tagapidur jääb peale (S 90 `87)

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#1

Probleem siis järgmine, nimelt jääb tagumine parem pidur peale, mitte kauaks aga jääb.
Pidurdamisel teeb kah ilget sahinat sellist karvast sahinat. Kasutasin otsingut ja sai ka mõned vihjed milles viga võiks ollla kuskil mainiti nigelaid voolikuid, aga mul tagumised "hand made" vask torud, 7500-km tagasi paigaldatud ja samal-ajal ka pidurid õhutatud jne. kas mingit mehaanilist viga ei või olla? mingit vedru mis klotse eemale lükaks?(:red:) sest pidurid ei jää nagu mitte peale vaid ei tule lihtsalt tagasi - ehk siis nad ei pidurda vaid häälitsevad mõni-kümmend meetrit ja siis jälle vaikus. Oskab keegi öelda, et kas on mõtet kontori akna taga korra ratas alt kiskuda ja miskit nokitseda või viia kuhugi tarkade man?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Ot, kuidas see Trionic eile mulle ütles, et klassikul jäävad klotsid kinni ja kolvid liiguvad ja NG-l vastupidi... Või oli see nüüd vastupidi..:P Ühesõnaga puhastamist vajavad.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#3

kuidas see puhastus välja näeb? mehanniline väljast või õhutamised värgid kah?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

klotsid vahelt välja. silinder liikuma ja kõik uuesti tagasi. helista, kirjutada ei viitsi
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

Algselt postitas: ivomets
klotsid vahelt välja. silinder liikuma ja kõik uuesti tagasi. helista, kirjutada ei viitsi

ütlesid juba kõik ära ju.
mul kah üks tagumine jääb peale :(
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

Algselt postitas: farmacoma
Algselt postitas: ivomets
klotsid vahelt välja. silinder liikuma ja kõik uuesti tagasi. helista, kirjutada ei viitsi

ütlesid juba kõik ära ju.
mul kah üks tagumine jääb peale :(

ettevaatust, et õhutamisniplit katki ei murra( see see nippel , millele kummimyts peale käib) :wise:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#7

Algselt postitas: ivomets
ettevaatust, et õhutamisniplit katki ei murra( see see nippel , millele kummimyts peale käib) :wise:


No-nii saigi siis töö õhtul ettevõetud, aega läks kokku kolm tundi ja nalja sai omajagu.
Ratta sain ilusti alt, klotsid kah nii enam vähem kenasti , tagumine klots oli üksnes metall plaat esimene see-juures väga korralik.
Edasi paistis üks üsna roostene kolb katkise kummi lutakaga mis iseensest rattavõtmega painutades liikus küll, aga ikka raskelt. Õnneks oman doonorit mille pidurid olid ostmis hetkel värskelt renoveeritud, jutu järgi. Võtsin võtmed ja läksin kiikama, jutt vastas tõele, klotsidel ei olnud visuaalselt mingit erinevust nende uutega mis mul töörista kastis vedelesid, Torud pits kruviga kinni(:red: dot-i polnud kodus seega oli iga tilk kallis) suppordid maha ja siis terve isend tervele autole. Ja siis läks huvitavamaks, mainin veel siin kohal ära et olen tõeline algaja sel alal ja elus esimest korda tegelesin piduritega. Õhutamine ei tahtnud kuidagi välja tulla, krt kas support umbes? mitteüks piisk ei välju ventiilist ka tallates. Helistan herr Ivometsale ja saan üliolulise vihje, lisaks kummi lutu eemaldamisele tuleb ka nippel lahti keerta :eureka: ja saan ka hoiatuse, nippel ÕRN! Teen nagu kästud, hõõrun harjaga ja piserdan ruosten irritajaga, ja nii pea 15 minutit mõlema suppordiga (katkisega ja sellega mis auto all) Loomulikult läheb kõik aia taha ja see mis autol küljes murdub ära, mingi nipiga õnnestub kätte saada see mis katkisel suppordil ja olukord laheneb haamri ja 6mm padruniga mille peksan pooleks niplile(mis mõõdult seitsmene) tuimalt otsa. süsteem toimib, pooleks nippli sain kätte, terve nippli asemele, õli lahmab nagu... pidurid õhutatud, õhtu üks õlu, verised sõrmed ja ülim rahulolu, minu esimne support.

Tänud abilistele.
Vasta