Sattusin üht artiklit lugedes järgmisele lehele https://www.saabplanet.com/under-pressu ... -1-9-ttid/
Päris "oil level low" kirjani jõudnud pole, küll hakkas nüüd muret tekitama see õlikannuke käivitamisel.
Saan aru, et tegu lihtsalt väsinud O-rõngaga AGA.. Tihend tihendiks, see on maailma lihtsaim vidin - aga vahetus?
Andke blondile andeks aga kas see võib olla selline asi, mille saab ise ära vahetada, kui auto saaks üles tõsta või tuleb tõesti ka selle pärast töökotta pöörduda?
1.9ttid vilksatab käivitamisel õli lambikest
Antud vea puhul pole ju probleem öli puudumises vaid selles, et vigane tihend ei taga mootori piisavat ölitust. Köik tööd on tehtavad kasvöi pilkases pimeduses Alutaguse metsade vahel kui vajalikud tööriistad ja oskused olemas. Antud O-röngas ei ole ölitäiteava tihend. Mootor tuleb altpoolt "avada" ja peab teadma kus vigane tihend paikneb.
Vahetati antud tihend just mõni kuu tagasi, aega kulus umbes 4 tundi. Tihend saabus 2 nädalat, maksis mingi 15 kulli.
- annakas77
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
On see selline asi, mis on võimalik plaanilise hoolduse raames teha või on selleks ikka vaja üleliigset aega ja liigutusi? 4h töötasu on riiulist niisama võtta oleva tihendi kõrval ikka utoopiline summa..
Iga asjalik garage saab hakkama selle vahetusega.
see vana läheb alutaguse lahtrisse.. krdi sügisel keset autoteed
https://www.youtube.com/watch?v=k7z5tGjfa9M
insignia, kah üks jagu lammutamist, et tihendini pääseda
https://www.youtube.com/watch?v=k7z5tGjfa9M
insignia, kah üks jagu lammutamist, et tihendini pääseda
Köik mis SAABi juures korrastamist vajab tehakse plaanilise hoolduse käigus. Ja see 4h tööaega mis rahaliselt tähendab ca180 EUR on suhteliselt väike summa uue mootori ostmise ja paigaldusega vörreldes. SAABe ja teisi autosid söidetakse risudeks neid mitte hooldades.