Kuna teatavasti ühest Saabist reeglina ei piisa, sai pärast pikki otsinguid ka teine ostetud. Otsisin just kolmeukselist turboga klassikut millega talvisemal ajal ringi kärutada kui roheline katuseta masin soojas toas istub. Nii jäigi foorumis septembris silma kuulutus, millele pikema jututa reageerisin ja diil tehtud saigi.
Eelmise omaniku jutust sain aru, et Ivomets on sellega kunagi vaeva näinud ja pärast seda veel omaniku või paari käest läbi käinud. Minu kätte jõudis masin 360000km läbisõidu, LPG seadme ja erinevatest kohtadest pisut roostetava kerega. Samas masin sõidab kenasti, sisu on viisakas (peale kahe kruvi mis armatuuri keeratud on, et telefonihoidikut vms kinnitada) ja teepeale ei tundu masin mind jätvat. Enda poolt olen viimastel kuudel Hansu abiga püsikiirushoidja ja tagumise luugi soojenduse tööle saanud, lisaks on vahetatud tagumised vedrud ja pidurid ning kahe kõlari asemel mängib muusika nüüd neljast ning vahetatud sai ka makk. Vaid istmesoojendus ei tööta, eks näis, ehk saab selle ka kunagi tööle... Keretööd jäävad jägmisesse suvesse, plaan siis ka masin üle värvida, praegu auto kaunis laiguline.
Igatahes on nüüd võimalik aastaläbi klassikuga sõita - mida hing veel ihkab?
Saab 900S 3D, Hendrik0701
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lahe!
Iga kord ku keegi klassiku ostab või endale saab on vaimustus suur ja , et sellega saab nagu esimese tydrukuga, kellesse armud. Läheb aeg ja taas masinad myyki.
Millegipärast meil Eestis on sedasi.
Tegelt tahtsin kirjutada punase auto värvimisest, et see on ikka üks suur jama! Punane pleegib ja muudab oma värvi alati... Ta matistub ja võtab teise tooni jne..... No äkki on pigeb parem natukene laiguline, kui üleni matt või kes teab mis.
Iga kord ku keegi klassiku ostab või endale saab on vaimustus suur ja , et sellega saab nagu esimese tydrukuga, kellesse armud. Läheb aeg ja taas masinad myyki.
Millegipärast meil Eestis on sedasi.
Tegelt tahtsin kirjutada punase auto värvimisest, et see on ikka üks suur jama! Punane pleegib ja muudab oma värvi alati... Ta matistub ja võtab teise tooni jne..... No äkki on pigeb parem natukene laiguline, kui üleni matt või kes teab mis.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto:
Mul ikka esialgu plaan see masin pikemaks ajaks endale jätta. Rohelisel kabriol saab järgmine aasta kümme täis juba.ivomets kirjutas: ↑R Nov 05, 2021 21:02Lahe!
Iga kord ku keegi klassiku ostab või endale saab on vaimustus suur ja , et sellega saab nagu esimese tydrukuga, kellesse armud. Läheb aeg ja taas masinad myyki.
Millegipärast meil Eestis on sedasi.
Tegelt tahtsin kirjutada punase auto värvimisest, et see on ikka üks suur jama! Punane pleegib ja muudab oma värvi alati... Ta matistub ja võtab teise tooni jne..... No äkki on pigeb parem natukene laiguline, kui üleni matt või kes teab mis.
Värvimise koha pealt tahaks ikka loota, et kui kõik korraga ja korralikult teha, jääb ikka asi ühtlane ja kulub ka pärast ühtlaselt. Hetkel jah jube palju tuhmunud, samas osad kohad läigivad kenasti. Lisaks muidugi saab osadelt keredetailidelt kõvasti roostet eemaldatud. Aga see järgmise aasta teema. Sel talvel tuleb talda anda ja lihtsalt korralikult pesta.
Punase värvi pigment pleegib UV käes oluliselt kiiremini kui teised toonid, seepärast peaks siis peale värvimist korralikult ja tihedalt vahatama, et värvi UV eest kaitsta, küll ta siis püsib, ega Ferrarid ka ei pleegi, seepärast, et hooldatakse paremini kui tavalisi autosid.
Ise ei raatsiks klassikuga talvel sõita, oli mul see 99T, korrosioonitõrje sai tehtud, sõitsin paar korda talve jooksul, sügisralli, uunikute talveralli, alati pesin peale sõitu alt puhtaks, soojas garaazis ei seisnud vaid varju all ja ikka rsk läks alusvanker rooste nii et paha hakkas…
Ise ei raatsiks klassikuga talvel sõita, oli mul see 99T, korrosioonitõrje sai tehtud, sõitsin paar korda talve jooksul, sügisralli, uunikute talveralli, alati pesin peale sõitu alt puhtaks, soojas garaazis ei seisnud vaid varju all ja ikka rsk läks alusvanker rooste nii et paha hakkas…
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto:
Kaanefoto kaunitar otsustas pärast pooleaastast edukat sõitmist, et tahab pisut enne hooaja lõppemist puhkusele juba minna. Nimelt juba pisut aega libisenud kast lakkas nüüd edasi sõitmast, liigub ainult tagurpidi
Peab nüüd ootama, et Hans leiaks aega automaat manuaali vastu vahetada, et taas sõita saaks...
Peab nüüd ootama, et Hans leiaks aega automaat manuaali vastu vahetada, et taas sõita saaks...
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto:
Aega võttis, aga asja sai. Kere on nüüd suuresti üle käidud ja üle värvitud, näeb taas suhteliselt viisakas välja. Vaja veel heitgaasid korda saada ja peaks olema valmis tulevastele talvedele julgelt vastu astuma!
Küsin ka, et kus kaasteelised korrosioonitõrjet tegemas käivad, ehk oskate Tallinnas peale Mazdaabi ja Krowni midagi soovitada, kogemusi jagada?
Küsin ka, et kus kaasteelised korrosioonitõrjet tegemas käivad, ehk oskate Tallinnas peale Mazdaabi ja Krowni midagi soovitada, kogemusi jagada?
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto:
-
- Postitusi: 34
- Liitunud: N Juul 14, 2011 15:21
- Asukoht:
- Auto: