Saab 9-3 2.2 TID YS3F kütusepump.
Tere,
Probleem selles, et auto ei käivitu. Enda arvamus on, et kütusepump õhtal või kütusepaagifilter konkreetselt umbes...
Probleem algas nii, et istusin autosse, auto läks poolest pöördest tööle. Tagurdasin parkimiskohalt välja, panin esimese käigu sisse ja oma enda vea tõttu suretasin auto välja kuid kahjuks rohkem auto tööle ei läinud. Üritasime lükkata tööle, üritasime tõmmata tööle ja ei muffigi.
Aga küsimus oleks, kas tõesti ma pean kütusepaagi auto alt ära kruttima või on mingi muu lahenudus, et pumpa kätte saada? youtube-st vaatasin videoid kuidas tüübid on teinud n.ö. pornot ja tagumise istme alla augu lõiganud ja sealt pumba kätte saanud.
Kas mul on õigus? Kui paned autol süüte sisse, kütusepump teeb häält korra? Või on see bensukatel rohkem omane või nii mõlemal?
Ise oman esmakordselt Saab autot ja ei ole saabidega väga terav pliiats pinalis. Et võin kohati lolliks jääda :)
Ja küsimus, kust saaks mõistliku hinnaga kütusepumpa?
uurides olen aru saanud, et opel-i 2.2 pump peaks ka istuma.
Ette tänades,
Martin.R
Probleem selles, et auto ei käivitu. Enda arvamus on, et kütusepump õhtal või kütusepaagifilter konkreetselt umbes...
Probleem algas nii, et istusin autosse, auto läks poolest pöördest tööle. Tagurdasin parkimiskohalt välja, panin esimese käigu sisse ja oma enda vea tõttu suretasin auto välja kuid kahjuks rohkem auto tööle ei läinud. Üritasime lükkata tööle, üritasime tõmmata tööle ja ei muffigi.
Aga küsimus oleks, kas tõesti ma pean kütusepaagi auto alt ära kruttima või on mingi muu lahenudus, et pumpa kätte saada? youtube-st vaatasin videoid kuidas tüübid on teinud n.ö. pornot ja tagumise istme alla augu lõiganud ja sealt pumba kätte saanud.
Kas mul on õigus? Kui paned autol süüte sisse, kütusepump teeb häält korra? Või on see bensukatel rohkem omane või nii mõlemal?
Ise oman esmakordselt Saab autot ja ei ole saabidega väga terav pliiats pinalis. Et võin kohati lolliks jääda :)
Ja küsimus, kust saaks mõistliku hinnaga kütusepumpa?
uurides olen aru saanud, et opel-i 2.2 pump peaks ka istuma.
Ette tänades,
Martin.R
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mis sul siis on? bensakas või 2,2 diisel??
Kirjutatu järgi võib arvata mida iganes?
Kirjutatu järgi võib arvata mida iganes?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Peaks nagu nats saabi vend olema?!:headbang:
No aga mis pumbast taga istme all sa siis jahusid? Lõikad lahti ja pumpa polegi? mis siis saab?:poke:
Dislal pole mingit pumpa seal. Kõrgsurve pump mootori küljes ja asi tahe.
No aga mis pumbast taga istme all sa siis jahusid? Lõikad lahti ja pumpa polegi? mis siis saab?:poke:
Dislal pole mingit pumpa seal. Kõrgsurve pump mootori küljes ja asi tahe.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ma just remontisin üht 2.2 9-3. Eelsüüte küünlad maha, kui starterit annad peaks sealt palju kütet välja tulema. Kui ei tule, siis kütus peale ei jookse. Kas kütusefilter on kütet täis? Ma ise mingi diisli spets pole, aga tuttav (pole ka spets) väitis, et keera kütusefilter külili ja proovi siis, kas nüüd lööb kütust küünla avadest välja. Üks võimalik variant veel torustik suruõhuga läbi lasta. Paagist filtrisse tulev toru.
