ja tànapàevased nutiseadmed pakuvad isegi ülimat tàpsust.
Olen teadlik, mida mu masin suudab.
Mis on OP eesmàrk? Kogunemine lennuvàljal?
Igaüks võib nurgas teha mis tahab, mõõteseadmeid tõesti igasse auku. Minu teema oli lihtsalt see, et OMC-l peaks laskma laivis suurtele eraanidele rohkem infot. Hetkel rohkem seal ei ole kui kommentaatori pressitud jutt ja oodata siis lõpu numbrit. Hetkekiirus, G, 0-60, 0-100, 0-200, 50-100, 80-120 jne. Pidurduse G ja siis aeglustuse kohta ka info, näiteks. Millise lataka näiteks vari annab, jne?
vmaster kirjutas: ↑L Juun 06, 2020 11:12
On ju tulemas OMC
OMCl mõõdetakse lõppkiirust. "Tänava" SAABid saavad 201-225. Nad võiksid autodel logida kogu kiirendust, oleks huvitav teada, kellel on näiteks kiireim 80-160.
Selle kôige jaoks on olemas seadmed mis kinnituvad kasvôi auto armatuurile ja tànapàevased nutiseadmed pakuvad isegi ülimat tàpsust.
Olen teadlik, mida mu masin suudab.
Mis on OP eesmàrk? Kogunemine lennuvàljal?
Igaüks võib nurgas teha mis tahab, mõõteseadmeid tõesti igasse auku. Minu teema oli lihtsalt see, et OMC-l peaks laskma laivis suurtele eraanidele rohkem infot. Hetkel rohkem seal ei ole kui kommentaatori pressitud jutt ja oodata siis lõpu numbrit. Hetkekiirus, G, 0-60, 0-100, 0-200, 50-100, 80-120 jne. Pidurduse G ja siis aeglustuse kohta ka info, näiteks. Millise lataka näiteks vari annab, jne?
Good one!
Kiire autoga ei saa gaasiklappi avada enne kolmanda kâigu lôppu. Seega muutub kôik nimetatid data ebaoluliseks.
Uuesti tagasi:
Kas postitaja soovib saabidejauri rajal ja veenduda kui aeglased saabid on,vôi tekkis sõbraga vaidlus, et TT. Diisel on kiirem kui bensu T.
Lôppsôna: auto vôimsuse mààrab 100- ( lôpp)
Vot see nàitab mida Saab