SAAB 9-5NG Aero 2.8 XWD, 2011, vmaster
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Võtsin end kokku ja parandasin ühe 9-5 ng tüüvigadest, mis ka minu autol kaks kuud tagasi tekkis. Nimelt 3. piduritulel kaks ledi enam ei põlenud. Parandamiseks kasutasin HBlom Engineering paranduskomplekti . Vahetuseks kulus umbes 2h, millest enamus aega kulus polstrite eemaldamiseks ja tagasi paigaldamiseks.
Sn 163535 km
Sn 163535 km
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Panen kirja mõned tööd, mis seni tehtud.
Peale US raadio asendamsit EU raadioga ei töötanud navi-l ühendus GPS antenniga arvatavasti gaasiseadme tõttu. Peale gaasiseadme eemdaldamist tekkis mõte saada ülevaade veakoodidest jms. Ostsin selleks VCX Nano, millega saab GM MDI asemel teha diagnostikat (GDS2) ja seadistamist (SPS).
VCX Nano
Seadmega tuli kaasa häkitud versiooni GDS2-st, seega ei pea diagnostika eest maksma. Seadistamiseks vajaliku SPS tarkvara kasutamiseks peab Orio-st siiski litsentsi ostma. GDS2 tarkvara paigaldamine ja seadmega ühenduse saamine oli alguses peavalu aga lõpuks sain tööle
Veakoode vaadates selgus et enamik on seotud tühja akuga. Aktiivsetest koodidest oli näha GPS antenni ühenduse puudumine ja üks mittetöötav parkimisandur. Veakoodid kustutasin ja sain GPS antenni ühenduse tööle. Parkimisandur vajab siiski vahetust.
Autot ostes ei saanud ma kaasa praktiliselt mingeid tarvikuid. Seega tellisin juurde OEM rehviparenduskomplekti (kompressor + vaht), rattavõtme, pukseerimisaasa. Edaspidi võib julgemalt ka pikema sõidu ette võtta. Puudu oli veel ka aku katteplastik.
Kui leiaks veel U-Rail süsteemi pagasiruumi võib päris rahule jääda
Peale US raadio asendamsit EU raadioga ei töötanud navi-l ühendus GPS antenniga arvatavasti gaasiseadme tõttu. Peale gaasiseadme eemdaldamist tekkis mõte saada ülevaade veakoodidest jms. Ostsin selleks VCX Nano, millega saab GM MDI asemel teha diagnostikat (GDS2) ja seadistamist (SPS).
VCX Nano
Seadmega tuli kaasa häkitud versiooni GDS2-st, seega ei pea diagnostika eest maksma. Seadistamiseks vajaliku SPS tarkvara kasutamiseks peab Orio-st siiski litsentsi ostma. GDS2 tarkvara paigaldamine ja seadmega ühenduse saamine oli alguses peavalu aga lõpuks sain tööle
Veakoode vaadates selgus et enamik on seotud tühja akuga. Aktiivsetest koodidest oli näha GPS antenni ühenduse puudumine ja üks mittetöötav parkimisandur. Veakoodid kustutasin ja sain GPS antenni ühenduse tööle. Parkimisandur vajab siiski vahetust.
Autot ostes ei saanud ma kaasa praktiliselt mingeid tarvikuid. Seega tellisin juurde OEM rehviparenduskomplekti (kompressor + vaht), rattavõtme, pukseerimisaasa. Edaspidi võib julgemalt ka pikema sõidu ette võtta. Puudu oli veel ka aku katteplastik.
Kui leiaks veel U-Rail süsteemi pagasiruumi võib päris rahule jääda
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Sooritasin Tln-Prn maanteel möödasõitu sõiduautost ja veoautost. Sõiduauto juht ei märganud et ma mööda sõidan ja hakkas ka mööda sõitma. Parem esitiib, esiuks, tagauks, tagatiib ja peegel vajavad värvimist või vahetamist.Mõlke ei paista.
[/quote]
Su autol jõudu liiga vähe, et möödasõidud pikaks venivad!
[/quote]
Su autol jõudu liiga vähe, et möödasõidud pikaks venivad!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Tehtud käigukasti dünaamiline õlivahetus Hõbenool OÜ-s, mis koosnes:
Lühitest, sh adaptsioonväärtuste hindamine
Koormustest, testsõit (vajadusel adapteerimisega)
Saab TF80 = Dünaamiline õlivahetus
ATF AW-käigukastidele
Abimaterjalid ja ohtlike jäätmete utiliseerimine
Probleeme ei avastatud aga kuna eelmine õlivahtuse aeg teadmata, siis südamerahu huvides sai see protseduur ette võetud. Käiguvahetused nüüd sujuvamad
Sn. 169409 km
Lühitest, sh adaptsioonväärtuste hindamine
Koormustest, testsõit (vajadusel adapteerimisega)
Saab TF80 = Dünaamiline õlivahetus
ATF AW-käigukastidele
Abimaterjalid ja ohtlike jäätmete utiliseerimine
Probleeme ei avastatud aga kuna eelmine õlivahtuse aeg teadmata, siis südamerahu huvides sai see protseduur ette võetud. Käiguvahetused nüüd sujuvamad
Sn. 169409 km
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
VM-s käidud. Tehti:
* Tehnohooldus: Mootortiõli C3 Valvoline, õlifilter, õlikorgi tihend ja salongifilter. Mootori õhufiltrit ei vahetatud, kuna kasutan K&N filtrit. K&N filtri seisukorra kontroll järgmise hoolduse ajal.
