Saab`i pisikusse nakatunult näitan ka enda , Saksamaalt juulis 2014 , soetatud kaunitari ( just nimelt kaunitari - naissoost - vahest ikka oskab tujutseda, DPF ). 4 kuud - 7000 km läbitud - kõik toimib.
Mõned tehtud tööd.
Vahetasin just õli, välbaga 7000km kuna kvaliteet sai otsa - selgus, et juulis ei saanud just kõige õigem Mobil1 sisse. Nüüd läx Carringis GM Saab`i spetsifikatsiooniga - Rantto teadis, polevat ka parim, eks näis.
Sumbutaja sukk sai ka uus - Setumaa külateed on künklikud - ei ole veel tavapärasest madalama autoga harjunud.
Peale EGR klapi puhastuse ja tuhatoosi pirni vahetuse pole seni rohkem pidanud toimetama, ptüi, ptüi, ptüi....
Lisatud failid
Saab 9-3 SC 1.9 TiD 129kW Hirsch Performance, 2008, Aixx
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Väga lahe kombinatsioon! (mootor, käigukast, universaalkere ja värv)
Sedasamast Hirschi softi igatseks endalegi! Äkki hakkaks minu nui ka kord ennast liigutama.
Sõida Jõujaamast läbi ja hakkab veel paremini liikuma
- Aixx
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 139
- Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance
Mitte päris aga ikkagi...
https://www.rbmperformance.com/hirsch-t ... _4679.html
https://www.rbmperformance.com/hirsch-t ... _4679.html