mootoriruumi filtrist proovisin mõlemaid voolikuid lahti tehes kas kütet tuleb aga ei tea kas nii vb ei peagi tulema, kui käiama hakkad. filtris endas oli kütet jah ja filter ise oli puhas... paagi sees peaks etteande moodul ikka olema, seda kutsutakse ka pumbaks või mitte!?! kõrgsurvepump vaevalt saba andis, seda ma ise ei usu eriti. kuid hetkel tundub et äkki paagis on lihtsalt pasast mingi troppi ette tõmmanud, ehk peab paagi puhastuse ja kütuseetteande mooduli puhtaks tegema kui mitte uus panna... Sai ka proovitud n.ö puhuda IN-voolikusse mis siis tuleb paagist ja läheb mootoriruumi filtrisse ja tekis kerge shampuse korgi avamis effekt.... Kuuldavasti pidi olema diislitel põhi jama küttega, et võib kergelt ummistuda ja kuna oli paagis tõsesti varasemast vähem kütust kui ta tööle enam ei läinud...
Aga kui lõpuks saab paagi maha eks siis näeb kas on selle viga või mitte...
Kuid enne lükkan diagnosti taha mis sõber tellis, vaatab kas see näitab miskit või mitte.
Aitäh, kes sai aega et kirjutada, vastata! :)
varsti tuleb selle saabi kohta palju postitusi. Plaan sellest isendist teha maasikas pill, nii välimuselt, mootorilt kui elektroonikalt. Aga samas teha nii palju ise kui pea võtab kuna siis õpin tundma masinat mida oman ja otseloomulikult Saabi.
Aga kui lõpuks saab paagi maha eks siis näeb kas on selle viga või mitte...
Kuid enne lükkan diagnosti taha mis sõber tellis, vaatab kas see näitab miskit või mitte.
Aitäh, kes sai aega et kirjutada, vastata! :)
varsti tuleb selle saabi kohta palju postitusi. Plaan sellest isendist teha maasikas pill, nii välimuselt, mootorilt kui elektroonikalt. Aga samas teha nii palju ise kui pea võtab kuna siis õpin tundma masinat mida oman ja otseloomulikult Saabi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ohh!
Vaata seal kapoti all radika ja mootori vahel on yks ventiili moodi ventiil. sealt tuleks imeda kütus üles ja asi tahe. autorehvi pumba ots ja läbipaistev voolik. voolik suhu ja imed. peab tulema puhas ohumullideta kytus. siis käivitada. kui kohe ei käivitu, korrata imemist. kui ikka ei käivitu, siis pump.
Vaata seal kapoti all radika ja mootori vahel on yks ventiili moodi ventiil. sealt tuleks imeda kütus üles ja asi tahe. autorehvi pumba ots ja läbipaistev voolik. voolik suhu ja imed. peab tulema puhas ohumullideta kytus. siis käivitada. kui kohe ei käivitu, korrata imemist. kui ikka ei käivitu, siis pump.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ja kusjuures auto ise ja ka lihtsamad laialtlevinud diagnostikaseadmed ei näitagi välja pumba elektroonika viga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui õhk on kütusessüsteemis, saab pihustite torude kaudu selle välja, on mul õigus?
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Kui õhk on kütusessüsteemis, saab pihustite torude kaudu selle välja, on mul õigus?
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.
antud juhul oleks mõistlik mõni asjamees ligi meelitada.
Aga kui huvitab:
- normaalsest kütusepumbast tuleb õhk normaalselt ise välja.
- kui starterist ei saa käivitada, siis üle 50m tõmbamist on ajaraiskamine. 5 km :poke:
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Pole sel 2,2 diislil paagis mingit pumpa.
Infoks, et kui paagipumbaga autol tekib kahtlus kas see töötab või mitte, siis enne igasugust lammutamist kõige lihtsam viis on paak kütet täis lüüa, kui siis küte jõuab mootorisse ja pooltühja paagiga mitte, siis on etteandepumbas viga.
Kui õhk on kütusessüsteemis, saab pihustite torude kaudu selle välja, on mul õigus?
Aga kui õhk on juba kõrgsurvepumpa jõudnud kuidas siis peaks toimuma õhu välja lask? Töökaaslane rääkis et kui kõrgsurvepumpa õhk jõudnud siis ei tule sealt pihustide torudest essugi....
Käima üritasime tõmmata 5-7km, lõpu poole hakkas miskit nagu arenema kuid tööle ei läinud.
need saabi 2.2tid enamasti nii läbisõidetud vurrid, et need pihustid löövad õhu vabalt läbi
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
täna sai juhuslikult ühel disla 9-3 kütusefilter vahetatud ja tyhjana filter kokku ja alla tagasi pandud. umbes 8 korda starterit ja vahepeal eest imemist ja läkski lõpuks käima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Sama mootoriga 9-5:
Sõideti paak kuivaks, valati kütus sisse, auto käima ei läinud. Käiati olemasolev aku tühjaks, osteti uus aku, käiati see ka tühjaks - ikka ei midagi.
Diagnostikaseade ei näidanud midagi mõistlikku. Loll diagnostik luges veateadetest välja, et mootor on vanaraud.
Sai Ivometsa kirjeldatud nipli kaudu õhk välja imetud senikaua, kui mulle enam ei tulnud, ühe silindri pihustitoru ka natuke lahti keeratud ja peale mõningast käiamist läks mootor käima. Ise ei jaksanud see pump midagi üles imeda senikaua, kui õhk sees oli.
Sõideti paak kuivaks, valati kütus sisse, auto käima ei läinud. Käiati olemasolev aku tühjaks, osteti uus aku, käiati see ka tühjaks - ikka ei midagi.
Diagnostikaseade ei näidanud midagi mõistlikku. Loll diagnostik luges veateadetest välja, et mootor on vanaraud.
Sai Ivometsa kirjeldatud nipli kaudu õhk välja imetud senikaua, kui mulle enam ei tulnud, ühe silindri pihustitoru ka natuke lahti keeratud ja peale mõningast käiamist läks mootor käima. Ise ei jaksanud see pump midagi üles imeda senikaua, kui õhk sees oli.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Nonii - täpseltsama teema siis ilmselt.2.2 tid, 2004a.Teel kadus jõud ära, jäi parklasse seisma - pärast käivitamisel ca10sek käis ja siis suri ära. Tuttav käis vaatamas, pakkuski, et asi kütusepumbas. Imelik lisajama muidugi see, et kui auto selleks törtsuks käima läks, viskas hea pahvaka valget kärsahaisust tossu välja - pigem nagu auru. Ilmselt on Troosti minek aga otsustasin nõu küsida, et ehk on midagi kergemini lahendatavat.
Kogu eelnev teemas olnud jutt sai kõrvataha pandud aga kunama kuskilt ei lugenud tossu ega muu sellise kohtamidagi välja, siis on asi äkki ikka veel jamam?!
Edit - probleem lahendatud.
Kiidusõnad Troosti poistele! :)
Kogu eelnev teemas olnud jutt sai kõrvataha pandud aga kunama kuskilt ei lugenud tossu ega muu sellise kohtamidagi välja, siis on asi äkki ikka veel jamam?!
Edit - probleem lahendatud.
Kiidusõnad Troosti poistele! :)
- Saab95Estate
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Juul 28, 2020 1:26
- Asukoht: Tartu linn
- Auto: Saab 9-3 2.2 92kw TiD
Tere,
Mul täpselt sama mure. Ka 2004a isend, 2.2 92kw. Kakkusin paagi alt ära ja siis nö etteante pumba ka küljest. Kas leidsid enda omale lahenduse, st said ilusti käima?
Vastust oodates,
Kristjan K.
Mul täpselt sama mure. Ka 2004a isend, 2.2 92kw. Kakkusin paagi alt ära ja siis nö etteante pumba ka küljest. Kas leidsid enda omale lahenduse, st said ilusti käima?
Vastust oodates,
Kristjan K.
"The cars we drive say a lot about us." - Alexandra Paul