Mõtlesin kirjutada viimasest täiendusest kahe vanema Aero kõrvale, et NG9-5 rubriiki veidi mitmekesisemaks muuta.
Tegu on siis siinmail suhteliselt vähelevinud Turbo6 Aeroga, millel 2.8T V6 ja nelikvedu (kokku toodeti selliseid ühe silma hakanud raporti järgi üldse 1886tk ja eks märgatav osa liikus suure lombi taha). Eestisse jõudis antud masin tegelikult juba eelmisel aastal ning seda samuti USAst, kus oli põgusalt kohtunud metsloomaga. Õnneks olid kahjustused suhteliselt väikesed ning vahetust vajas üks esituli, iluvõre ja veel mõned detailid. Pärast paari täiendust ARKi jaoks ning VM tõendit müra ja heitmete piirväärtuste kohta õnnestus masina ka arvele saada.
Rootsis leidus vähekasutatud raadio, mis laiendas märgatavalt pakutavat muusikavalikut võrreldes USA versiooniga Eraldi sai tehtud veel ka Krown. Hoolduses on käinud VMs ning läbisõitu veidi üle 220 tuh km, aga kulumise märke praktiliselt ei ole. Tundub, et eelmises elus on rohkem pikki maid sõitnud ja hästi hoitud. Kuna hetkel enamik sõite linnas, siis kütusekuluks näitab ca 14l /100, kuid selle eest on ka minek nauditav. Vahetust ootavad veel mingi hetk istmesoojendused, mis tüüpveana ei toimi. Hõbedane värvus sobib musta kontrastvärviga päris elus veel paremini kui piltidel....
Saab NG9-5 Aero 2.8T XWD 2010
Ilus auto. Pane sisust ka mõni pilt.
PS Mul kapis üks stereo koos värvilise ekraani ja BT mooduliga pikemat aega seismas ja üle. Endale panin Androidi
PS Mul kapis üks stereo koos värvilise ekraani ja BT mooduliga pikemat aega seismas ja üle. Endale panin Androidi
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
- sr1
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 10
- Liitunud: T Jaan 19, 2016 22:45
- Asukoht:
- Auto: 900 T16 Aero '87, NG9-5 Aero Turbo6 '10
Tõepoolest, hakkasin vaatama ja sisust ei olegi ühtegi pilti, mida lisada. Ilmselt on sisse istudes muud mõtted, kui pildistamine, aga üks hetk katsun mõne klõpsu teha ka:) Varustuse osas on aga lihtne Aero ja hall nahktuba. Esimene omanik panustas ilmselgelt tehnikasse rohkem kui lisavarustusse ning järelturult tuleb võtta, mis õnnestub leida.
Küll aga on mõte mingi hetk saada ühele pildile nii antud isend kui 87.a turboklassiku kupee, mis samuti hõbedane Aero. Kahe peale neil kokku ilus ümmargune 350kw, aga eks näis, millel see õnnestub
Stereo osas saadan eraldi sõnumi, tänud!
Küll aga on mõte mingi hetk saada ühele pildile nii antud isend kui 87.a turboklassiku kupee, mis samuti hõbedane Aero. Kahe peale neil kokku ilus ümmargune 350kw, aga eks näis, millel see õnnestub
Stereo osas saadan eraldi sõnumi, tänud!
Mönus auto see. Ei mingi ökoliikur kuid mugavuse eest peabki lisatasu maksma. Edu. Ja hoia söidukit heaperemehelikult. Tobe kunagi kuulda - mootor löpetas töölepingu aga öli kvaliteedi viga see olla ei saanud (öli lihtsalt mootoris ei olnud).
- sr1
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 10
- Liitunud: T Jaan 19, 2016 22:45
- Asukoht:
- Auto: 900 T16 Aero '87, NG9-5 Aero Turbo6 '10
Auto toimetab kenasti, vahepeal sai vahetatud käigukasti õli ja tehtud ka tagasilla hooldus koos õlide/filtri vahetusega. Samuti on kütusekulu langenud 12l/100 peale. Lisaks ootame VM uute amortide saabumist. Selgus, et Orio letist reguleeritavaid hetkel ei saagi, aga pärast mõningast pusimist on lootust, et lahendus tuleb Opeli riiulist
Väike fotomeenutus hetkest, kui kaks kauget sugulast esimest korda kokku said
Väike fotomeenutus hetkest, kui kaks kauget sugulast esimest korda kokku said