Kuhu liikusid edasi SAAB-i pealt ?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
ipi
Postitusi: 152
Liitunud: K Juul 11, 2007 10:49
Asukoht: Rakvere
Auto:

#26

Alates
VW passat Variant`92 2,0 85 kw (2002-2015)
Saab 9-5 Aero Estate MY02 184 kw (2008-2014)
Audi A6 Avant Quattro 2.5TDI 103 kw`97 (2015 - ....)
Viimased 6 aastat on ka mind täielikult täisverelise nelikveolise auto usku viinud, seega edaspidi on see must be, mis järgmise uue auto valikul just väga palju valikuvariante ei jäta, kui just väikebussi peale ei liigu.
caarel
Postitusi: 317
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#27

Ei yhtegi Alfa Romeo'd ? :O
Ma olen mõelnud, et kui peaks tuttuue ostma, siis Alfa ostaks.
bambino
Postitusi: 75
Liitunud: N Jaan 05, 2006 22:09
Asukoht:
Auto:

#28

Autode valik on seni olnud korrelatsioonis pere suurusega:

900 '89 (suhtes)
900 aero '86 (poissmees)
9-5 aero '04 (suhtes, 2 last)
Land Rover Discovery 3 (abielus, 3 last ja täismõõdus koer - Saabidesse see kombo ära ei mahu kahjuks)

Probleemi kohta on tabavalt kirjutatud Autogeeniuses: "Erinevalt aga meie võrdlemisi hõredalt asustatud maast ei mahu ühte tavalisse autosse lapsi siiski väga palju. Pärast kolmandat on piir ees ning taamal kumab ähvardavalt väikebuss – tuntud ka kui sotsiaalse elu ja nooruse lõpu neljarattaline mälestuskivi."

Keskeakriisi lähenedes olen jälle hakanud flatnose-klassikuid piiluma hobiautoks.
Kasutaja avatar
ErQ
Saabiklubi liige
Postitusi: 418
Liitunud: N Sept 14, 2006 15:09
Asukoht: Nõva
Auto: 6GT

#29

Meist kõigil on oma maitse ja erinevad põhjused, miks mingi mudel meeldib või mitte.
Kui mina 2011 oma 9-5 Aero ära müüsin, siis midagi Saabidest nagu enam ei osanud tahta. Minu jaoks 2005 aasta 9-5 Aero oligi lagi ja sealt uuemad Saabid enam ei tõmmanud kohe üldse.
Otsustatud sai rootslase kasuks. Ostsin Saksast kasutatud XC70 (D5) ja kui sellega olin natuke sõitnud, otsustasin, et tahan sama autot, aga uut. Seega jälle XC70 (D5) ning seekord uus. Siis tellisin juba tehasest endale uue V70 (D3) ning selle juurde jäin pikemalt. Müüsin aga ära, sest vahetasin töökohta ja sealt pakuti vabalt valitud tööautot. Läksin poodi ja uueks sõbraks sai V90CC (D5). Sellega sõitsin 215k km ja siis tundsin, et tahan midagi muud. Kuidagi polnud enam seda Volvo tunnet. Kuna tööandjal oli endiselt suva millega sõidan, siis võtsin endale BMW 6GT (630d) (olin saanud sõbra oma proovida ja mulle hakkas kohe meeldima). Tulles töölt ära, olin GT-sse nii armunud, et ostsin endale ka kohe uuesti 6GT (630d). Siis tekkis mingi ajutine error hinge ja ego vahel ning hoovi veeres X7. Sellest "bussist" sai aga isu täis ning nüüd sõidan taas 6GT-ga (640d). Hetkel vahetust ei plaani :)
Ehk siis, kirjutatule vaadates on justkui mingi loogiline muster täitsa olemas.
Eelkõneleja mainis, et vaatab flatnose. Nii ka mina piilun ikka aegajalt, mis 90/99/900 turul toimub. Aga kohe kui mõte jääb natuke püsivamalt, siis naine oma ratsionaalsete küsimustega toob mu maapeale tagasi.
bambino
Postitusi: 75
Liitunud: N Jaan 05, 2006 22:09
Asukoht:
Auto:

#30

Nüüd on siis sobiv vaadata tagasi oma nelja aasta tagusele postitusele ja tõdeda, et flatnose klassik tuligi ära osta :)
maxuud
Postitusi: 535
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#31

Saab 96
Saab 900 classic
Saab 90
Saab 9000 cs
Saab 900 classic
Saab 900 classic automaat
Kuna viimased klassikud mis käes olid kas siis roostetasid kätte ära või läksid müüki siis siit edasi sai minu 17 aastat kestnud Saabi isu otsa ja edasi GM Saabide peale minekuks mul puudus tõmme.
Edasi natukene kõrgemad autod:
Ford Maverick - pikk kere
Ford Maverick - lühike kere
Mitsu Pajero-3 - pikk kere
... aga roostetavad needki ja isuga ning mitte vähem kui klassikud :head:
küll aga ei jaga seisukohta (mis mingil ajal oli just kui valdav), et mistahes maasturi pidamine kuidagi oluliselt kulukam oleks kui nö. "tavasõiduauto" pidamine. Kui on veel enam-vähem vanakooli tehnika kasutusel siis seal midagi väga ära ei väsi ka ja klassiku kütusekulu pealt tulles ei ole ka 10-12 liitrit sajale teab mis hirmus teema kui tehnika kestab,

Aga tervitused jätkuvalt neile kes ikka Saabiga sõidavad (kas siis "haigusest" või mitte) ning margile truuks on jäänud :beer:
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2212
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#32

Igapäeva autona kadus Saab ammu nimekirjast, kahjuks...
Suviti samas on kollane 900NG peamine pereauto veelgi vanema 911 kõrval ja igapäeva hall metallik maastur on pargitud kontori nurgas.
9-7x -> Saab 9-5NG-> Jaguar F-Pace -> Audi Q8 proual
Turbo X - > Jeep GC SRT -> Audi Q8 -> Kia EV9 minul
Meie talves hobiautoga liiklemine on ikka karm autole...
Vasta