Tere.
Soov vahetada vana -78a 99l pidurid efektiivsemate vastu. Kuna olemasolevad nagunii tegemist vajavad siis vahetaks juba kõik välja- kettad,klotsid,suppurdid. Netis surfates leiab yhtteist tjuuningu omasid aga oleks vaja selliseid mis ainult ilusad ei ole. Vaataks heameelega ennem saabispetsialistide nõuanded-soovitused yle. Ette tänades.
K:pidurid 99-le
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ei ole eriti variante seljuhul peab midagi tõsisemat ette võtma
isiklikult soovitan vanad korda teha lasta mis on täiesti võimalik.
Või kui raha raisata,siis osta kõik uued pidurikettad ja suportid
Viimaseks viska välja see mõtetu 99 pidurivõimendi ja asenda natuke võimsama 900 omaga ja usu mind paremaks neid pidureid teha ei saa, Isiklikult läbi tehtud tee, edasi on juba abs i vaja muidu on ainult mustad jutid taga.
ja ei ole need vana tüübi klassiku pidurid üldse pahad tuleb lihtsalt korda teha
uuema otsa klassiku pidurid on tunduvalt halvemad
isiklikult soovitan vanad korda teha lasta mis on täiesti võimalik.
Või kui raha raisata,siis osta kõik uued pidurikettad ja suportid
Viimaseks viska välja see mõtetu 99 pidurivõimendi ja asenda natuke võimsama 900 omaga ja usu mind paremaks neid pidureid teha ei saa, Isiklikult läbi tehtud tee, edasi on juba abs i vaja muidu on ainult mustad jutid taga.
ja ei ole need vana tüübi klassiku pidurid üldse pahad tuleb lihtsalt korda teha
uuema otsa klassiku pidurid on tunduvalt halvemad
vot nüüd ei saa jälle aru?
Mul on 1982.a 99 ja ma küll pidurite üle ei kurda. Pidurid tuleb lihtsalt korda teha. No kuskilt otsast ei kurda, et nendest väheks jääks tänavakasutuses. Iseasi, kui ringrada sõita või pidevalt mägedes sõita. See karburaatormootor ei arenda sellist võimsust ja kiirendust, et pidurite upgrade vaja oleks:)
Originaalis on ju nii ees kui taga ketaspidurid ja kui need korras on, siis on väga hea sõita-pidurdusjõudu on lihne doseerida-tunned hästi, millal võtma hakkavad jne.... poiss kiitis autokoolis käies, et paremad pidurid kui mõnel tänapäeva autol..
Mul on 1982.a 99 ja ma küll pidurite üle ei kurda. Pidurid tuleb lihtsalt korda teha. No kuskilt otsast ei kurda, et nendest väheks jääks tänavakasutuses. Iseasi, kui ringrada sõita või pidevalt mägedes sõita. See karburaatormootor ei arenda sellist võimsust ja kiirendust, et pidurite upgrade vaja oleks:)
Originaalis on ju nii ees kui taga ketaspidurid ja kui need korras on, siis on väga hea sõita-pidurdusjõudu on lihne doseerida-tunned hästi, millal võtma hakkavad jne.... poiss kiitis autokoolis käies, et paremad pidurid kui mõnel tänapäeva autol..
Ok. Tänud vastamast. Kysin siis lihtsamalt kas 99 käändtelje kylge võiks sobida mingi aastakäigu 900 või 9000 suppordid? 99 supordi vahele ju korralikku ventileeritavat ketast ei pane, või paneb? Mootor ei ole enam karburaatormootor ja JUST kiirenduse ja võimsuse pärast olekski vaja pidurite upgrade-i. Pole vaja hakata selgeks tegema mida ei ole vaja , vaid lihtsalt aidata nõuga,kel teadmisi muidugi.900 võimendi on kyll hea idee.Ketaste valikust on sellised silma jäänud http://shop.speedparts.se/sv/prod/99-90 ... tx100.html
Terv.
