Küsimus mootori kohta? Suur turbo omega A
Tere. Küsin teadjatelt meestelt millistelt mudeliltelt ja aasta käikudelt leian ma 2.3L turbo b234 mootori. Lisa versioone on ka b234 palju, kuid kas mootori sisul on mõningaid erisusi peale turbo? V mis te arvate kasutamisest 2.3l turbo b235 mootorist. Plaan puhuda umbes 500 hobujõudu mootorist välja, ideaalis rohkem. Võin ka sepis kolbide ja kepsudele mõelda. Kas siis pigem juba uuem versioon 2.3 b235, kuna nagu ma olen aru saanud siis kolvid on nõrgaks kohaks uuemal vanema ees. Või kasutaks hoopis 2 liitrist? B205 või v204? Mahub suurem, siis pigem ka suurem
Plaan teha mootori vahetus Opel omega A 1993 versioonile. All juba kange LSD differ ja kangemad poolteljed. https://www.auto24.ee/used/3053980
Plaan teha mootori vahetus Opel omega A 1993 versioonile. All juba kange LSD differ ja kangemad poolteljed. https://www.auto24.ee/used/3053980
B235 mootor , MY2004 ja uuem , sepiskolvid - softi kirjutaja ei soovita seda 500 HP proovida , jääb max 450 HP juurde arvatavasti. B234 mootor natuke kestvam kui on sepiskolbidega. B206 mootoriga aga on ka suuremaid vöimsusi proovitud.
Eks pm saab ikka igast mootorist 500 hp kätte (B204/205,234/235). Ilma sepiskolvita ei kujutaks seda ette, paar miilisõitu teed ikka ära - aga et 500 hp ka kestaks, see vajab hoolsat mootoriehitaja kätt, õigeid tehnilisi lahendusi, täpset mootori juhtumist ja ka kontrolli, head jahutust ja head kütust jne. Eks F-1 ja WRC mehed on ka targad, aga ikka juhtub kõrvalekaldeid, mida alati ette näha on võimatu.
Kindlasti jõudu ehitamisel- tore et inimesi, kes viitsivad ja jõuavad asjadega tegeleda.
Ahjaa sinu küsimusele vastust- B234 on 9000 peal, B204 leiad ka 98-2000 9-3 pealt. B205 ja 235 leiad 9-3 ja 9-5 pealt. vihjeks nii palju, et kolviläbimõõdud on 2,0 ja 2,3 sama, ehk 2,0 plokist on võimalik ka 2,3 ehitada jne.
D.
Kindlasti jõudu ehitamisel- tore et inimesi, kes viitsivad ja jõuavad asjadega tegeleda.
Ahjaa sinu küsimusele vastust- B234 on 9000 peal, B204 leiad ka 98-2000 9-3 pealt. B205 ja 235 leiad 9-3 ja 9-5 pealt. vihjeks nii palju, et kolviläbimõõdud on 2,0 ja 2,3 sama, ehk 2,0 plokist on võimalik ka 2,3 ehitada jne.
D.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Tänan vastuse eest. Kas 9-5l väib ka b234 olla 1996?-2003?daags kirjutas: ↑R Apr 16, 2021 10:06Eks pm saab ikka igast mootorist 500 hp kätte (B204/205,234/235). Ilma sepiskolvita ei kujutaks seda ette, paar miilisõitu teed ikka ära - aga et 500 hp ka kestaks, see vajab hoolsat mootoriehitaja kätt, õigeid tehnilisi lahendusi, täpset mootori juhtumist ja ka kontrolli, head jahutust ja head kütust jne. Eks F-1 ja WRC mehed on ka targad, aga ikka juhtub kõrvalekaldeid, mida alati ette näha on võimatu.
Kindlasti jõudu ehitamisel- tore et inimesi, kes viitsivad ja jõuavad asjadega tegeleda.
Ahjaa sinu küsimusele vastust- B234 on 9000 peal, B204 leiad ka 98-2000 9-3 pealt. B205 ja 235 leiad 9-3 ja 9-5 pealt. vihjeks nii palju, et kolviläbimõõdud on 2,0 ja 2,3 sama, ehk 2,0 plokist on võimalik ka 2,3 ehitada jne.
D.
- Mundujeevitž
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Okt 03, 2017 12:24
- Asukoht: Siin see on, see SAABimäe
- Auto: 900NG on ka auto!
+ MY00 9-5 Aero
NG 900 pealt võib leida 204, ning kui väga joppab siis isegi 206 mootori. Tean et 206 ajavad paljud taga sest sellega saab mingeid imetrikke teha. Nagu nt see: https://www.saabplanet.com/saab-b206-tu ... mw-m3-e30/
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ükski neist ei kannata ilma sisu vahetamata seda 500 obest.
234 leiad tonniste pealt (9000) , 235 on 9-5 teema.
neist tehakse ka hübriide 9-5 peale, 234 alumine ots ja 235 ülemine ots ja muud jubinad. Aga ikkagi, kui tahta 500 obest, siis kõvem sisu sisse.
20 ja 23 vahe on kolvikäigus, Väljast näevad täpselt samad välja. 20 läheb väiidetavalt kiiremini pöördesse. Lõpptulemuses erilist vahet pole. Sama jõu saad mõlemast.
EDIT: vastasin teise samasse teemasse ja alles siis leidsin selle siin. Koristasin teise teema ära, et teistel rohkem sassi ei läheks...
234 leiad tonniste pealt (9000) , 235 on 9-5 teema.
neist tehakse ka hübriide 9-5 peale, 234 alumine ots ja 235 ülemine ots ja muud jubinad. Aga ikkagi, kui tahta 500 obest, siis kõvem sisu sisse.
