5. käik ei lähe sisse

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
sake
Postitusi: 9
Liitunud: P Jaan 05, 2025 19:21
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#1

Tere!

90, 2.0, 1986.
Nagu öeldud, 5. käik ei lähe sisse.
Kuskilt jäi kõrva, et justkui mingi tüüpprobleem. Olgu kuidas on, aga mida sisuliselt see remont tähendb (kui aja- ja rahamahukas)?
Või piisab hoopis mingist seadistamisest? Või on rentaablim leppida nelja käiguga?

Jõudu
R.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7650
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

Eks tuleb alustada hoovastikust ja mootoripatjadest. Siis hiljem kasti vaadata.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
sake
Postitusi: 9
Liitunud: P Jaan 05, 2025 19:21
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#3

Selge. Aga on see pigem suurem töö või pigem mitte? Kiiret ei ole, aga teen kevadeks plaane.

R.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1934
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#4

Kui hoovastiku reguleerimine, siis pigem väiksem töö.
Kui kast vaja maha võtta, siis suur töö, kast ja mootor maha, kast laiali jne.

Alustaks ehk sellest, et viiks mõne asjatundja juurde, kes selle temaatikaga kursis on ja lihtsamatest asjadest alustaks.

Tüüpviga... pigem mitte.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
sake
Postitusi: 9
Liitunud: P Jaan 05, 2025 19:21
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#5

Jah, nii tuleb teha. Võtan hoogu.
Saan aru, et Tallinnas Kadaka teel on sellistele masinatele spetsialiseerunud spetsialist...
Jõudu
R.
13piisab
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#6

Muidu hoovastiku loksude ja käikude käigukastil lülitamise kontroll on vanematel masinatel tegevus, millega iga nn külatöökoda hakkama saab.
Tegelikult ka hoovastiku ja mootoripatjade uuendaminening kastivahetus on samamoodi lihtsad "iga mehe tööd". Ning kui aus olla, siis ma ei tea ühtki tööd sellise masina puhul, mis vajaks Saabile spetsialiseerumist ;)
Elementaarautod on ses suhtes toredad, et margipõhiseid eripärasid on vähe.
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
sake
Postitusi: 9
Liitunud: P Jaan 05, 2025 19:21
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

Hea teada, kõlab julgustavalt! Küsin ka etteruttavalt, et kust 90ne omanikud endile varuosi soetavad?
Vasta