Terv.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
See Tar-ox ketas on kindlasti hea valik, ilmselt ei ole ta aga ventileeritav vaid ainult soontega (pildil on lihtsalt näidis) ja mõeldud ikka orig. sadulate vahele. Nendele ketastele korralikud klotsid juurde ja peaks juba hea saama. Samas võiks vaadata ka Black Diamond-i kettaid/koltse, ise väga rahul nendega.
Ilmselt saab ka aretada 9000nde sadulad, millel on ca 30% suurema pinnag klotsid aga siis pead käsipiduri tagasilda üle viima, ehk siis ka tagasadulad välja vahetama + trossid ja muu... ehk spetsid kommenteerivad, kas 99 puhul on veel miskit.
Ilmselt saab ka aretada 9000nde sadulad, millel on ca 30% suurema pinnag klotsid aga siis pead käsipiduri tagasilda üle viima, ehk siis ka tagasadulad välja vahetama + trossid ja muu... ehk spetsid kommenteerivad, kas 99 puhul on veel miskit.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Tänud Andrus. Kas saaksid mingi lingi anda kes ja kus Diamondi kettaid ja klotse myyb. Kas 9000nde sadulate kinnitused sobivad? 30% suurem klotsipind on juba väga hea tulemus, käsipiduri viiks suurima heameelega tagasilda yle. Ega ei tea keegi kas tagasillale 9000nde sadulad sobivad?
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14402
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Carshop.ee pakub black diamondit siinmail. Ka minu auto all sõidab terve ring neid kettaid (ja klotse). Kui ma kunagi terve jooksu ostsin korraga, siis pakuti ka normaalset allahindlust..
Kui ma nüüd aru sain õieti mäletan, siis selleks, et klassikul kässar taha viia, oli vaja tagasild ära vahetada.... Ja sellega muutus ka auguvalem 4x108 peale. Kas see õnnestub ka 99 puhul, ei tea öelda. 99 ja 900 sillad on vist siiski erinevas mõõdus??

Kui ma nüüd aru sain õieti mäletan, siis selleks, et klassikul kässar taha viia, oli vaja tagasild ära vahetada.... Ja sellega muutus ka auguvalem 4x108 peale. Kas see õnnestub ka 99 puhul, ei tea öelda. 99 ja 900 sillad on vist siiski erinevas mõõdus??
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14402
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
uhoh.. veeb neil küll seda ei väljenda, aga noh, see pole ka mingi näitaja muidugi... Täitsa aktiivseid pakkumisigi veel näha (septembrini jms). Kuskohast sellised andmed, Iisak?
Koduleht oli kyll veel tootevalikuga olemas. Sorteerisin veidi pinda ja tekkis mõte et ehk siis juba tõesti 900 kõrvale ajada ja sealt kõik ymber laduda. Jääksin siis nende Tar-ox ketaste ja klotside juurde- mugavam tellida. Ja auguvalem 4x108 ei olekski hull kui saan kasutada 16"superaero velgi. Kuna nagunii vaja autol sillad maha võtta,roostest puhastada ,uuesti värvida,uued puksid-liigendid siis teeks juba natuke kaasaegsemaks seda.
nagu näts juustes,millest lahti ei saa...
Toimib internetipoena edukalt edasi.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tuttav ostis 90 ja pidurivõimendi voolik oli pimedaks pandud (muidu ajab pritsel õhkulu sassi nagu siit foorumist lugesin).
Üritasin vooliku jupiga imeda, vist ikka lekib jah.
Aga ei leia koodiga: 42gu9384 number vana pidurivõimendi peal.
Mis leht on kõige parem varuosakoodide otsimiseks?
Üritasin vooliku jupiga imeda, vist ikka lekib jah.
Aga ei leia koodiga: 42gu9384 number vana pidurivõimendi peal.
Mis leht on kõige parem varuosakoodide otsimiseks?
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14402
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
https://webautocats.com/epc/saab/sba/05-92002/0220/ nr 12 alt ehk leiad ernevaid numbreid mida otsida..