Saab 9000 CSE, 1997, 2.3t 165kW, ottosmoke
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Kiirendusel puterdamise ravis uus kütusefilter
Kuna tundub, et need perutava põdra kleepsud on hakanud defitsiidiks muutuma (vähemasti ilma Volvo-tekstita variandid), tegin endale ise. Lisaks veel paar teemakohase kujundusega varianti. Kui on veel mõni kleepsuhuviline, siis komplekte leidub veel, võib kirjutada. Õhukesed lamineeritud vinüülkleepsud, mitteläikivad, tootja sõnul ilmastikukindlad.
Kuna tundub, et need perutava põdra kleepsud on hakanud defitsiidiks muutuma (vähemasti ilma Volvo-tekstita variandid), tegin endale ise. Lisaks veel paar teemakohase kujundusega varianti. Kui on veel mõni kleepsuhuviline, siis komplekte leidub veel, võib kirjutada. Õhukesed lamineeritud vinüülkleepsud, mitteläikivad, tootja sõnul ilmastikukindlad.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 80
- Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000/9-5/9-3
Kuidas uued vedrud juhitavusele on mõjunud? On mingit vahet ka tunda?
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Nagu öö ja päev. Body roll kurvides minimaalne, juhitavus kõvasti konkreetsem, masin tundub kindlamalt tee peal. Laiem ratas aitab ka muidugi kindlasti. Sõidumugavus samas säilis, ei põrka ega raputa, vähemalt minu standardite järgi.minaindrek kirjutas: ↑K Mai 12, 2021 10:22Kuidas uued vedrud juhitavusele on mõjunud? On mingit vahet ka tunda?
Kui palju selle kombinatsiooni juurde flantsi sai?
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Panen siia lihtsalt ühe suvise kollaaži vaatamiseks. Ei tea mis värk on, aga õhtuvalguses tuleb selle auto välimus eriti hästi esile.
Nagu siin ka ennustati, siis oli vahepeal tarvis ikkagi tiivaäärte plastikute arvelt tagaratastele ruumi juurde teha. Nüüd on masin üldiselt kolksu- ja kraapsuvaba, v.a. siis kui 3 või enam inimest autos.
Üldiselt on olnud mõnus ringi kärutada ja bemmimehi hirmutada.
Nagu siin ka ennustati, siis oli vahepeal tarvis ikkagi tiivaäärte plastikute arvelt tagaratastele ruumi juurde teha. Nüüd on masin üldiselt kolksu- ja kraapsuvaba, v.a. siis kui 3 või enam inimest autos.
Üldiselt on olnud mõnus ringi kärutada ja bemmimehi hirmutada.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Vahepeal palju pole toimunud. Kiskusin udukatelt kollase kile maha, oli suht räbaldunud. Enne hooaja lõppu veel peaks õlilekkega tegelema. Vahepeal sai üks tiivaääre liist ja velg törts kahjustada, aga see teema jääb vast kevadeks. Ühesõnaga varsti talveunne minek ja seniks saab siis ideid veeretada. Downpipe, turbo, stangelisa jne.. Kindlasti tuleb veel häid mõtteid pikkadel pimedatel õhtutel.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Kahju, et see tonniste alafoorum siin nii vaikne on. Aga elustan siis seda natuke.
Sain kätte uued kõllid. Arvestades hinnaklassi, pole ilmselt erilised audiofiili seadmed, aga kindlasti paremad kui praegused katkised ja plärtsuvad. Koostöös pagassis oleva võimu ja supakaga vast on kuulatavad. Ilmad soojemaks lähevad, installin ära.
Näost juba näha et tunneb nurgatagant lähenevat kevadet
Sain kätte uued kõllid. Arvestades hinnaklassi, pole ilmselt erilised audiofiili seadmed, aga kindlasti paremad kui praegused katkised ja plärtsuvad. Koostöös pagassis oleva võimu ja supakaga vast on kuulatavad. Ilmad soojemaks lähevad, installin ära.
Näost juba näha et tunneb nurgatagant lähenevat kevadet
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Müügiplaani hetkel küll ei ole (kui just sellist hinda ei pakuta, nagu praegu mobile.de mõndade tonniste eest küsitakse)
Kuigi hing ikka igatseb seda 9-5 kogemust tagasi küll. Aga hetkel arvan, et las see jäädagi pigem ilusaks mälestuseks, elu peab edasi minema.
Pealegi 9-5 puhul hobiautona oli alati tunne et ta on oma ajastult kuidagi kahevahel, pole ei uus ega vana. Vanem masin tundub selleks otstarbeks aga põnevam. Seda enam, et nüüd on moodsam igapäevamasin ka kõrval olemas.
Kokkuvõttes tundub pigem et järgmine samm võiks olla üldsegi klassik. Aga eks näis kuna selleni jõuab.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Kahetsusväärselt vaikne siin tonniste alafoorumis. Enda masin sai kauaoodatud hoolitsust ning muuhulgas sai tehtud: uus süütekassett, uued küünlad, vv andur, vv simmer (õlileke), uus karterituulutuse klapp ja ühendus, salongiradikas, õlivahetus, klaasipesuvedeliku vooliku parandus, nipet-näpet veel.. Töökojast otse ülevaatusele, mis sai läbitud puhtalt. Nokitsemist veel on, aga praegu on juba ka päris hea
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Natuke veel visuaalsemat sorti uuendusi.
