Motoshow 2020 02-04.oktoobril - Saabiklubi on esindatud!
-
- Pealik
- Postitusi: 4257
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Saabiklubi juhatus tänab kõiki Motoshowlt osavõtjaid ja asjamehi!
Tänu Teile sai see üritus kenasti läbi viidud ning järgmine kord teeme seda jälle
Tänu Teile sai see üritus kenasti läbi viidud ning järgmine kord teeme seda jälle
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Tahan öelda ka tänusõnad, et oma auto sain välja panna. Suurepärane seltskond ja ilm. Boonuseks oli üks TurboX, mille nahksisu võttis suu lahti. Pildid ja tutvustus FB-s ja Instagramis
Uurides tegija tausta tuli välja veelgi suurem üllatus. Ütleme nii, et kui Koengisegg-i sisud tema käe alt tulid, asi see Saabki siis ära teha pole. Raha on tarvis muidugi palju aga saab ehk hakkama
Uurides tegija tausta tuli välja veelgi suurem üllatus. Ütleme nii, et kui Koengisegg-i sisud tema käe alt tulid, asi see Saabki siis ära teha pole. Raha on tarvis muidugi palju aga saab ehk hakkama
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Kui seda osalejate nimekirja vaatasin siis puudus täiesti 9-5 NG? Või ma eksin?
Mine tea... ehk järgmine aasta võiks ju enda oma ka näidata.
Mine tea... ehk järgmine aasta võiks ju enda oma ka näidata.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Puudus jah. Keegi kurivaim parkis musta 9-5NG'ga Maaülikooli parklas, aga näituseplatsile ei tulnud. Vähemalt autoga mitte.
Päris huvitav ettevötmine väikese Eesti mastaape arvestades. Sai veendutud, et uks tank vöib teha loodusele arvatavasti suurema saastejalajälje paari tunniga kui Eesti köigi saabiomanike SAABid kogu aasta jooksul kokku. Ja kui SAAB 9-5 helisusteem muidu päris head soundi annab siis on see ikka päris äpu nende tumakaautode körval kus 5000 W ja rohkemgi helivöimsust. Minu kriibitudjakraabitud 9-5 oma veidi kulunud sisu ja välimusega mingi eriline eksponaat vaevalt oli kuid selle 16 a vanuuse kohta köige hullem ka pole.
Sai ka näitusealale tiir peale tehtud ja uhtkomateist huvitavat nähtud. See Ruootsi reg nrga Turbo X oli oma nahksisupoolest ka päris huvitav teema aga silma riivas , et ega muus osas vist SAABi juures erilist vaeva pole nähtud.
See nädalavahetus oli huvitav. Oli meeIdiv näha köiki kel oli vöimalus kohale tulla. IGATAHES
Sai ka näitusealale tiir peale tehtud ja uhtkomateist huvitavat nähtud. See Ruootsi reg nrga Turbo X oli oma nahksisupoolest ka päris huvitav teema aga silma riivas , et ega muus osas vist SAABi juures erilist vaeva pole nähtud.
See nädalavahetus oli huvitav. Oli meeIdiv näha köiki kel oli vöimalus kohale tulla. IGATAHES
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 886
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Vihjad minu haruldasele esinduspillile ma saan aru?
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
See Motoshowl autode remontimine võiks meil seal ju traditsiooniks saada nagu me ka näitusel rääkisime. Paljudele külastajatele on see kindlasti huvitavam tegevus vaadata (töötava inimese vaatamine ja kõrvalt õpetamine on ju üks parimaid tegevusi üldse!) kui näiteks tutikas KIA või TOYOTA linnaauto platsi teises otsas.
Hea möte. Eks siis järgmine aasta jätan SAABi juures midagi "ripakile". Siis hea targutada ja näppe öliseks teha. Pidurite hooldamiseks ja talverehvide paigaldamiseks nati messiaeg varajane kuid midagi ikke ehk leiab. Näit OMC l vöi rajapäeval ribadekslastud SAABi söidukorda kohendamine jne. ...
Selle väitega päri , et selle 9 -3 Turbo X interjöör oli kunstitöö. Paraku see oligi ainuke nähtav muutus paremuse suunas. Selline interjöör vist oli paar x konkreetse auto nn tavalisest hinnast väärtuslikum.Pidurisadulad olid nii roostes kui kusagilt romulast väljatiritud autol. Saabclub FI foorumis esitles uks Norra SAABifänn oma MY2000 9-5 . See auto oli algdetailideks lammutatud , mootor , veermik, salong kujundatud ja teostatud. Ligikaudu samasugune nahkehistöö salongis + sinised led valgusribad nii uksepolstritel kui armatuurlaua all , algupärane näidikuteplokk oli vahetatud mingi Mikidemaalt tellitud plasmaekraaniga jne. Ilus on 20 a vana SAAB mis ka pöhja alt särab mitmevärvikiselt kui puhademuna ja mootoriruumi kaant kergitades vajub löug hetkeks allapoole.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1972
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Ma vaatasin selle pilguga, mida ma tulevikus võiks teha lasta. Väljapoole tähelepanu ei jätkunudkiI-Vaari kirjutas: ↑N Okt 08, 2020 15:22Selle väitega päri , et selle 9 -3 Turbo X interjöör oli kunstitöö. Paraku see oligi ainuke nähtav muutus paremuse suunas. Selline interjöör vist oli paar x konkreetse auto nn tavalisest hinnast väärtuslikum.Pidurisadulad olid nii roostes kui kusagilt romulast väljatiritud autol. Saabclub FI foorumis esitles uks Norra SAABifänn oma MY2000 9-5 . See auto oli algdetailideks lammutatud , mootor , veermik, salong kujundatud ja teostatud. Ligikaudu samasugune nahkehistöö salongis + sinised led valgusribad nii uksepolstritel kui armatuurlaua all , algupärane näidikuteplokk oli vahetatud mingi Mikidemaalt tellitud plasmaekraaniga jne. Ilus on 20 a vana SAAB mis ka pöhja alt särab mitmevärvikiselt kui puhademuna ja mootoriruumi kaant kergitades vajub löug hetkeks allapoole.