9-3 og T7 ei lähe käima. Sõitsin bensukasse, kõik toimis ja peale 10 minutit enam käima ei läinud. Starter veab, õlirõhu võtab üles, ühtegi veakoodi ka odb2 ei leidnud (muidu ikka näidanud).
Googeldades jääb silma kas bensupump või vändaandur (CPS) või di kassett.
Mis oleks esimesed asjad mida saaks koduste vahenditega proovida? Auto sai praegust veetud vanemate hoovi.
Küünlad on vahetatud paar kuud tagasi, süütekasset on umbes aasta vana (originaal saabiantist), õhulugeja ka uus originaal, opensidis olid kõik amul ja kütuse näitajad paigas, õhulekkeid ka polnud.
9-3 OG ei käivitu
Väntvölli asendi andur mönikord külmal mootoril "elustub" , bensiinipump üldjuhul mitte. Kui keegi abiks on siis auto esimesel külmalt käivitades peaks möneks ajaks kuulduma tagaistme alt bensiinipumba töö - sumin , kui on vaikus vöib pump "eilne" olla. T7 mootori kütuselatil on kork mida veidi lahti keerates on vöimalik veenduda kütusesurve olemasolus. DI kassett peab ikka olema väga vigane kui söidu ajal töölepingu löpetab , üldiselt on OEM süütekassetid pikaealised kui muidugi küünlaid öigel ajal ja loomulikult ka öigete süüteküünalde vastu vahetatakse.
Pump omadega õhtul. käisin multimeetriga väntvõlli anduri üle, takistus oli õige aga sai juba ka see uus tellitud niiet läheb vahetusse. Pump ei teinud mingit häält, kütuselatilt tuli paar tilka ja kõik. Vaatasin multimeetriga üle ja lasin ka otse 12v pumbale aga ei midagi. Uus pump tellitud ja eks siis üritab selle asja ära vahetada ilma paaki alla laskmata. See https://www.saabcentral.com/threads/fue ... nt.119759/ tundub küllaltki põhjalik õpetus olevat selle kohta aga kui kellegil veel kogemusi või tarkusi võib jagada.
Kuidas ilma pumbata paaki kõige lihtsamalt tühjemaks saaks? Mul paak oli peaaegu täis ja ei tundu väga mõnus seal bensiini sees toimetada.
Kuidas ilma pumbata paaki kõige lihtsamalt tühjemaks saaks? Mul paak oli peaaegu täis ja ei tundu väga mõnus seal bensiini sees toimetada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7631
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
saadki siis paagist välja lasta, kui paagi korgi lahti keerad kus pumbakopsik sees. siis voolik sisse ja kansasse. aga ega see full tank kah sega.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Nii, uus pump sees. Selle kopsiku kättesaamine oli ikka põnev aga täis paak ei seganud tõesti. Käima läks kohe ja tundub et mootor ka ühtlasem. Uskumatul kombel ei läinudki midagi muud katki, isegi kõik plastikjunnid jäid terveks. Tundus täiesti puutumatu see pump ja originaal, 300 tuhat kohe ees niiet vast isegi hästi kestnud.
Elustan kellegi teise vana teemat. Mure sarnane. 99a 93og 2.0t manuaal.Peale sõitu jätsin seisma. 10 minutit hiljem läks ilusti käima ja peale 5meetrit sõitu suri välja. Alguses ca 3 käiamist ühe törtsu lubas ja hiljem 0. Kütus tuleb peale. Vändaandur tutikas. Uued küünlad. Proovitud uue di kassetiga. Nagu aru olen saanud siis punase kassetiga mootorile musta di-d võib panna. Oli must kohe võtta.Ikka isegi ei luba ka. Arvuti polevat vigu näidanud. Mõtteid?
-
- Postitusi: 326
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Kõlab keeruliselt, kui klassikalised jamad nagu bensupump, väntvõlli asend ja DI kombes. Immo ka ei saa olla, kui käivitus, mis siis, et vaid viieks meetriks.
Kui oleks NG 9-3, siis pakuks aju. Mootori kett terve - kapoti all kolinat pole? Samas aju viga oleks suht kindlasti mingil kujul Techis näha ning ilmselt ka kett...
Kui oleks NG 9-3, siis pakuks aju. Mootori kett terve - kapoti all kolinat pole? Samas aju viga oleks suht kindlasti mingil kujul Techis näha ning ilmselt ka kett...
Käivitades kõlab kõik nii nagu peab. Korra mõtlesin et äkki ikkagi Di. Uus Di oli tuttaval ostetud aasta tagasi, aga kordagi ei kasutanud ja seisis riiulis. Ehk see ka peetis.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et suvalised remondikohad lükkavad arvuti järgi ( mitte tech) ja vaatavad vigu aga tech näitab oluliselt rohkem asju. Auto viljandis ja minu teada kellegil techi pole.
