9-5 2.0t 2005 sureb välja
Tere , ega keegi tark ei oska pakkuda mis viga võiks olla 9-5 2005 2.0t . Olude sunnil sõitsin paagi tühjaks ja peale seda kui sai kütus täna peale valatud sain tähetornist sõita magistrali ilma probleemideta aga tagasi sõites kui pidurdasin või seisin siis näidas õlituld ja lõpuks tipi ringil suri välja . Läks uuesti käima ja sain veidi edasi kuid hetke pärast suri taas välja, taas võtmest käima ja sain vähemasti akadeemiasse ära parkida. Eile kontrollisin, et õlivarras näitas normi.
Noojah , mis olud sunnivad kütusepaaki tühjaks söitma? Kui ei ole teada kaua kütusepump on toiminud siis vöis ka see nüüd viimastele meetritele jöuda. Ükski elektriajamiga pump ei salli ilma vedelikuta toimimist , pöörded töusevad sageli liiga körgeks. Samas ka lahja seguga söites vajavad küünlad ehk körgemat pinget kui normseguga toimimisel ja DI rikneb kestval ülepingel. Kui mootor/DI jahtuvad siis saab jälle veidi maad söita ja ölituld vilgutab seetöttu , et mootori tühikäigupöörded langevad liiga madalale. Korras mootoril tegelikult ka madalad tühikäigupöörded ei pöhjusta liiga madalat öliröhku. Paraku ka öli kvaliteet langeb mönedel ölimarkidel kiiremini kui teistel. Madal öliröhk aga kindlasti ei pöhjusta mootori seiskumist muul juhul kui seda öli pidevalt ei jätku ja mootor kiilub kinni.
soovitati esmalt kütusepump ja filter vahetada, Paaki ka puhastada ja värske kütus peale , et siis paistab mis saama hakkab.I-Vaari kirjutas: ↑E Mär 20, 2023 16:02Noojah , mis olud sunnivad kütusepaaki tühjaks söitma? Kui ei ole teada kaua kütusepump on toiminud siis vöis ka see nüüd viimastele meetritele jöuda. Ükski elektriajamiga pump ei salli ilma vedelikuta toimimist , pöörded töusevad sageli liiga körgeks. Samas ka lahja seguga söites vajavad küünlad ehk körgemat pinget kui normseguga toimimisel ja DI rikneb kestval ülepingel. Kui mootor/DI jahtuvad siis saab jälle veidi maad söita ja ölituld vilgutab seetöttu , et mootori tühikäigupöörded langevad liiga madalale. Korras mootoril tegelikult ka madalad tühikäigupöörded ei pöhjusta liiga madalat öliröhku. Paraku ka öli kvaliteet langeb mönedel ölimarkidel kiiremini kui teistel. Madal öliröhk aga kindlasti ei pöhjusta mootori seiskumist muul juhul kui seda öli pidevalt ei jätku ja mootor kiilub kinni.
Minul on pöörete kõikumisega olnud põhjuseks drosseklapp (sõita sai) ,aitas vahetus terve vastu. Samas on olnud probleemne ka piduri vaakumvõimendi ,tõsi selle viga ilmnes ainult pedaali vajutades ,tõmbas vajutades pöörded vaakumi lekke ( pedaali varda juures salongis) peale maha - aitas vahetus.
Saan harva sõita SAABIGA.
Algupärane Walbro kütusepump kestab 250+kkm söltuvalt asjaoludest. Igasugu "tarvikud" vöivad ka 20 kkm pealt juba töölepingu löpetada. Kütusefilter kindlasti uueks , paagis ei peaks sodi olema kui keegi solkkütust pole tankinud vöi kamaluga körtti tankimise ajal sisse visanud. Kui vöimalik siis enne kütusepumba vahetust kontrollida kütuselatist survet. Kuid kütusepump enamjuhul lakkab töötamast ja söit löppeb kui seina. Ja kui uus siis parem OEM toode koos uue ämbriga , maksab küll ca 300 eur kuid toimib mitme a jooksul kindlapeale. Igasuguste vufflitega ainult üllatusi , treilerivedu,peavalu jne oodata. Selline vahepeal söidab ja ei söida vöib ka DI viga olla ja endal just 2 9-5 ga sama kogemus. Drosselklapp MY2005 l on veidi parem kui varasematel aastakäikudel ja ka 450 kkm peal toimib veel normaalselt.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kui kõik muu on OK aga õlikann vilgub, siis karteripõhi vaja avada. Seal vaja sõel puhastada ja õlivõtturi tihend vahetada. Lisaks on seal õlitoru, kus on 2 tihendit veel, mis võivad ebatihedad olla. Õlirõhu andur võib ka anda valepositiivset signaali, ehk valetab. Lisaks on mõistlik saaled üle kontrollida. Enamasti 3. Saale nägemisest piisab. Õlipumba õlirõhu reduktori kolbi võiks ka kontrollida.