Tere
Suur soov teada saada, et mis vidin see on?
Olen sellele asjale otsa vaadates päris mitu õllet lahti nööpinud aga ei miskit.
Huvitab sellepärast, et see lekib jahutus vedelikku ja viimasel ajal päris korralikult.
Kas nüüd tihend või seade ise seda ma ei oska täpselt öelda.
Aga enne kui hakkan päris lahti lammutama oleks mõistlik ju veits infot küsida!
Juba ette tänades
Alo
Jahutussüsteemi leke (9-3, 1,9l 132kw 2008)
Just sai vahetatud. Jupi leiab Aeromotorsist.
Ligi sinna ei pääsenud ja seega kogu esinina lahti, radikad eest ära ja siis sai poltidele ligi. Lihtne töö.
- alt mootorikatted lahti ja esinina omad ka
- rattakoobastest esinina 3 polti (kummastki) lahti
- esinina eest ära
- ma võtsin ka esituled maha
- radikad eest ära: 2 esimest on klippidega üksteise küljes kinni, viimasel on alt kandurid poltidega (poldid likku enne wd40ga või muu roostesurmaga (mul on Würthi oma ja mõjub ca 10 minutiga)
Radikad rippu nõõri otsa, et torud ära ei painduks. NB! turvatala ei käi eest ära ja seda polegi vaja võtta.
Voolikutele teibid külge, et mis kuhu käis ja fotod moblasse, et pärast oskaks tagasi panna.
Saan aru, et selle veaga vaevleved kõik selle kopsiku mootorid, sest see pragu tekib sinna nähtavasti õlivarda kinnitusest, ehk alumine mootori osa ja ülemine tekitavad ikkagi väänet ja see varras jäigalt kinni seal plastmassi küljes poldiga on see koht kust siis järgi hakkab andma.
Ligi sinna ei pääsenud ja seega kogu esinina lahti, radikad eest ära ja siis sai poltidele ligi. Lihtne töö.
- alt mootorikatted lahti ja esinina omad ka
- rattakoobastest esinina 3 polti (kummastki) lahti
- esinina eest ära
- ma võtsin ka esituled maha
- radikad eest ära: 2 esimest on klippidega üksteise küljes kinni, viimasel on alt kandurid poltidega (poldid likku enne wd40ga või muu roostesurmaga (mul on Würthi oma ja mõjub ca 10 minutiga)
Radikad rippu nõõri otsa, et torud ära ei painduks. NB! turvatala ei käi eest ära ja seda polegi vaja võtta.
Voolikutele teibid külge, et mis kuhu käis ja fotod moblasse, et pärast oskaks tagasi panna.
Saan aru, et selle veaga vaevleved kõik selle kopsiku mootorid, sest see pragu tekib sinna nähtavasti õlivarda kinnitusest, ehk alumine mootori osa ja ülemine tekitavad ikkagi väänet ja see varras jäigalt kinni seal plastmassi küljes poldiga on see koht kust siis järgi hakkab andma.
Paistab, et tuleb puhkuys võtta selleks tööks!caarel kirjutas: ↑T Juun 13, 2023 8:10Just sai vahetatud. Jupi leiab Aeromotorsist.
Ligi sinna ei pääsenud ja seega kogu esinina lahti, radikad eest ära ja siis sai poltidele ligi. Lihtne töö.
- alt mootorikatted lahti ja esinina omad ka
- rattakoobastest esinina 3 polti (kummastki) lahti
- esinina eest ära
- ma võtsin ka esituled maha
- radikad eest ära: 2 esimest on klippidega üksteise küljes kinni, viimasel on alt kandurid poltidega (poldid likku enne wd40ga või muu roostesurmaga (mul on Würthi oma ja mõjub ca 10 minutiga)
Radikad rippu nõõri otsa, et torud ära ei painduks. NB! turvatala ei käi eest ära ja seda polegi vaja võtta.
Voolikutele teibid külge, et mis kuhu käis ja fotod moblasse, et pärast oskaks tagasi panna.
Saan aru, et selle veaga vaevleved kõik selle kopsiku mootorid, sest see pragu tekib sinna nähtavasti õlivarda kinnitusest, ehk alumine mootori osa ja ülemine tekitavad ikkagi väänet ja see varras jäigalt kinni seal plastmassi küljes poldiga on see koht kust siis järgi hakkab andma.
Eks ma püüan raporteerida, et kuidas läks!
Aitähh kõigile vastuse eest!