20 ja 23 vahe on kolvikäigus, Väljast näevad täpselt samad välja. 20 läheb väiidetavalt kiiremini pöördesse. Lõpptulemuses erilist vahet pole. Sama jõu saad mõlemast.
EDIT: vastasin teise samasse teemasse ja alles siis leidsin selle siin. Koristasin teise teema ära, et teistel rohkem sassi ei läheks...
jep , erinevad kombinatsioonid proovitud üht ja teistpidi nii mõnigi kasvuraskus läbi tehtud.
Võimsust pole kunagi piisavalt
https://www.blocket.se/annons/gotland/s ... 0/95141310
Sellel on vist b206 mootor.
Neti läbi tuhlanud päris huvitavad asjad leidnud. Oskab aidata keegi mis ma peaks ette võtma.
Ise olen veoautojuht ja metsamasinatega sina peal, et tean mis ette võtan, aga sellise projektika tegemine on minujaoks midagi uut. Kas keegi oleks hea ja lhs ütleks punktid mis ma pean mootori juures üle vaatama. Lhs tingmärgid poldi keeramised mõtlen ise läbi.
Silladetailid ja kast läbi mõeldud.
Pihustid suuremate otsadega, turbo, klapivedrud, õhk sisse ja välja suuremad kolded. B234 ja 204 materjali netis on palju, et lhs sammsammult kellegi ehitusega kaasa kopeerida, tundus mõistlik
Veidike ikke paukku kestab enne kui laiali lendab. Sel SAABil vist oli B206 mootoriplokk kasutusel. https://www.youtube.com/watch?v=kRKPBIJEP1c
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Jonas Kakarikas Rootsimaal ehitas ühe ilusa kollase 500hp Saab 9-5. Youtubes on kogu teekond ilusti olemas. 500hp kestev Saab ei ole kohe üldsegi odav asi. Ei piisa ainult sepiskolvist.
Ei ole arvutanud kui palju saab töömahtu 91mm läbimööduga kolviga kasvöi B234 puhul kuid just need vanemad ja kvaliteetsemast valust mootoriplokid sobivad sellisteks ümberehitusteks. Kui seda mootorit mingi teise käigukasti külge sobitada siis väände ja vöimsuse üle niipalju kahtlema ei pea ja sobivate komponentide ja töötlustega on see 500 HP saavutatav ilma suuremate probleemideta. Palju algupäraseid detaile aga tuleb tugevdatute ja modifitseeritutega siiski vahetada. Peale selle veel hulga pisiasju nii , et odav see harrastus töesti pole.
Doonor auto ostetud b204r mootoriga 200hp. Midagi 200k läbi sõitnud. Eelmise omaniku käes olnud 15 aastat, mootor töötab laitmatult, turbo spoolib hästi. Heleda nahksisuga 2000 aasta 9-3. Asub rootsis, sõbrad toovad varsti ära.
Nüüd on jah teadmisi vaja kuidas just 2 liitrist erksamaks saada. Varsti panen pilte ka. Opelil suurekojaga Senatori Lsd differ, ühe pedandi sõnul kannatab 1000 hp. Kast aga selline 250-300hp kastile saab ka m57 kasti sisu panna.
https://youtu.be/rZZ9vj6CJDk opel mille peale tehnika läheb.
Nüüd on jah teadmisi vaja kuidas just 2 liitrist erksamaks saada. Varsti panen pilte ka. Opelil suurekojaga Senatori Lsd differ, ühe pedandi sõnul kannatab 1000 hp. Kast aga selline 250-300hp kastile saab ka m57 kasti sisu panna.
https://youtu.be/rZZ9vj6CJDk opel mille peale tehnika läheb.
Pole veel 520 NM väändemomendiga OG 9-5 5 käigulist käigukasti tükkideks saanud. Soomemeeste jutu järgi kestab OG 9-3 kast rohkem väänet kuna hammasrattad ja mingi völli kinnituspunkt kvaliteetsem kui uuematel SAABi käigukastidel. Käigukasti ikaldus aga saabub kiiresti kui kasutusele jääb algupärane diferentsiaal mille sateliitammasrattad purunevad kui liigselt lastakse üht ratast "tühjalt vilistada".
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Rwd masina puhul pole fwd kastidest ja difritest mõtet rääkida.
Johan teab ilmselt seda, et Saabi mootorid istuvad väidetavalt bolt-on GM kasti külge (ja vastupidi). Ma pole väidet kontrollinud, kuigi kanalis on kõrvuti ladustatud nii GM F16 kui Saabi FM55 kastid. Mul nii ooplitel kui saabidel mootorid valetpidi vahel
Ma rwd-tehnikast tean vähe, aga järeldan, et GM ja baierlased kasutasid siis samal korpusel Getrage, lihtsalt GM puhul oli sisu miskipärast "nõrgem"?
Kastinuute peaks Saabidel olema rohkem ehk sama palju, kui LET tehnika F28-l. Aga need asjad on sidurikettaga ümber mängitavad.
Johan teab ilmselt seda, et Saabi mootorid istuvad väidetavalt bolt-on GM kasti külge (ja vastupidi). Ma pole väidet kontrollinud, kuigi kanalis on kõrvuti ladustatud nii GM F16 kui Saabi FM55 kastid. Mul nii ooplitel kui saabidel mootorid valetpidi vahel
Ma rwd-tehnikast tean vähe, aga järeldan, et GM ja baierlased kasutasid siis samal korpusel Getrage, lihtsalt GM puhul oli sisu miskipärast "nõrgem"?
Kastinuute peaks Saabidel olema rohkem ehk sama palju, kui LET tehnika F28-l. Aga need asjad on sidurikettaga ümber mängitavad.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas