Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Just, kasutatud. Garantii 3-kuud. Nad ütlesid, et neil ikka tuleb ette neid mooduli vahetusi aastas ca 5 tk ja tellivad need Rootsist. Juhtumisi oli laos 1tk veel olemas. Otsustasin kiirelt korda lasta teha, sest selliste ilmaoludega nagu praegu on, ei taha eriti ilma lisadeta kruiisida.
https://merklin.ee/ vastas lõpuks, et nemad taastavad 150 € eest kui kedagi peaks huvitama tuleviku tarbeks. Iseenesest mooduli kätte saamine masina küljest ei ole mingi eriline keemikute klubi, aga ei hakanud jändama, sest aeg ja olud, mis hetkel valitsevad, ei soodusta eriti seda tegevust minu jaoks vähemalt.
https://merklin.ee/ vastas lõpuks, et nemad taastavad 150 € eest kui kedagi peaks huvitama tuleviku tarbeks. Iseenesest mooduli kätte saamine masina küljest ei ole mingi eriline keemikute klubi, aga ei hakanud jändama, sest aeg ja olud, mis hetkel valitsevad, ei soodusta eriti seda tegevust minu jaoks vähemalt.
Viimasest postitusesr nüüd jupp aega möödas. Käis masin ülevaatusel ja paluti tagasi tulla. Nimelt ei töötanud esitulede pesurid ja piduritorud on jäigad, taga vasak.
Mis seal ikka: Hakkasin pesurite kohta uurima ja selgus, et aku kõrval kaitsmekarbis on esitulede pesuri kaitse läbi. Uus kaitse külge ja pritsis mehiselt.
Teine teema on "jäigad piduritorud" - kes selle tee on läbinud ? Kus tegite ja mis maksma läks ? Kas lasite ainult osaliselt või täies ulatuses ?
Mis seal ikka: Hakkasin pesurite kohta uurima ja selgus, et aku kõrval kaitsmekarbis on esitulede pesuri kaitse läbi. Uus kaitse külge ja pritsis mehiselt.
Teine teema on "jäigad piduritorud" - kes selle tee on läbinud ? Kus tegite ja mis maksma läks ? Kas lasite ainult osaliselt või täies ulatuses ?
Palu sellel ülevaatajal seletada täpselt mida ta mõtles sellega.polukoli kirjutas: ↑N Sept 02, 2021 8:08Viimasest postitusesr nüüd jupp aega möödas. Käis masin ülevaatusel ja paluti tagasi tulla. Nimelt ei töötanud esitulede pesurid ja piduritorud on jäigad, taga vasak.
Mis seal ikka: Hakkasin pesurite kohta uurima ja selgus, et aku kõrval kaitsmekarbis on esitulede pesuri kaitse läbi. Uus kaitse külge ja pritsis mehiselt.
Teine teema on "jäigad piduritorud" - kes selle tee on läbinud ? Kus tegite ja mis maksma läks ? Kas lasite ainult osaliselt või täies ulatuses ?
Kui vastus on ikka jäik piduritoru, siis ta on kohustatud sulle seletama mis see olema peaks ja miks see tema arust paha on. Kas jäik pidurtoru läbikukkumine oli kordusülevaatuse paberil kirjas või konkreetselt ütles seda ja rohkem ei põhjendanud?
Hei!saabu14jr kirjutas: ↑N Sept 02, 2021 8:15Palu sellel ülevaatajal seletada täpselt mida ta mõtles sellega.polukoli kirjutas: ↑N Sept 02, 2021 8:08Viimasest postitusesr nüüd jupp aega möödas. Käis masin ülevaatusel ja paluti tagasi tulla. Nimelt ei töötanud esitulede pesurid ja piduritorud on jäigad, taga vasak.
Mis seal ikka: Hakkasin pesurite kohta uurima ja selgus, et aku kõrval kaitsmekarbis on esitulede pesuri kaitse läbi. Uus kaitse külge ja pritsis mehiselt.
Teine teema on "jäigad piduritorud" - kes selle tee on läbinud ? Kus tegite ja mis maksma läks ? Kas lasite ainult osaliselt või täies ulatuses ?
Kui vastus on ikka jäik piduritoru, siis ta on kohustatud sulle seletama mis see olema peaks ja miks see tema arust paha on. Kas jäik pidurtoru läbikukkumine oli kordusülevaatuse paberil kirjas või konkreetselt ütles seda ja rohkem ei põhjendanud?
Tänud kirjutamast!
Ülevaatust teostas naisterahvas ja paberil read järgmised:
1.1.11 - Jäigad piduritorud
1.1.11.4 - Torud on kahjustunud või korrodeerunud. Lisainfo: taga vasak
Ma ei oskagi sellest midagi arvata nüüd :/
Tallinnas veel https://aapauto.ee/
Tallinnas veel: https://sparkmotors.ee/
Pidurivoolikute jäikuse kohta pole mingit möötuhikut. Pidurivoolikud ei tohi olla möranenud. Selles vanus3s 9-5 l on aga arvatavasti need terasest ja rohelise plastkihiga kaetud torud kutusepaagi juurest ja kuni esiistmete kohani pöhja all roosteussi poolt kahjustatud. Käisin sama teemaga Werneri juures Rock Garages ja ta löikas ja väänas sobivast vasktorust asenduse. Kuna eestpoolt pöhja all need torud tipptopp siis sinna need vasktorud uhendusnipliga liitiski. Väga kaua see töö tal aega ei vötnud ja Järve Amservi tehnoulevaatuspunktis oli mehhaaniku arust köik nii nagu peab.
Äkitselt on selle esimese puuduse alla ikka mõeldud voolikuid, mitte torusid? Kiiruga sõnad segi aetud vms…
Kuidagi ei kõla loogiliselt, kui probleem on torude jäikus, siis kas metalltorud peaksid siis kuidagimoodi pehmed olema….
Kuidagi ei kõla loogiliselt, kui probleem on torude jäikus, siis kas metalltorud peaksid siis kuidagimoodi pehmed olema….
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kui oleks mõeldud voolikuid siis oleks ka nii kirjutatud ja voolik ei saa olla roostes. Lihtsalt vead on grupeeritud ja iga järgmine punkt täpsustab eelmist. Sellele vihjavad ka koodid mis on ees. Samas, kui torusid vahetada on mõistlik ka kohe voolikud ära vahetada.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Ega siis jäigad piduritorud ei ole viga. Viga on see, et nad on roostes. Tegemist on gruppide ja alagruppidega.
Pidurid - alagrupp jäigad torud - korrodeerunud
Näiteks: pidurid - voolikud - mõranenud
jne
Pidurid - alagrupp jäigad torud - korrodeerunud
Näiteks: pidurid - voolikud - mõranenud
jne
Aaaa…nüüd jõudis kohale
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Vahetasin umbes kevadel ise oma tonnisel need torud ära. Kõrval istuja kohajuures põhja all on liitmikud. Uued torud vedasin ühepoole (kõrval istuja pool) sealt bensu paagi vahelt ja teise poole vedasin bensupaagi kaitse eest. Panin sinna ise uued kinnitused. Ülevaatuselt läks läbi probleemideta minu aretatud süsteem. Ma ei viitsinud neid sealt ülepaagi perseaugu kaudu toppida. Vahetasin ka kohe voolikud ära. Torud ostsin poest kohe valmis otsikutega ja olid teras torud. Näpudevahel painutasin nii kuis vaja. Aega kulus nii 4 tundi umbes koos õlle rüüpamisega. Et siis tahan öelda, et pole nende vahetamine hullu midagi. Raha kulus selleks umbes pea 50€ vist.
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Süütega seotud jama tundub olema. Alustada lihtsamast. Küünlad ja Di kontrollida. CPS villane? Massiprobleem ja saab seetõttu lihtsalt valet signaali.
Teisest otsast mõjutab süüdet ka katkine pihusti, sest üleujutatud silindris tekib kõvasti misfiresid. Tech 2-ga peaks misfiresid etappide vahel mõõtma, et aru saada muudatuste tõhususest.
Sellised mõtted
Väike update:
09.09.21 käis lennuk Troost Autos:
* Tagumiste piduritorude vahetus
* Kütusefiltri vahetus. Asemele H155mm HENGST
* Pidurivedeliku vahetus. Asemele CASTROL DOT4 React Performance
Omaltpoolt lisasin 26.09 roolivõimendi vedelikku Febi 06161 hüdroõli
Nüüd siis ka korraline (kordus) ülavaatus läbitud, millest ka ülevalpool jutt oli.
09.09.21 käis lennuk Troost Autos:
* Tagumiste piduritorude vahetus
* Kütusefiltri vahetus. Asemele H155mm HENGST
* Pidurivedeliku vahetus. Asemele CASTROL DOT4 React Performance
Omaltpoolt lisasin 26.09 roolivõimendi vedelikku Febi 06161 hüdroõli
Nüüd siis ka korraline (kordus) ülavaatus läbitud, millest ka ülevalpool jutt oli.
Aastakene jälles möödas kui masin maja ette vuras, nüüdseks juba 7.a. Pisike kokkuvõte ka:
JAANUAR 2021
* ABS mooduli vahetus. Töid teostas Troost Auto 19.01.21
SEPTEMBER 2021
* Tagumiste piduritorude vahetus - Töid teostas Troost Auto 09.09.2021
* Kütusefiltri vahetus. Asemele H155mm HENGST - Töid teostas Troost Auto 09.09.2021
* Pidurivedeliku vahetus. Asemele CASTROL DOT4 React Performance - Töid teostas Troost Auto 09.09.2021
* Lisatud roolivõimendi vedelikku Febi 06161 hüdroõli - Kallasin ise.
* Korraline ülevaatus läbitud.
Läbisõit aastate lõikes:
Natuke LS-i kohta ka kokkuvõtvalt: Hetkel ette kruttinud: 362453 km ehk viimase aastaga läbitud kokku 13252 km.
Aasta lõikes:
Esimene aasta: 10200 km
Teine aasta: 12700 km
Kolmas aasta: 17000 km
Neljas aasta: 15250 km
Viies aasta: 15273 km
Kuues aasta: 13928 km
Seitsmes aasta: 13252 km
KOKKU 7.a sõidetud: 97603 km ehk keskmiselt 13943,28 km aastas! Jätkuvalt 97% ajast maantee, ülejäänud linn.
JAANUAR 2021
* ABS mooduli vahetus. Töid teostas Troost Auto 19.01.21
SEPTEMBER 2021
* Tagumiste piduritorude vahetus - Töid teostas Troost Auto 09.09.2021
* Kütusefiltri vahetus. Asemele H155mm HENGST - Töid teostas Troost Auto 09.09.2021
* Pidurivedeliku vahetus. Asemele CASTROL DOT4 React Performance - Töid teostas Troost Auto 09.09.2021
* Lisatud roolivõimendi vedelikku Febi 06161 hüdroõli - Kallasin ise.
* Korraline ülevaatus läbitud.
Läbisõit aastate lõikes:
Natuke LS-i kohta ka kokkuvõtvalt: Hetkel ette kruttinud: 362453 km ehk viimase aastaga läbitud kokku 13252 km.
Aasta lõikes:
Esimene aasta: 10200 km
Teine aasta: 12700 km
Kolmas aasta: 17000 km
Neljas aasta: 15250 km
Viies aasta: 15273 km
Kuues aasta: 13928 km
Seitsmes aasta: 13252 km
KOKKU 7.a sõidetud: 97603 km ehk keskmiselt 13943,28 km aastas! Jätkuvalt 97% ajast maantee, ülejäänud linn.