Netist õhulugeja teksti otsides (tahaks originaaltekstid tagasi saada, aga kuidas, veel ei tea) komistasin Sonetti algusaegadele. Ei teadnud, et oli 2 erinevat disaini, äärepealt oleks suht Alfa Romeolik Sonett tekkinud hoopis.
Minu autost niipalju, et sain lõpuks kätte istmed, küll Sonett III omad ja ilma keskmiste istmepatjadeta, aga teostatav/värvitav mulle sobivaks (musta värvi). Aga sigakerged on need klaasplastist korvistmed.
Saab Sonett II V4 1967, aatom
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Õhupuhastaja valmis ja filtritega komplekteeritud.
Paraja pusimise tulemusena said ka originaaltekstid peale. Arvutis kujundus oma õhupuhastaja ja netist leitud piltide järgi, siis sai lastud kleebitaval kilel tekst välja lõigata, tüütu teksti puhastus ja kile õhupuhastajale kleebitud. Värvitud ja kile eemaldatud, ka sisemised osad. Värv polnud parim (Motip Industrial sari), liiga voolav, tähe servad pisut sakilised ja ka värvi tähtede vahel, aga meetri kauguselt täitsa ok vaadata. Prooviks tehtud tavalise musta mattvärviga tuli parem.
.
Paraja pusimise tulemusena said ka originaaltekstid peale. Arvutis kujundus oma õhupuhastaja ja netist leitud piltide järgi, siis sai lastud kleebitaval kilel tekst välja lõigata, tüütu teksti puhastus ja kile õhupuhastajale kleebitud. Värvitud ja kile eemaldatud, ka sisemised osad. Värv polnud parim (Motip Industrial sari), liiga voolav, tähe servad pisut sakilised ja ka värvi tähtede vahel, aga meetri kauguselt täitsa ok vaadata. Prooviks tehtud tavalise musta mattvärviga tuli parem.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
900 uste tegemise vahelduseks võtsin Sonetti tagatulede korpused ette. Neid kuskilt ei saa, on vist vanema 95 tagatuled, kroomrõnga kinnitus 1 poldiga. Taas sai harjutatud uusi oskusi, näiteks kunagi ostetud pleki käsitsi venitajat/kokkusurujat. Painutasin roostes koha asenduseks tüki plekki vinklisse, siis venitajaga rõngasse ja siis näpitsatega vaikselt tagasikeere. Üllatavalt vähe jõudu vajas venitaja, läksin isegi nii hoogu, et suutsin pleki katki venitada . Kokkuvõttes tahab veel harjutada, aga enam-vähem sain hakkama.
Ja keevitused tegin kõik Tig-iga. Harjutasin ka rooste poolt augulise pinna katmist vasega, aga see väga ei õnnestunud, enne sulas auk sisse, kui vase Tig varras sulama hakkas. Lisaks paistis, et liivapritsi liiva osakesed, mis metalli murduvad ja traatharjaga nühkides ära ei tule, segavad ka keevitust. Ja ka Tig vardad / puhas vask, sealgi erinevused. Parim seni proovitust oli kas CuP6 varras või hoopis tavaline 0,8mm keevitustraat.
Viimasel pildil roostesurmaga üle käidud, nüüd vaja veel puhastada, epokrunt peale, kerge peenpahteldus ja siis matt must värv selga. Üks küss ka, kust selliseid neete leiaks (kummist lambihoidjad nendega korpusesse needitud), kangapoodidest, läbimõõt 4mm, pikkus 6 ... 8mm?
.
Ja keevitused tegin kõik Tig-iga. Harjutasin ka rooste poolt augulise pinna katmist vasega, aga see väga ei õnnestunud, enne sulas auk sisse, kui vase Tig varras sulama hakkas. Lisaks paistis, et liivapritsi liiva osakesed, mis metalli murduvad ja traatharjaga nühkides ära ei tule, segavad ka keevitust. Ja ka Tig vardad / puhas vask, sealgi erinevused. Parim seni proovitust oli kas CuP6 varras või hoopis tavaline 0,8mm keevitustraat.
Viimasel pildil roostesurmaga üle käidud, nüüd vaja veel puhastada, epokrunt peale, kerge peenpahteldus ja siis matt must värv selga. Üks küss ka, kust selliseid neete leiaks (kummist lambihoidjad nendega korpusesse needitud), kangapoodidest, läbimõõt 4mm, pikkus 6 ... 8mm?
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ja värvitud nad ongi, e. siis epokrunt->pahtel->lihv->epokrunt->matt must värv
Nüüd ootan hiinamaalt toru-alumiiniumneete, selliseid originaale, e. kokkuklopsitud (toru + kübar) ja vist messingust, ei suutnud kuskilt leida, ka kanga/riide poodidest.
.
Nüüd ootan hiinamaalt toru-alumiiniumneete, selliseid originaale, e. kokkuklopsitud (toru + kübar) ja vist messingust, ei suutnud kuskilt leida, ka kanga/riide poodidest.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Tänks, aitas pisut edasi, aga õigel asjal on müts ka peal. Tellisin lisaks allpool pildil oleva, see puhtalt messingust, ehk kannatab kasutada.
.
.