Hei hei
Üks Saab mis pikalt seisnud tekitas omale huvitava vea - nimelt peale seismist ei tahtnud enam sidur lahutada.
Alguses veel põhjas selline 2-3cm oli survet aga nüüdseks on seegi kadunud.
Proovisin siis sidurit õhutada, väike tilk vedeliku tuli ning siis MITTE tilkagi ei tule vedeliku läbi enam. Proovisin õhutada pidurivedeliku anumat survestades siis proovisin õhutusniplist imedes, siis liigutasin pedaali üles-alla kuid tulutult, mitte ükski meetod ei tööta.
Võtsin siduripedaali all oleva töösilindri ka lahti, seal ka tundub kõik korras olevat.
Kas kellelgi targemal oleks ideid anda?
Kas survelaager kutu, kuigi see ei tohiks mõjutada?
Kas peasilindri konstruktsioonis mingi blokeering?
9000 siduripedaal põhjas ja õli ei liigu?!
On olnud juhuseid kus õhutusnippel on umbes, tasuks seda uurida, kuid kui eelnevalt oli pedaal jama siis kahtlustaks peasilindri riket, juhul kui kasti all vedeliku loiku pole. Lihtsuse järjekorras olekski peasilinder, toru/voolik, töösilinder
Täpsustuseks, pedaali all on peasilinder, kasti sees on töösilinder.
Täpsustuseks, pedaali all on peasilinder, kasti sees on töösilinder.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mul oli selle õhutamisega sama lugu kunagi ja ei õnnestunud mingi valemiga. Aga nüüd täpselt ei mäleta kuidas lahendus saabus. Lasin nipli vabaks alt ja õlianum täis ning jätsin nii seisma. Selle survestamisega vist oli ka nii, et liiga palju ei anna tulemust
Aga millest see võib tulla, et päev enne lahutas põhjast natukenegi ja sai vähemalt käigu sisse kuid järgmiseks päevaks surve kadunud?
Pedaali all oleva peasilindri vooliku toru puhusin suruõhuga läbi ning panin õhutusnipli ette paberi, et näha mis välja tuleb. Midagi sealt nagu pihustas välja aga mitte suurt vedeliku kogust.
Kui põhja all kasti küljest need kummist poolkorgid ära võtta siis sealt on õline küll, lausa tilk oli mutri otsas kuid seda ma kahtlustasin karteri lekkeks? Või vändasimmer.
Pedaali all oleva peasilindri vooliku toru puhusin suruõhuga läbi ning panin õhutusnipli ette paberi, et näha mis välja tuleb. Midagi sealt nagu pihustas välja aga mitte suurt vedeliku kogust.
Kui põhja all kasti küljest need kummist poolkorgid ära võtta siis sealt on õline küll, lausa tilk oli mutri otsas kuid seda ma kahtlustasin karteri lekkeks? Või vändasimmer.
Kaua ta sul seisis nii? Ma lasin mingi tunnike-kaks olla, kuid see veel ei andnud tulemust.