Üle aasta tagasi eelmisel omanikul ütles immo üles. Siis ei võtnud starteritki järgi. Ferdinandis vahetati immo ecu ja mootori ecu. Mõlemad kasutatud osad. Ja ühtlasi tehti lpt-s hpt-ks. Aga ma ei oska mingit seost siin küll leida, kui ehk tõesti aju kutu.
Kas ma olen õigesti aru saanud, et suvalised remondikohad lükkavad arvuti järgi ( mitte tech) ja vaatavad vigu aga tech näitab oluliselt rohkem asju. Auto viljandis ja minu teada kellegil techi pole.
Üle aasta tagasi eelmisel omanikul ütles immo üles. Siis ei võtnud starteritki järgi. Ferdinandis vahetati immo ecu ja mootori ecu. Mõlemad kasutatud osad. Ja ühtlasi tehti lpt-s hpt-ks. Aga ma ei oska mingit seost siin küll leida, kui ehk tõesti aju kutu.
Kas starteri käimise ajal on kütuserõhk üleval? Mis nägu küünlad on?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kütuserõhku pole käiamise ajal mõõtnud. Küünlad on tutikad. Peale viimaseid käiamisi peale vaatanud pole. Esmaspäeval saan töötava 93 pealt di ümber visata, et 100% see välistada.
Kui sõitmise ajal seisma jääb, siis võtme ja immo probleemid saab välja jätta?
Ühesõnaga viljandis võiks ka saabi spets remondikoht olla
Kui sõitmise ajal seisma jääb, siis võtme ja immo probleemid saab välja jätta?
Ühesõnaga viljandis võiks ka saabi spets remondikoht olla
Tere saabipere.
1998 136kw automaat 9-3
Eile sõitis nagu vaja, täna poolteist kilomeetrit ja sõidu ajal suri mootor välja. Jäin seisma, proovisin käivitada, ei midagi. Käivitades selline hääl, nagu 1 silinder "lubab" või siis teistpidi, kui töötaks, siis nagu 1 jätab vahele. Käitub teisiti kui ülejäänud.
Ühesõnaga, mis asi niimoodi sekundi pealt sureb? DI, vända-andur ja bensupump on siis lõngast tulenevad kandidaadid.
Kuna senist kogemust ühegi asjaga pole, siis millele selline äkksurm kõige rohkem viitab?
1998 136kw automaat 9-3
Eile sõitis nagu vaja, täna poolteist kilomeetrit ja sõidu ajal suri mootor välja. Jäin seisma, proovisin käivitada, ei midagi. Käivitades selline hääl, nagu 1 silinder "lubab" või siis teistpidi, kui töötaks, siis nagu 1 jätab vahele. Käitub teisiti kui ülejäänud.
Ühesõnaga, mis asi niimoodi sekundi pealt sureb? DI, vända-andur ja bensupump on siis lõngast tulenevad kandidaadid.
Kuna senist kogemust ühegi asjaga pole, siis millele selline äkksurm kõige rohkem viitab?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1891
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
DI ja CPS ehk vändaandur vast kõige tõenäolisemad. Latist saab bensurõhu maha lasta ja vaata kas käiates tuleb korralikult üles. Pump võib ka jukerdada täitsa võimalik.
Bensupump siriseb süüte sissekeeramisel, seega võib esialgu välja jätta. Proovisin külmalt käivitada, nüüd sai selgemalt aru. Ei jäta ükski silinder vahele, lihtsalt justkui juba käivitub ja starter tuleb tagant ära ja tekib lühiajaline paus ja kohe on starter tagasi ja üritab uuesti käima saada.
Vända andur siis ikka ilmselt, süüde justkui oleks, aga valel ajal....Kütust peale tuleb, kollektoris või summutis käis väike pops peale paari käivituskatset.
Vända andur siis ikka ilmselt, süüde justkui oleks, aga valel ajal....Kütust peale tuleb, kollektoris või summutis käis väike pops peale paari käivituskatset.
Ehk mõni targem oskab kommenteerida. Diagnostik ütles ka, et tal kogemused Saabidega puuduvad.
https://drive.google.com/file/d/1GQBSZp ... sp=sharing
Mõned postitused eelpool on siis mure kirjas. Keeldub käivitumast 2.0t
https://drive.google.com/file/d/1GQBSZp ... sp=sharing
Mõned postitused eelpool on siis mure kirjas. Keeldub käivitumast 2.0t