Tere!
90, 2.0, 1986.
Nagu öeldud, 5. käik ei lähe sisse.
Kuskilt jäi kõrva, et justkui mingi tüüpprobleem. Olgu kuidas on, aga mida sisuliselt see remont tähendb (kui aja- ja rahamahukas)?
Või piisab hoopis mingist seadistamisest? Või on rentaablim leppida nelja käiguga?
Jõudu
R.
5. käik ei lähe sisse
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7650
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Eks tuleb alustada hoovastikust ja mootoripatjadest. Siis hiljem kasti vaadata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Selge. Aga on see pigem suurem töö või pigem mitte? Kiiret ei ole, aga teen kevadeks plaane.
R.
R.
Kui hoovastiku reguleerimine, siis pigem väiksem töö.
Kui kast vaja maha võtta, siis suur töö, kast ja mootor maha, kast laiali jne.
Alustaks ehk sellest, et viiks mõne asjatundja juurde, kes selle temaatikaga kursis on ja lihtsamatest asjadest alustaks.
Tüüpviga... pigem mitte.
Kui kast vaja maha võtta, siis suur töö, kast ja mootor maha, kast laiali jne.
Alustaks ehk sellest, et viiks mõne asjatundja juurde, kes selle temaatikaga kursis on ja lihtsamatest asjadest alustaks.
Tüüpviga... pigem mitte.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Jah, nii tuleb teha. Võtan hoogu.
Saan aru, et Tallinnas Kadaka teel on sellistele masinatele spetsialiseerunud spetsialist...
Jõudu
R.
Saan aru, et Tallinnas Kadaka teel on sellistele masinatele spetsialiseerunud spetsialist...
Jõudu
R.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Muidu hoovastiku loksude ja käikude käigukastil lülitamise kontroll on vanematel masinatel tegevus, millega iga nn külatöökoda hakkama saab.
Tegelikult ka hoovastiku ja mootoripatjade uuendaminening kastivahetus on samamoodi lihtsad "iga mehe tööd". Ning kui aus olla, siis ma ei tea ühtki tööd sellise masina puhul, mis vajaks Saabile spetsialiseerumist
Elementaarautod on ses suhtes toredad, et margipõhiseid eripärasid on vähe.
Tegelikult ka hoovastiku ja mootoripatjade uuendaminening kastivahetus on samamoodi lihtsad "iga mehe tööd". Ning kui aus olla, siis ma ei tea ühtki tööd sellise masina puhul, mis vajaks Saabile spetsialiseerumist

Elementaarautod on ses suhtes toredad, et margipõhiseid eripärasid on vähe.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Hea teada, kõlab julgustavalt! Küsin ka etteruttavalt, et kust 90ne omanikud endile varuosi soetavad?