Töötab täitsa hästi, hoovastiku remontides mõistagi tuleb originaalpikkused säilitada. Vaid pikkisuunas on veel miski loks, just käigukasti minev võll nagu loksub palju. Ja häälestamiseks vaja 4+ mm vardaid, mul olid 4mm vardad ja sellega väga täpseks ei saanud, süütevõtme kätte saamiseks pean nüüd pisut kangi tagasi liigutama (enne seda probleemi polnud).
Minu autol oli enne originaalid ja just metallist, aga 2002 aasta 9-3 masinal näiteks nägin plastist munakaid.
Saab 9-5 Vector 2.2TDI, 2002, aatom
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Kribaks selle auto kohta kah vahepeal. näedsa 18 aastat igapäeva autona teeninud juba. 453KKm kellal e. siis mina ise pisut üle 300KKm sellega sõitnud. Lõpuks sai see auto uued/vanad esiuksed ka, olemas olnud uksed ootasid "õiget hetke" (loe: auk roostetas sisse) miski 3 aastat. Tagauksed vaja kah vahetada, sama teema. Aga polnud lihtsalt vahetus, tahtis ikka hullult regulli, suisa hing ise, nii et korduvalt etta-maha, regull, ette-maha ...
Aga täna kogu selle 18 aasta jooksul teist korda (hästi ju) jättis tee peale miskis pärapõrgu Kullamaal (Viljandist ikka kaugel). Lihtsalt turtsus ja nii see mootor välja suri. Esimene ehmatus oli, et nüüd läks kõrgsurve pump ja masina saatus on vanaraud. Aga pisut rahunenult mõeldes panin tähele, et kütuseseier näitab maksimumi (mis polnud loogiline peale 200Km sõitu). No vot, ei ühtegi hoiatust (ka kütusetuli) ja kütus täitsa otsas. Sai siis lähimale autoremontijale helistatud ja too tuli kanistriga kohale ning aitas kütte uuesti üles saada, et käima saada (see polegi nii lihtne). Tänud Anke Autoabi OÜ-le, kes tõi kütuse ja aitas auto käima saada.
Vaatasin, et seda andurit polegi osta (kui just poolpidune mõne "laiba" küljest) või on seal veel miski üllatus?
Aga täna kogu selle 18 aasta jooksul teist korda (hästi ju) jättis tee peale miskis pärapõrgu Kullamaal (Viljandist ikka kaugel). Lihtsalt turtsus ja nii see mootor välja suri. Esimene ehmatus oli, et nüüd läks kõrgsurve pump ja masina saatus on vanaraud. Aga pisut rahunenult mõeldes panin tähele, et kütuseseier näitab maksimumi (mis polnud loogiline peale 200Km sõitu). No vot, ei ühtegi hoiatust (ka kütusetuli) ja kütus täitsa otsas. Sai siis lähimale autoremontijale helistatud ja too tuli kanistriga kohale ning aitas kütte uuesti üles saada, et käima saada (see polegi nii lihtne). Tänud Anke Autoabi OÜ-le, kes tõi kütuse ja aitas auto käima saada.
Vaatasin, et seda andurit polegi osta (kui just poolpidune mõne "laiba" küljest) või on seal veel miski üllatus?
Viimati muutis aatom, T Okt 24, 2023 16:07, muudetud 2 korda kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ülevaatus taas tehtud ja saab jälle aastakese vurada. Pagana tänapäevased käsipiduri trossid, 3a. tagasi sai kallim ATE ostetud ja tegelt juba aasta vanuselt oli nagu miski jama. Enne iga ülevaatust sebi. Seekord taas üks pool kinni, teine korras. no võtsin siis trossil tagumise kummiluti ära ja muidugi kõik roostes, trossilt plastik maha kulunud. Ei tahtnud vahetama hakata, see omajagu peavalu, lasin õli ja määret sisse ning sain kuidagi liikuma. Pagan mu teised vanurid, vanim 62 aastat vana, mitte ühelgi pole käsipiduri trossi probleeme, nüüd siis enam ei osata teha ... Ja üks pilt tagan alt ka, kolme aastaga on mõnesse kohta pinnaroostet tekkinud, aga ei midagi hullu.
Üks naljalugu ka, ostsin uued kojamehed, hakkan külge panema ja vaatan, vau edevad erk-rohelised kummid. Tekkis säärane rullnoka tunne täitsa (ma pole kunagi olnud). Ja siis kui miskil hetkel oli kojamehi vaja kasutada, jube vaevaliselt liikusid. Mõtlesin juba, et kojamehe mootor läbi, foorumis oli kah selline teema. Ja ei pühkinud muffigi... Siis ühel hetkel kui esiklaasi katet koos lumega eemaldasin, tulid need rullnoka detailid ära. Pagan vanaduses enam silm ei seleta, et need olid hoopis üliõhukesed kojamehe kummi kaitsed, mis peal. Kojamehe mootor töötab jälle ja pühivad ka hästi .
.
Üks naljalugu ka, ostsin uued kojamehed, hakkan külge panema ja vaatan, vau edevad erk-rohelised kummid. Tekkis säärane rullnoka tunne täitsa (ma pole kunagi olnud). Ja siis kui miskil hetkel oli kojamehi vaja kasutada, jube vaevaliselt liikusid. Mõtlesin juba, et kojamehe mootor läbi, foorumis oli kah selline teema. Ja ei pühkinud muffigi... Siis ühel hetkel kui esiklaasi katet koos lumega eemaldasin, tulid need rullnoka detailid ära. Pagan vanaduses enam silm ei seleta, et need olid hoopis üliõhukesed kojamehe kummi kaitsed, mis peal. Kojamehe mootor töötab jälle ja pühivad ka hästi .
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Õnnestus 85 raha eest endale kah TEH2 hankida .... üsna mittefunktsioneeriv mu autoga (mitte CAN vaid K-line), aga lõpuks sain vajaliku tehtud. Nimelt jaanuari talvekülmadega -20 kraadiga isegi käivitusabiga ei saanud autot käima (miski pole aidanud, ei eelsüüte küünalde vahetus, märkide paika panek jne ajaga vaid hullemaks läinud). Ja midagi kuskil läks päris lolliks. Mingil X kordsel käivitamise proovimisel viskas SID-ile kirja "Pane võti süütelukku" vm. Pole kunagi miskit sellist näinud. Tulemuseks et raadio enam ei töötanud, kõik muu ok, küsis koodi (divorce).
Kuna SOS käib Viljandist ka vist suure kaarega mööda nüüd, siis otsustasingi Mangoose GM-i arvuti OBD kaabli sebida. Selgus aga, et see kaabel + arvutipõhine TECH2 minu autoga (K-line) töötada paraku ei taha. Õnneks tublid Saabi entusiastid trionictuning foorumist on natukene nagu lahendust leiutanud. Ja mustmiljon katsetuse tulemusena ma täna siis lõpuks oma autol raadioga uuesti abielluda lasingi. Hetke lahendusega (see kaabel + Tech2Win) saab moodulitesse, nende infot vaadata, mõnda asja progeda, veakoode osaliselt lugeda, aga LiveData ja paljud muud asjad ei toimi. Ja kasutamisel nii mõnedki nüansid pealekauba.
Ja viimases postituses jäi mainimata, imelik õlileke painas, viimati juba rohkem, õli radikas oli koguaeg õline ja aru ei saanud, mis lekib. Tundus, nagu olen filtri vahetusel nagu hooletu. Tegelt lekkis aga pealevalamise korgi tihend, lihtne o-rõngas.
.
Kuna SOS käib Viljandist ka vist suure kaarega mööda nüüd, siis otsustasingi Mangoose GM-i arvuti OBD kaabli sebida. Selgus aga, et see kaabel + arvutipõhine TECH2 minu autoga (K-line) töötada paraku ei taha. Õnneks tublid Saabi entusiastid trionictuning foorumist on natukene nagu lahendust leiutanud. Ja mustmiljon katsetuse tulemusena ma täna siis lõpuks oma autol raadioga uuesti abielluda lasingi. Hetke lahendusega (see kaabel + Tech2Win) saab moodulitesse, nende infot vaadata, mõnda asja progeda, veakoode osaliselt lugeda, aga LiveData ja paljud muud asjad ei toimi. Ja kasutamisel nii mõnedki nüansid pealekauba.
Ja viimases postituses jäi mainimata, imelik õlileke painas, viimati juba rohkem, õli radikas oli koguaeg õline ja aru ei saanud, mis lekib. Tundus, nagu olen filtri vahetusel nagu hooletu. Tegelt lekkis aga pealevalamise korgi tihend, lihtne o-rõngas.
.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Selles asi ei ole, tean seda probleemi. Pikalt seisnuna kuni -10 kraadini käivitub kohe. Eks pihustid pole enam oma esimeses nooruses (kuigi soojast peast käib väga ühtlaselt ja ülevaatusel tahm 10x alla normi) ja ka kompressioon, ikkagi üle 450k sõitnud.