9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Tere
Oskab keegi öelda, milles võib probleem olla, kui auto vahepeal lihtsalt ei lähe käima? Näiteks hommikuti ja õhtuti läheb ilusti, aga päeval kui 9h päikese käes seisnud, siis ei taha käima minna. Proovin ühe korra, ei lähe, siis ootan natuke ja proovin uuesti, siis mõne sekundi pärast punnitab ennast käima. Mingeid hoiatavaid tulukesi, ega ikoone ka ei põle, et neist midagi järeldada saaks. Ainult vahest kui käima ära on läinud, läheb mootori tuli põlema, kuid see kustub juba peale 100m sõitmist. Muidu liigub ilusti.
Oskab keegi öelda, milles võib probleem olla, kui auto vahepeal lihtsalt ei lähe käima? Näiteks hommikuti ja õhtuti läheb ilusti, aga päeval kui 9h päikese käes seisnud, siis ei taha käima minna. Proovin ühe korra, ei lähe, siis ootan natuke ja proovin uuesti, siis mõne sekundi pärast punnitab ennast käima. Mingeid hoiatavaid tulukesi, ega ikoone ka ei põle, et neist midagi järeldada saaks. Ainult vahest kui käima ära on läinud, läheb mootori tuli põlema, kuid see kustub juba peale 100m sõitmist. Muidu liigub ilusti.
See tuluke näitabki, et midagi pole korras. Kui Tallinna poole asja, siis käi ühes kolmest Saabi teenindusest ja lase tech2 külge panna, see näitab ära, mis asi viga annab. Äkki ongi seotud sellega, et käima ei taha minna.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Ega sa päeval veel juhuslikult kallaku peal pargi ? Kuigi ka kuumaga võib vaakumvoolikute hõredus tunda anda, paisuvad, õhk poeb vahele ja kütust kätte ei saa .. See tuluke muidugi võib midagi muud ka tähendada, lase kontrollida...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Parkla on täitsa tasane, ja see tuluke süttib tavaliselt siis kui mootor külm. Mul on veel enne turbot olev lõdvik mõraga, kergelt leemetab, esmaspäeval peaks uue kätte saama. Eks peale vahetamis paistab mis toimuma hakkab...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sai siis siin vahepal sõidetud kuni selle hetkeni millal masin ültse enam käima ei lähe. Hommikul alustades oli kõikk OK sai miskki 150km sõidetud ja käivitus alati, olles seisnud miskki 1,5h pärast seda vaikus. Mootorist ei tule ei kippu ei kõppu. Viisin diagnostikasse nii Carringusse kui ka autoelektrik.ee- sse. Probleemiks on see, et kummaski kohas ei saadud ajuga kontakti, panevad juhtme taha kuid vaikkus...
Oskab soovitada keegi tartus miskit head kohta kuhu pöörduda? Või on kokku puutunud sama probleemiga.
Hetkel vean masina Kattel-Diisel diislikeskusesse, Vikingist soovitati ja keegi oli abi saanud sealt.
Oskab soovitada keegi tartus miskit head kohta kuhu pöörduda? Või on kokku puutunud sama probleemiga.
Hetkel vean masina Kattel-Diisel diislikeskusesse, Vikingist soovitati ja keegi oli abi saanud sealt.
Algselt postitas: rantto
Sai siis siin vahepal sõidetud kuni selle hetkeni millal masin ültse enam käima ei lähe. Hommikul alustades oli kõikk OK sai miskki 150km sõidetud ja käivitus alati, olles seisnud miskki 1,5h pärast seda vaikus. Mootorist ei tule ei kippu ei kõppu. Viisin diagnostikasse nii Carringusse kui ka autoelektrik.ee- sse. Probleemiks on see, et kummaski kohas ei saadud ajuga kontakti, panevad juhtme taha kuid vaikkus...
Oskab soovitada keegi tartus miskit head kohta kuhu pöörduda? Või on kokku puutunud sama probleemiga.
Hetkel vean masina Kattel-Diisel diislikeskusesse, Vikingist soovitati ja keegi oli abi saanud sealt.
kas mootor ei tee üldse enam mitte mingisugust häält?
Algselt postitas: rantto
Täita vaikus on jahh, starterit annad siis aint ketrab, proovisime tõmmata ka kuid polnud sellestki abi. Armaturis ühtki lisatud ei ole ka põlema läinud.
kui mul kõrgsurvepumba jamad olid, siis ka ainult ketras, aga armatuuris põles aeg ajalt ka check engine.
Mul on ka vahel käivitusprobleeme olnud aga sümptomid erinevad. Süüdet keerates teeb mingi asi kapoti all klõps ja starterit üldse ei anna. Armatuuris kahtlasi tulukesi ei ole näha ja klõpsu ajal valgustus ka ei tuhmu. Pärast mõneminutilist klõpsutamist läheb käima. Juhtumite ilmnemises mingit seaduspära pole täheldanud. Kahtlustan kehva massi või tõmbereleed. Kui aega saan proovin kõigepealt kontakte puhastada, näeb kas aitab.
