2006a 9-5 karpide remont
Kas kellelgi on head ja mõistliku hinnaga kogemust, kus sellist tööd teha lasta? Ning kas karpidele remontkomplekte ka müüakse või tulebki kõik nullist ehitada? ÜV hindas, et enam läbi ei saa - plastiku alt karbid liiga nukrad.
-
- Postitusi: 456
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Kui märksõnad on "vaja ülevaatuselt läbi saada" ja "odava hinnaga keretöö", siis otsi kõigepealt tegija ja las tema ütleb, kas on üldse karpi kui varuosa vaja. Kui töö ei toimu restaureerimise tasemel, lendab lihtsalt plekitükk augule peale ja kõik. Aega kulub restaureerimiskvaliteedist (mille puhul tuleb lõigata kõik vana välja ja keevitada serv servaga) oma kolm või enamgi korda vähem. Ülevaatuselt saab nii oma 5a rahus läbi.
Ma lappisin just nn restaureerimismeetodil oma talvepeetri (A6 C6) karpe:
http://teet.luarvik.org/v/peeter_audi/k ... itus_2024/
Sellele pakub TecDoc põhisest poest vaid Blic karpe. Mis on kräpp:
- kujuna pmst kolhoosi varuosa: stantsitud lihtsalt vihmaveerennina ehk sirgelt ja ei mingeid piilarite aluseid (ja rattakoopa) erikujusid. Pikkus 2m, aga masina karp tiba pikem. Aga ka profiil sobib ainult karpide tagaossa, kuna ees on sel Audil karp kitsam ning sinna saab panna vaid juppe, mille tarbeks tuleb selle Blic pleki kuju muuta
- paksus ainult 0,6mm ehk siis õhukesevõitu
Klokkerholmi asjad on mu kogemuses viisakad ehk siis päriselt profiil, mida ka tehas kasutanud ning paksus tehaseplekiga sarnane 0,7..0,8mm. Mis on tugevuse ja keevitamise vaates väga-väga palju asjalikum, kui 0,6mm
Point: tervikkarbi vahetamisel nt sellisest jupist abi pole, küll on aga Klokkerholmi plekkidest.
(Igaks-juhuks: ma targutan niisama / jagan kogemust, mida oma hobiprojektidena omajagu juba on. Teen ainult enda masinaid ehk siis ei paku teenust)
Ma lappisin just nn restaureerimismeetodil oma talvepeetri (A6 C6) karpe:
http://teet.luarvik.org/v/peeter_audi/k ... itus_2024/
Sellele pakub TecDoc põhisest poest vaid Blic karpe. Mis on kräpp:
- kujuna pmst kolhoosi varuosa: stantsitud lihtsalt vihmaveerennina ehk sirgelt ja ei mingeid piilarite aluseid (ja rattakoopa) erikujusid. Pikkus 2m, aga masina karp tiba pikem. Aga ka profiil sobib ainult karpide tagaossa, kuna ees on sel Audil karp kitsam ning sinna saab panna vaid juppe, mille tarbeks tuleb selle Blic pleki kuju muuta
- paksus ainult 0,6mm ehk siis õhukesevõitu
Klokkerholmi asjad on mu kogemuses viisakad ehk siis päriselt profiil, mida ka tehas kasutanud ning paksus tehaseplekiga sarnane 0,7..0,8mm. Mis on tugevuse ja keevitamise vaates väga-väga palju asjalikum, kui 0,6mm
Point: tervikkarbi vahetamisel nt sellisest jupist abi pole, küll on aga Klokkerholmi plekkidest.
(Igaks-juhuks: ma targutan niisama / jagan kogemust, mida oma hobiprojektidena omajagu juba on. Teen ainult enda masinaid ehk siis ei paku teenust)
Liikvel 2024: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Viimase lauseni meeldis väga su kirjutis.13piisab kirjutas: ↑R Nov 08, 2024 20:19 Kui märksõnad on "vaja ülevaatuselt läbi saada" ja "odava hinnaga keretöö", siis otsi kõigepealt tegija ja las tema ütleb, kas on üldse karpi kui varuosa vaja. Kui töö ei toimu restaureerimise tasemel, lendab lihtsalt plekitükk augule peale ja kõik. Aega kulub restaureerimiskvaliteedist (mille puhul tuleb lõigata kõik vana välja ja keevitada serv servaga) oma kolm või enamgi korda vähem. Ülevaatuselt saab nii oma 5a rahus läbi.
Ma lappisin just nn restaureerimismeetodil oma talvepeetri (A6 C6) karpe:
http://teet.luarvik.org/v/peeter_audi/k ... itus_2024/
Sellele pakub TecDoc põhisest poest vaid Blic karpe. Mis on kräpp:
- kujuna pmst kolhoosi varuosa: stantsitud lihtsalt vihmaveerennina ehk sirgelt ja ei mingeid piilarite aluseid (ja rattakoopa) erikujusid. Pikkus 2m, aga masina karp tiba pikem. Aga ka profiil sobib ainult karpide tagaossa, kuna ees on sel Audil karp kitsam ning sinna saab panna vaid juppe, mille tarbeks tuleb selle Blic pleki kuju muuta
- paksus ainult 0,6mm ehk siis õhukesevõitu
Klokkerholmi asjad on mu kogemuses viisakad ehk siis päriselt profiil, mida ka tehas kasutanud ning paksus tehaseplekiga sarnane 0,7..0,8mm. Mis on tugevuse ja keevitamise vaates väga-väga palju asjalikum, kui 0,6mm
Point: tervikkarbi vahetamisel nt sellisest jupist abi pole, küll on aga Klokkerholmi plekkidest.
(Igaks-juhuks: ma targutan niisama / jagan kogemust, mida oma hobiprojektidena omajagu juba on. Teen ainult enda masinaid ehk siis ei paku teenust)
Aitäh põhjaliku info eest.