
Sõber kolis Rootsi ja mul avanes võimalus osta hea Saab tootjariigist, nagu ma sellel ajal arvasin. Kuidas asjad lahenevad, näeme.
Ostsin Saab 2025. aasta märtsis. See sõber ei tea autodest palju ja kontrollis ta lihtsalt et auto käivitub ja sõidab probleemideta.
Õnneks, elab eSid-i tootja lähedal, seega ostsin selle kohe ära.
Sain auto aprillis kätte, lennukiga sinna ja praamiga tagasi.
Kohale jõudes hakkasin seda aeglaselt parandama. Allpool on nimekiri kõigest, mida esmase ülevaatuse käigus teha tuli.
1. Salong. Juhiiste oli defektne ja autosse istudes on see esimene asi, mida näen.
2. Peeglid. Juhipeegel ei voldi kokku. Peeglid ei lasku alla.
3. Katkised keskmised õhutusavad
4. Paigaldatud on mingi stereo.
5. Võti näeb kulunud välja.
6. Rooliratas vajab uue nahaga üleviimist.
7. Konditsioneer ei tööta.
8. Ainult parempoolne kolmest esiklaasipesurist töötab.
9. Auto esiosa on värvitud baloonipihustiga.
10. Kapotil puudub vibratsioonisummutus.
11. Aku kate puudub ja see näeb väga kena välja.
12. Esituled on hägused; need vajavad poleerimist ja värskendamist.
13. Keegi on teinud tagumiste aarte tööd ja väga halvasti.
14. Pidurid. Tagumine parempoolne pidurisadul on kinni kiilunud.
15. Puudub varuratas ega tungraud.
16. Bensiinipaagi kesklukustus ei tööta. Sain sellest teada Rootsis kell 6 hommikul bensiinijaamas.
17. Temperatuurinäidik ei tööta.
18. Webasto töötab pidevalt.
19. Kapoti avamistross on katki.
Nagu esmasel ülevaatusel näha, on probleemide nimekiri üsna pikk. Aga kõik on parandatav.
Positiivse poole pealt vahetati hammasrihm 20 000 km tagasi, vedrustus on vaikne ning mootor ja käigukast on ideaalses töökorras.
