Diagnostika seadme valik/soovitused

Teemad elektroonikast...
Vasta
Kasutaja avatar
EiX
Postitusi: 36
Liitunud: R Okt 28, 2016 18:10
Asukoht:
Auto:

#1

Tere! Olen värske Saab 9-3 -06 omanik. Kuna masinal põleb mootorituli, sooviks seda kontrollida ise. Kuna eelnevalt olen tegelenud VAG grupi masinatega, proovisin oma praeguse seadmega vigu vaadata (Ross-Tech VCDS). Näitab ,et viga sees aga ütleb, et sees tootja spetsiifiline viga. Kustutada laseb programmiga aga tuleb mingi aeg tagasi. Ise kahtlustan tahmafiltriga seonduvat. Seega seade/programm mida osta soovin peaks olema suuteline kõiki veakoode tuvastama ja programmiga peaks olema võimalik teha tahmafiltri regenerationi.
Endale silma jäänud selline kuulutus: http://www.auto24.ee/products/diagnosti ... 4/1285969/
Kas kelegil on sellise seadmega kogemust, saab sellega tahmafiltri puhastust teha? Või mida teie soovitate?
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#2

Jah, op-comiga saab tahmafiltri sundpuhastust käivitada ja diisel 9-3 omanikele on see parim seade selle raha eest (kui veidi otsid leiad muidugi sama asja ka soodsamalt). Võimalused ongi selle seadmega kõige laiemad just 1,9 diiselmootoriga 9-3 puhul. Ehk soovitan osta.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
EiX
Postitusi: 36
Liitunud: R Okt 28, 2016 18:10
Asukoht:
Auto:

#3

Tänud info eest! Endal kaablit vaja hiljemalt järgmise nädala lõpus, muidu telliks ebayst. Ega Eestis keegi soodsamalt vist paku?
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 715
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#4

Soovitan soojalt Autocomi teeb enamus vajalikke asju alates tahmapõletamisest kuni realtime ja flightrecorderiga.

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... #pid263031

Tartus saan aidata sama asjaga lugemist.
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#5

Autocom Delphi on ka väga asjalik, aga maksab keskeltläbi 2x rohkem kui Op-com ja mõningaid programmeerimisi ei saa teha, mida op-com margispetsiifiliselt võimaldab. Ehk kui tegu on just 9-3 1,9 tdi mudeliga, siis ütleks et op-comiga kõige laiemad võimalused suht vähese raha eest. Samas 9-5 puhul on op-com suht kasutu, just mootori poolelt.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Kasutaja avatar
EiX
Postitusi: 36
Liitunud: R Okt 28, 2016 18:10
Asukoht:
Auto:

#6

Op-com müüjaga kontakteerudes uurisin, kuidas see töötab win10 64bit op süsteemiga, vastus: 64bit op süsteemi jaoks on driverid olemas aga tõrked on väga lihtsad tekkima ning seetõttu soovitus kasutada 32bit op süsteeme. Täna autodiagnostika jaoks parim on Win7 32bit. Win10 omab rohkelt puudusi, miks see ei ole hea autodiagnostikasüsteemide jaoks alustades registrisüsteemist ning lõpetades defenderiga, mida ei ole võimalik Win10-el eemaldada ega täielikult välja lülitada.

Kuidas teistel kasutajatel kogemusi?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14402
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

VirtualBox ja installi, mis iganes op süsteemi vaja on... võid selle 10 peal 7-t jooksutada või kasvõi XP-d. Loomulikult on selle jaoks installikat vaja, aga noh, seda on ka siis vaja, kui otse arvutisse installida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#8

Keegi muidu Tech2 hiina kloone ka soetanud või proovinud on?
Kasutaja avatar
skyline
Postitusi: 1053
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#9

Mina kasutan Delphit, Op-comi 32- bitise windows 7 peal, siis jääb see virtual machine teema ära.
Keegi muidu Tech2 hiina kloone ka soetanud või proovinud on?

