Sai hakatud ülevaatusele minema ja auto otsustas alla anda õigel hetkel vist.
Ei teagi kas hooratas või saaled läbi. Käima pannes ilge lagin ja vahepeal nagu metall vastu metalli. Käik sisse panna läheb õrnalt paremaks.
Kohapeal väristab, kohalt minnes väristab veel rohkem. Mootorituld ega käimarikasti tuld ei põle.
Kui keegi Tallinnas oskab tulla kuulata oleks tore!
B235R 184kw, viiene automaatkast. 2002 aasta.
Video ka: https://www.upload.ee/files/11858022/tr ... 4.MOV.html
Mure 9-5 184kw
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 V6
Teine video veel:
https://www.upload.ee/files/11858100/tr ... 0.MOV.html
https://www.upload.ee/files/11858100/tr ... 0.MOV.html
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ega siin kuulata ei ole midagi. Kas masin juppideks ärida või parandada. Mootori kap.rem või vahetus. Korralik remont ca 1500+ eurot, mootorivahetus koos mootoriga võib saada ka 800+ euroga hakkama.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 V6
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Häälte järgi on ta väga katki. Õlivahetus siin ei päästa ju. Mootor tuleb avada ja parim oleks üldse välja tõsta ja kõik korralikult üle vaadata. 160k sõitnud mootor ei ole uus.
Kui saale ei ole, siis on kolb või mitu puruks.
Ja mille alusel Sa kindel oled , et söidetud 160kkm ainult ? Kui öliröhu andur / märgutuli korras ja tühikäigul öliröhu märgutuli ei sütti siis ehk ikkagi öliröhk olemas ja see kolinat ei pöhjusta. Purunenud gaasijaotusvöllide keti/balansivölliketi pingutitald vöi keti vibratsiooni leevendustald. Automaatkasti puhul ka turbiini kinnitus mis mingil imepöhjusel järgi andnud. Jubedat kolinat pöhjustab ka väntvölli otsas oleva rihmaratta kinnituspoltide avanemine mis algusaastate OG 9-5 bensiinimootoritel aegajalt juhtus ja need poldipead hakkavad vastu ölipumba kaant käima kuni kaan puruks ja öli mööda mootoriruumi laiali. Kolinat vöib pöhjustada üksköik mis rullik vöi abiseade kui laager hingusele läks. Jne jne .... .
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 V6
Diagnosti minek. Kes Tallinnas pakub? Mõistiku hinnaga?
Kadaka teel Rock Garage (Trionic)vöi Laki tänaval Troostauto (Viki) Need mehed üldjuhul leiavad probleemi ja oskavad probleemi körvaldada kui see vöimalik on. Ja Mustamäe rehvikeskuses on 2 toredat meest , kel küll samapalju kogemusi SAABidest pole kui eelmainitutel kuid on asjalikud mehed ja on hakkama saanud mitmetegi töödega kus Tech 2 vaja lausa pole kasutada.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Lihtsalt infoks, Saabul Mustamäe rehvikeskuses Tech2 olemas ja mõistab ka seda kasutada.I-Vaari kirjutas: ↑N Juun 11, 2020 13:14Kadaka teel Rock Garage (Trionic)vöi Laki tänaval Troostauto (Viki) Need mehed üldjuhul leiavad probleemi ja oskavad probleemi körvaldada kui see vöimalik on. Ja Mustamäe rehvikeskuses on 2 toredat meest , kel küll samapalju kogemusi SAABidest pole kui eelmainitutel kuid on asjalikud mehed ja on hakkama saanud mitmetegi töödega kus Tech 2 vaja lausa pole kasutada.
Tech 2 raua viga ei paranda. Antud juhul on aga kolinat rohkem, kui euro eest
Vabandan valeinformatsiooni eest ja hea ka endal teada kelle poole vöib pöörduda kui vajadus tuleb. Muidugi kui juba SAAB koliseb siis natuke rohkem kui eur eest. Kui 100 euromünti kokku kolistada siis annab ehk hüdrotöukurite plögina välja.
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: T Nov 19, 2019 1:40
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 V6
Läheb mootrivahetusse. Loodetavasti järgmise kuu lõpu poole jälle masin sõidab.