* Klaasipuhastite komplekt 9-5 2010-
* Mootoriketid häält ei tee.
* Vahekasti ots kergelt õline. Praegu tähelepanu ei vaja.
* Tagadiffer siiski ei leki.
* Roolilatt lekib. Vaja leida koht, kus parandada.
* Parkimisandurid töötavad. Diagnostika vigu ei näidanud.
* Juhiistme soojendus ei tööta. Soojendusmatid lähevad vahetusse.
Sn. 170742 km.
* Tehnohooldus: Mootortiõli C3 Valvoline, õlifilter, õlikorgi tihend ja salongifilter. Mootori õhufiltrit ei vahetatud, kuna kasutan K&N filtrit. K&N filtri seisukorra kontroll järgmise hoolduse ajal.
* Klaasipuhastite komplekt 9-5 2010-
* Mootoriketid häält ei tee.
* Vahekasti ots kergelt õline. Praegu tähelepanu ei vaja.
* Tagadiffer siiski ei leki.
* Roolilatt lekib. Vaja leida koht, kus parandada.
* Parkimisandurid töötavad. Diagnostika vigu ei näidanud.
* Juhiistme soojendus ei tööta. Soojendusmatid lähevad vahetusse.
Sn. 170742 km.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Täna lõpetasin salongivalgustuse üleviimise ledidele. Tellisin USA-st komplekti https://precisionled.com/saab-9-5-premi ... -2011.html ja vahetasin ära. Mõned originaalpirnid olid läbi põlenud, seega oligi õige aeg vahetamiseks.
Sattusin linnas paar kilomeetrit selle auto taga sõitma ja tõesti on ilus värv. Kiidan autot, väga kena näeb tagantpoolt vaadates välja!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Talvepersiood läheneb ja aeg on mõelda talverehvide peale. Veljed olid üsna räsitud ja Hiina rehve mitu hooaega kasutada ei soovi. Tegin põhjaliku ettevalmistuse velgede ja rehvide osas. Kasutasin Rehvitakso OÜ ja JN Cardetailing teenuseid.
* Talverehvid 235/45/18 Continental VikingContact 7
* Lämmastikuga sõiduauto rehvi täitmine
* Velgede pulbervärvimine.
* Turvamutrid McGard.
* Uued veljekapslid Saab Original.
* Velgede keraamiline kaitsetöötlus Nasiol ZR53
Sn 171985 km
* Talverehvid 235/45/18 Continental VikingContact 7
* Lämmastikuga sõiduauto rehvi täitmine
* Velgede pulbervärvimine.
* Turvamutrid McGard.
* Uued veljekapslid Saab Original.
* Velgede keraamiline kaitsetöötlus Nasiol ZR53
Sn 171985 km
Huvitav..kas Eesti liikluse kiirustel see lämmastik ennast tõesti õigustab? Ma olen aru saanud et see on oluline just seal kus rehvi temperatuurid lähevad päris kõrgeks (kiirteed, võidusõit). See nelja aastaaja teema on meie piirkonna "õigustus" lämmastiku kasutamiseks? Pole ise varem sellele mõelnud.
lämmastikuga rehvirõhk ei kõigu nii palju. Mõne margi rehvirõhiandurid on nii tundlikud, et muud kasutada ei saagi kui lämmastik.Teretali kirjutas: ↑T Okt 26, 2021 14:49Huvitav..kas Eesti liikluse kiirustel see lämmastik ennast tõesti õigustab? Ma olen aru saanud et see on oluline just seal kus rehvi temperatuurid lähevad päris kõrgeks (kiirteed, võidusõit). See nelja aastaaja teema on meie piirkonna "õigustus" lämmastiku kasutamiseks? Pole ise varem sellele mõelnud.
Ma proovisin seda lämmastikku ringrajal rehvides lootuses, et rehvirõhk püsib sama jahedalt ja kuumalt. Ei püsi Küll aga püsib suht sama jahedalt ja soojalt, ehk tavasõidus eriti ei muutu.
Mis vast suure ja laisa 9-5 puhul ongi eesmärgiks
Mis vast suure ja laisa 9-5 puhul ongi eesmärgiks
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Talvel avastatud roolilati lekkimise mure lahendatud. VM soovitas pöörduda lati taastamisega tegelevate ettevõtete poole. Lõpuks jäid valikusse tehase taastatud detail ja uus OEM varuosa. Taastatud varuosa siiski uueväärne pole sest väiksemaid lõtke võib esineda ja seega võtsin ikkagi uue OEM varuosa. Lekkivast detailist paar pilti