Mitmel kodanikul need siin klubis olemas. Kõrvaltvaatajana olen kuulnud/näinud, et trükiplaadi jooted pole alati kõige paremad ja sama kehtib ka ühenduskaablite kvaliteedi kohta. Aga kui jootekolb peos püsib, siis vist täiesti toimivad asjad. Kuigi tundub et Hiinas neid Tech2 kloonide valmistajaid ka mitmeid, seega enne ostu tasub lugeda kasutajate/ostjate reviewsid.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#10

Olemas op-com, tech2 kloon ja "tavaline" obd bluetooth. 9-5 tid juures on op-com täiesti mõttetu(9-3 juures ja bensiini tarbivate 9-5 juures tundub juutuubi põhjal palju võimekam olevat), vigade näitamisega ja kustutamisega saab obd rahuldavalt hakkama ja tech kloon on igati OK. Kõige ebakvaliteetsem on toite ühendus.

Kasutusmugavuse poolest on obd bt vaieldamatult kõige mugavam, tech juures on kola tunduvalt rohkem, võimalusi ka muidugi. Hiina tech tellimise juures peaks vaatama just kommentaare pc tarkvara osas - kas on "kasutatav" või peab netiavarustest toimiva otsima.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#11

mida siis selle op-com kaabliga rohkem saab teha kui tavalise obd2 readeriga (auto Aero MY2002) ?
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 867
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#12

Mina kasutan ainult op-com vidinat, obd2 readerid ei tee mu masinas muhvigi. Saab-i asjad seal kahjuks minu masinate jaoks (9-3 ja 9-5, mõlemad 2002a. 2.2TDI) nirud (vist osaliselt laseb veakoode lugeda), aga sättides autoks miski Opel Zafira või Vectra, saan just ainult sellega mootorile ligi, kaasa arvatud nn. "Live Data". Kuis ta suhtleb uuemate mudelitega, kahjuks ma ei tea, pole olnud võimalust katsetada.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#13

aga kas peale veakoodide lugemise ja mootoritule kustutamise midagi teha ka saab ?
tulipunaneradiaator
Postitusi: 3
Liitunud: K Mär 25, 2020 14:36
Asukoht:
Auto:

#14

Kas selle op-com või bluetooth obd2 seadmega parkimisanduri vea saab tuvastada? Mõlemaga? 2006 9-3 1.9 TiD
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7137
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Pootsman kirjutas: T Nov 01, 2016 11:29 Keegi muidu Tech2 hiina kloone ka soetanud või proovinud on?
Mul on nii oem, kui hiinlane. Viimasel puudub toitestabika moodul, s.t. kui käivitad katkeb korraks pingelangu tõttu toide ja pead riista uuesti käivitama. Muidu töötab normaalselt. Osasid asju ei lase progeda, aga see võib ka mälukaardi probleem olla.
hard0
Postitusi: 86
Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
Asukoht: Läänemaa/Tallinn
Auto: Saab 9-3 LPT MY99

#16

Minu kogemus on, et see odav Bluetooth ELM327 näitab vaid mootori veakoode ja mootoriga seotud infot.
vohik
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 01, 2018 14:05
Asukoht: Tallinn
Auto:

#17

hard0 kirjutas: N Mär 26, 2020 13:22 Minu kogemus on, et see odav Bluetooth ELM327 näitab vaid mootori veakoode ja mootoriga seotud infot.
MY99 puhul ei näinud op-comi softiga ka suurt midagi, täitsa huvitav kuidas need hiinakloonid selle saavutavad, ilmselt siis julmalt ongi techi firmware sinna sisse istutatud
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#18

tahmafiltri regeneratsioon läbi diagnostika pole lahendus, vaid probleemi edasi lükkamine
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
vohik
Postitusi: 12
Liitunud: R Juun 01, 2018 14:05
Asukoht: Tallinn
Auto:

#19

Keegi oskab mingit konkreetset isendit soovitada millega saaks live data kätte MY99 puhul ?
St võiks siis olla BT junn mille mingi androidi softiga kokku paaritada.
Ehk siis võiks soovitada mingit konkreetset lugeja/softi kombot.
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#20