Selliseid suvaliselt ilnevaid probleeme on raske diagnoosida, sest teeninduses olles viga taastekitada ei suuda.
Selliseid suvaliselt ilnevaid probleeme on raske diagnoosida, sest teeninduses olles viga taastekitada ei suuda.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: Guun
Algselt postitas: rantto
Täita vaikus on jahh, starterit annad siis aint ketrab, proovisime tõmmata ka kuid polnud sellestki abi. Armaturis ühtki lisatud ei ole ka põlema läinud.
kui mul kõrgsurvepumba jamad olid, siis ka ainult ketras, aga armatuuris põles aeg ajalt ka check engine.
Lugesin läbi su loo päris krõbe laks, kuidas sul muidu oli löödi kompu taha ja saadi kohe vea teada? Mul auto juba kolmandas kohas, kahes nendest pole keegi ajule ligi pääsenud. Eile õhtupoole viisin siis Kattel-Diisel diislikeskusesse ja seale vana ütles, et neid Saabe teeb ta põlveotsas, lükkas kompu taha ja siis hakkas kamm pihta tegi miskki 5 restarti oma arvutile, helistas juhatajale ja muutkui muheles. Minu meelest ega ta targemaks ei saanud, tööpäev sai ka läbi, pidid täna uuesti vaatama hakkama
Algselt postitas: Guun
ma jätsin auto töökotta ja siis seal nad tegelesid, seda ma ei tea kuidas nad vea teada said, aga nii palju üks töömees seal ütles, et andmed pidid nas soome saatma, ja sealt siis öeldi et mis viga.
Aitaks sind hea meelega,aga ei viitsi trtsse tulla aparaadiga:o
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Käisin uurimas siis kaugele on asjaga jõutud, olid miskid veakoodid Soome saatnud ja vastused polnud veel jõudnud. Samas anti mõista, et kõrgsurvepumpp on läbi, Eestis selliseid ei remonditagi, Taanis pidi remonditama ja 2-3 kuud pidi minema aega. Uue hind pidi olema 25K ja opeliga mingit seost ei ole. Eks see lõplik viga saab teatavaks lähiajal.
Algselt postitas: rantto
Käisin uurimas siis kaugele on asjaga jõutud, olid miskid veakoodid Soome saatnud ja vastused polnud veel jõudnud. Samas anti mõista, et kõrgsurvepumpp on läbi, Eestis selliseid ei remonditagi, Taanis pidi remonditama ja 2-3 kuud pidi minema aega. Uue hind pidi olema 25K ja opeliga mingit seost ei ole. Eks see lõplik viga saab teatavaks lähiajal.
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.
Algselt postitas: Guun
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.
Palju Karla raha küsis?
Algselt postitas: Garu
Algselt postitas: Guun
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.
Palju Karla raha küsis?
17895 läks kõik kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: Guun
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.
Kaua naad seda pumpa remontisid? Ma pole kül veel konkreetset viga teada saanud aga väideti et Taani saadetakse pump remonti ja mitu kuud läheb sellega aega. Praegu on veel ootusärevus...
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: Guun
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.
Kaua naad seda pumpa remontisid? Ma pole kül veel konkreetset viga teada saanud aga väideti et Taani saadetakse pump remonti ja mitu kuud läheb sellega aega. Praegu on veel ootusärevus...
Ma täpselt ei mäletagi, aga ei läinud väga kaua 4 või 5 päeva.
Algselt postitas: rantto
Aga kuidas on lood kütusekuluga? Enne remonti ja peale remonti? Kui ma ostsin siis oli keskmine kütusekulu 6,1-6,2 aga viimasel ajal oli 6,7-7L olgugi, et tallatud sai ühtemoodi.
kütusekulu mul täiesti oleneb, maanteel on veidi üle 4 linnas on 6-7.
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: Guun
kütusekulu mul täiesti oleneb, maanteel on veidi üle 4 linnas on 6-7.
Aga peale pumbaremonti pole nagu mingit vähenemist või suurenemist täheldanud?
ei ole, mu arust kõik sama nagu enne.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Selgu siis põhjus miks Eestis seda pumpa ei remondita, nimelt on nendel VP pumpadel kahte sorti aju PSG 5 ja PSG 16. PSG 5 pumpasid remonditakse ja teist mitte. Mul on PSG 16 aju ja praegu pakutakse vahetuspumba versiooni, mis seisneb selle, et annan enda vana pumba ära ja vastu saan teise töötava pumba mis on remonditud või tutikas. Hinnaks kujuneks siis 25K. Minu katkine pump rändab tehasesse tagasi remonditakse kui võimalik ja läheb vahetuspumbana jälle ringlusesse. Pumba mark peaks VP44/ PSG16 olema