ls 315000 õlisid vahetatud korralikult, vähemal minu poolt ja pole põhjust kahelda ka eelmistes omanikes, et nad oleks kokku hoidnud selle pealt. Mingeid erilisi tundemärke ei olnud, kuni hakkas vaikselt kõvemat müra tegema ja kiirendamisel väristama, nagu kaoks 1 silinder ära. 100km pärast seisma jättes ja uuesti käima pannes jäi õlirõhk madalaks ja tuli kiri, stop the engine. Lagin oli siis ka juba selgelt kuuldav.
Väga põhjalikult ei hakanud algul süvenema, mis võis põhjus olla, kuna mõtlesin et pole mõtet taastada rahalises mõttes. Aga kuna VM tuli hinnas vastu, siis mõtlesin, et mis seal ikka, hea auto ju ikkagi. Eks ta tüüpvea moodi natuke paistab ja keas teab, mis see tõeline põhjus lõpuks oli.
SAAB 9-5 Vector, 2.0TiD Hirsch, Zazou
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2285
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Kusjuures minu autol on igal aastal enne talve see stop the engine tuluke põlama löönud. Miks??? Ei tea. Siis viin hooldusesse, vahetatakse see asi seal ära, samuti õli jms ja siis aasta jälle hooletu...kuni järgmise sügiseni.
ei leia üles, ma enda arust paar aastat tagasi kirjutasin pikema romaani ka selle tihendi vahetusest siia foorumisse koos piltidega?! Üsna spetsiifiline pikk torx oli vajalik kahe kasti poolse karteripõhja poldi jaoks, induktiivkuumuti oli väga abiks downpipe poltide juures. Kunde poolne veovõll tuleb eemaldada, kasti õli tasapinda tuleks pärast korrigeerida kuna õli voolab välja teatud määral kastist. Kui põhi maas siis saalede kontroll on kohustuslik!
Pärnus saab Teid aidata selle teemaga Opeli remont
http://www.opeliremont.ee/page14.html
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kas ma mäletan valesti või panen täiesti puusse aga tänu õhu vahele imemisele paneb õlipump õli vahutama ja pole vahet, kui kvaliteetne õli, määrimisomadusi ikka pole. Ehk targemad kommenteerivad. Igatahes uskumatu insener/tehniline praak nii kriitilisse kohta selline tihend panna.
Kas siin foorumis kõige suurema läbisõiduga NG?
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee