Tere
Selline küsimus, kas segatud õhu andurit võib vahetada lihtsamat viisi pidi? Et lõikan juhtmed läbi, ja ühendan teise otsa, või peaks ikka kliimaplokist lahti ühendama? Kui juhuslikult kellegil vedeleb, võib mulle pakkuda ka seda. Praeguse ilmaga näitab mulle -9 ja 35C vahel pendeldades.
Kõike paremat!
9-5 08 Kliima seguõhu andur
Ma ei tea eriti midagi ,kuid segatud õhu andur ei saa midagi näidata ,tema täidab seda käsku ,mille oled andnud. Neid on kaks, üks juhipool ja teine kõrvalistuja pool. Kas äkki räägid hoopis välisõhu andurist ?See asub esipampri taga ja näitab välisõhu temperatuuri.
Saan harva sõita SAABIGA.
Autot käima ei pannud sellepärast klappe näitab 0 asendis. Näha et vasak andur annab valet infot. Kuna ma vahetanud pole, siis küsimus on selles kas saab uue vahele tinutatada, või lähevad takistused valeks sedasi. Jätaks selle pinnide pistikust nokkimise vahele kui võimalik.
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 913
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Pole kuulnud, et need temp andurid kuidagi erilisemad oleks kui kõik ülejäänud. Seega ma ei näeks probleemi nende asendamiseks otse juhtmest.
Kontrolli jaoks on tehaseandmed ka olemas.
https://saabwisonline.com/c11/9-5/2008/ ... 217-lh-rh/
Kontrolli jaoks on tehaseandmed ka olemas.
https://saabwisonline.com/c11/9-5/2008/ ... 217-lh-rh/
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 496
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Võid vabalt juhtmed läbi lõigata ja teise asemele tinutada. ANDUR ei täida kunagi käsku vaid edastab infot. Käsku täidab nt mootor või aktuaator või solenoid või antud juhul stepper mootor. Salongis on 3 temp andurit ( 1 vasakul, 1 paremal õhukanalis ja 1 laes.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 496
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Muidugi kui sul vasakult reaalselt külma tuleb, siis võib andur korras olla ( Konditsioneer puhub max jahutuse asendis ca 5 kraadi). Andur ise asub jalgadele puhuvas õhukanalis. Ma tegelikult ei mäleta, et kunagi mõne anduriga probleeme oleks olnud.
Edit: Selline kõikumine ja seisva mootoriga sellise tembi näitamine on pigem jah anduri või sellega seotud ühenduse häda.
Edit: Selline kõikumine ja seisva mootoriga sellise tembi näitamine on pigem jah anduri või sellega seotud ühenduse häda.
Viimati muutis Viki, T Juun 04, 2024 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Need temperatuuriandurid (2tk. vasak-parem) võivad õigesti näidata ,sest ühel või teisel pool on klapid ,mis reguleerivad seguõhku ja neid liigutavad väiksed mootorikesed. lase mootor soojaks ja muuda temperatuuri min -max ,siis peab temperatuur tuntavalt muutuma ,Kas mõlemal pool muutub teperatuur ühtemoodi ? edu.
Saan harva sõita SAABIGA.
No see kõikumine käib jah sellise amplituudiga et vaevalt jõuab külm tulema hakata kui juba viskab jälle soojaks.
Viki kirjutas: ↑T Juun 04, 2024 16:49 Muidugi kui sul vasakult reaalselt külma tuleb, siis võib andur korras olla ( Konditsioneer puhub max jahutuse asendis ca 5 kraadi). Andur ise asub jalgadele puhuvas õhukanalis. Ma tegelikult ei mäleta, et kunagi mõne anduriga probleeme oleks olnud.
Edit: Selline kõikumine ja seisva mootoriga sellise tembi näitamine on pigem jah anduri või sellega seotud ühenduse häda.