2. Keretüüp - 9-3
3. Värvus - Must
4. Väljalaskeaasta - 2008
5. Käigukasti tüüp - manuaal
6. Mootori tüüp - Z19DTR
7. Varustus ja lisad - Vector
8. Hind - Tule ja kauple auto kõrval
9. Muu info (võimalusel ka pilt!) - Tervist saabi pere! Nagu ikka siis, kui teed plaane - elu naerab näkku sulle

Aga veidi autost endast:
Alla pandud otse toru peale DPFi ummistumist (Oli plaan talvel teised pihustid peale panna ja lasta rootsis stage 2 soft peale, mis maksaks sama palju kui lihtsalt ilma DPFita soft) , seega hetkel limited performance mode, kuna orig soft ilma füüsilise DPFita.
Turbod on sõitnud ca 3000km, samuti pidurid, amordid, kõik ratta laagrid, stabika puksid,roolilatt, mootori rihm koos vidinate ja pumbaga, - padjad, EGR, TCM.
Ette läksid aero suuremad pidurid ning bumperid on aero pealt.
Ilu vigasid esineb tüüp kohtades (õnneks kõigi tiibade peal on rooste pindmine), lisaks väike mõlk parema taga tiiva peal.
Esi aknas on mõlemas ääres üks mõra, ei kujuta ette kas eestis nõutakse klaasi vahetamist, Rootsis igatahes pidin tuttava juures käima ÜV tegemas, et läbi lastaks. Juhi poolne lähi tuli ei põle hetkel (auto väidab et auto leveling malfunction, viimati oli laterna all pesitsev moodul lahti põrunud, kui sellist nalja tegi, hetkel pole aega leidnud, et nina lahti kiskuda jälle)
Autol on kaks led Bari, üks kaugtuledesse ja parkidesse seotud ning teine all võre taga ning udukatesse seotud (Asusin enamasti Rootsis suure järve kaldal, kus igal aasta ajal hommikuti räme udu

Kuudis on bassikas, võimu ja kondekaga. Kaabeldus sai tehtud ca 4-5 korda võimsama süsteemi jaoks, mis oli plaanis panna kunagi kui auto muus osas lõpuni valmis on. Sai veetud lisa mass kere ning mootori vahele, kui ka esimese ja tagumise kere poolte vahele (sellel kerel pidi olema tüüpiline, et tagant kaob lõpuks mass ära. Endal ette ei ole tulnud, aga kui juba kõik laiali oli, siis tundus idiootsus mitte võimalust kasutada

Kapoti all elekter sai samuti ca 3000km tagasi lahti võetud ning kõik massid ja pistikud ära puhastatud ning üle vaadatud. Ecu sai maha võetud, oksiidist puhtaks tuisatud ning lakiga kaetud, et ei oleks tulevikus ussitamise muret ( pole selle 3000 km sees veel õnnestunud ühegi ilmaga saada ECUt üle kuumenema, mis oli enda jaoks suurim mure punkt selle lahenduse juures).
Auto mul rootsi registris hetkel, olemas nii A kui B paberid, all on suhteliselt kulunud 18" lamellid. Sõidab ja toimib. Kui keegi tunneb, et kirjelduse põhjal võiks olla selline projekt, mida viicib lõpuni ehitada, siis võtke aga ühendust. Olen jaanuari esimese nädala lõpust ära. Senini saab näha ja proovida huvi korral.
Kindlasti on veel asju, mis kohe meelde ei tule


10. Kontaktandmed - +46 73 786 28 01
11. Asukoht - Suure-Jaani
12. VIN-kood -YS3FF56P881127572