Kas Torque äpiga võiks saada dpf filtri täituvust kontrollida? Mul üks hiina obd2 bt vastuvõtja olemas, aga see paljusid asju siiski ei näita mida Torque äpp pakub. Või mingi muu programmiga, mul iseenesest üks juhtmega obd pistik seisab ka kapis, selle saaks arvutiga ühendada.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#21

Ei näe torgiga. Mu teada ainus äpp mis töötab, on DPF Info androidil kvaliteet OBD lugejatega viewtopic.php?f=43&t=25238&p=252165#p252165
pistyk
Postitusi: 432
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#22

Eks proovin seda,äpis oli küll kirjas et on opeli jaoks.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
13piisab
Postitusi: 470
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#23

Kas AD 2025 on OG bensu-9-5 jaoks tekkinud täiendavaid valikuid, millega nt raadiot "laulatada" ja mis oleks ka muidu ELM327+torque appist võimekam?

Nagu ülalt paistab, siis op-com pole sobiv.
Kas "VAG KKL 409.1 USB with FTDI Chip" on tõesti variant? Juturobot nii väidab. See on muidu üliodav <10eur asi...?!

Mul on muidu nelja rõngaga masina jaoks olemas VCDS kloon. Proovisin Saabi küljes ja mingeid üldiseid OBD2 jooksvaid andmeid üle ISO9141 protokolli läbi annab, aga logi ei kirjuta (edit hiljem: kirjutab küll. Lihtsalt vaikeväärtusena on logifailide koht VCDS enda kataloog ning logi ei kirjutata faili kohe logimise lõpetamisel vaid logimis-sessiooni sulgemisel, mis on eraldi tegevus) ning kodeerida ei paista midagi saavat. Andmed nagu rpm, MAF, TPS, intake pressure jms: ELM327+Torque app annab neid rohkem.

aatom vabanes nt hiljuti Alis ca 80eur + saatmine "GDS Pro for GM" kaablist - mille puhul ta ei teadnud, kas see bensukal ka mootori ECUga suhtleb. On kellelgi kogemust? Kauplemine:
viewtopic.php?t=28313

Juturobotit pinnides saab soovitusi 3 hinnaklassina:

Cheap OBD Cables That Should Work:
1. ELM327 USB or Bluetooth Adapter
2. K-Line FTDI USB Cable
o If you plan to use Tech2Win or TIS2000 software for advanced diagnostics, a K-Line USB cable with an FTDI chip is a good choice.
3. VAG KKL 409.1 USB Cable
o Although designed for VW/Audi, it works with Saab when used with the right software.
o Ideal for reading error codes and some basic programming.
Mid-Range ($30-$80) – Good for Basic Coding & Diagnostics
1. OP-COM (OPCOM) USB Interface
o Works well with Opel-Saab software for deeper diagnostics.
o Supports radio programming, key coding (with the right software), and ECU reading.
o Look for an FTDI-chip version for better stability.
2. VAG KKL 409.1 USB with FTDI Chip
o Works with Saab-compatible software like Tech2Win or TIS2000.
o Can perform some coding functions like enabling AUX input in the radio.
o Best for DIY users who need more than just reading codes.
Higher-End ($80-$300) – For Serious Coding & Programming
1. Mongoose Pro GM II USB
o Supports Tech2Win & TIS2000, which are required for advanced Saab programming.
o Can program radios, keys, and some ECU functions (requires additional software).
2. VXDIAG VCX Nano for GM
o A more affordable alternative to the official Tech 2 scanner.
o Works with Tech2Win for programming radios, key coding, and more.
o Supports Saab 9-5 (1998-2010).
3. SAAB Tech 2 Scanner (Clone or Original) – $250+
o The best tool for full Saab dealership-level programming.
o Allows radio coding, key programming, ECU flashing, and security access.
o Requires a laptop with TIS2000 software for full functionality.
Vasta