Sai isu täis senistest velgedest ja tekkis soov minna algupärasemat teed ning õnnestus leida enamvähem mõistliku hinnaga Super Aero veljed. Vajavad kindlalt uut värvikihti, igal veljel värvikahjustused, nagu ka pildilt näha. Aga see juba pigem järgmise hooaja teema. Rehv sai madalama profiiliga, 205/45/16 ja nagu karta oli, siis selle rehviga velg ei täida tonnise koopaid korralikult ära, olgugi, et on madaldus ja taga isegi 15mm flants. Proovin veel esialgu flantsidega mängida ja kui ei aita, siis leidsin netist ka mingid madaldusvedrud, mis lubavad 60mm madaldust. 60mm muidugi tundub selline kasutatavuse piiri peal täiesti. Praegustel on kirjade järgi 45mm, aga ikkagi tundub, et nii palju tegelikkuses ei langetanud.
Teise uuendusena sai interjööri natuke puitdekoori lisatud. Esiteks leidsin lammutusest käetoelaeka kaane, millelt sain puiduosa kätte ja taastasin ära. Tahab veel natuke poleerimist ja siis on täitsa kena. Teiseks sain koos velgedega pealekauba ka käigukangi ümbrise.
Sai isu täis senistest velgedest ja tekkis soov minna algupärasemat teed ning õnnestus leida enamvähem mõistliku hinnaga Super Aero veljed. Vajavad kindlalt uut värvikihti, igal veljel värvikahjustused, nagu ka pildilt näha. Aga see juba pigem järgmise hooaja teema. Rehv sai madalama profiiliga, 205/45/16 ja nagu karta oli, siis selle rehviga velg ei täida tonnise koopaid korralikult ära, olgugi, et on madaldus ja taga isegi 15mm flants. Proovin veel esialgu flantsidega mängida ja kui ei aita, siis leidsin netist ka mingid madaldusvedrud, mis lubavad 60mm madaldust. 60mm muidugi tundub selline kasutatavuse piiri peal täiesti. Praegustel on kirjade järgi 45mm, aga ikkagi tundub, et nii palju tegelikkuses ei langetanud.
Teise uuendusena sai interjööri natuke puitdekoori lisatud. Esiteks leidsin lammutusest käetoelaeka kaane, millelt sain puiduosa kätte ja taastasin ära. Tahab veel natuke poleerimist ja siis on täitsa kena. Teiseks sain koos velgedega pealekauba ka käigukangi ümbrise.
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Uus hooaeg avatud. Vahepeal väga palju toimunud pole. Eelmise suve lõpus lõppes bensupump ära, sai see vahetatud. Nüüd läks peale uus aku ja sai natuke udutule kontakte puhastatud, et see ka taas tööle hakkaks ning seejärel puhas ülevaatus peale. Küll aga väiksemate ratastega oli seekord auto nii madal, et päris valus oli vaadata, kuidas ÜV punkti sissesõidul kallaku peal nina vastu maad kraapis. Peab järgmiseks aastaks uue koha vaatama.
Hooajaks suuri plaane pole, ideaalis tahaks jõuda veljed ära taastada ja natuke flantsimajandust teha.
Illustratsiooniks paar perepilti ka koos Hirschiga:
Hooajaks suuri plaane pole, ideaalis tahaks jõuda veljed ära taastada ja natuke flantsimajandust teha.
Illustratsiooniks paar perepilti ka koos Hirschiga:
Teises mõõdus rehvi vaja ehk. 205/45 16 on pigem pisikeste luukpärade mõõt. Sul ehk võiks seal miskit visuaalselt täitvamat olla (sh laiemat)?
Muus osas väga tore ikka lugeda siinset päevikut - oled väga asjalik Saabihull, pöidlad püsti! Ja noo, Põhjamaade Hirmu muusikavideo poleks ka pooltki nõnda hea ilma nende kaadriteta Sinu Saabist
Muus osas väga tore ikka lugeda siinset päevikut - oled väga asjalik Saabihull, pöidlad püsti! Ja noo, Põhjamaade Hirmu muusikavideo poleks ka pooltki nõnda hea ilma nende kaadriteta Sinu Saabist
-
- Postitusi: 103
- Liitunud: K Juul 04, 2018 12:07
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 1997 9000 CSE 165 kW, 2004 9-5 Aero Hirsch 205 kW
Selle rehvi mõõt sai valitud lähtudes Instagrami kasutaja @saab9000cd masinast, aga tuleb välja et CD ja CS keredel istub see ratas koopas ikkagi päris erinevalt. Temal on iseenesest väga kaunis. Ma vaatan, ehk saab ratast väljapoole tuues visuaalselt paremaks, kui ei, siis läheb vast jah tehasemõõduga rehv ikkagi.
Aga tänud ja head tähelepanekud!
Aga tänud ja head tähelepanekud!