MÜÜDUD: Saab 9-3 Sport Sedan Aero, Maptun, 2003, Jaanus
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Olen minagi juba nädal aega õnnelik Saabi omanik. Nüüdseks olen 1500km läbinud. Nii maanteel kui linnas on sõita super, ei tahagi enam autost välja tulla Muidugi auto minek on juba praegu meeletu. See on mu esimene Aut. kastiga auto, kuid nüüd olen veendunud, et enam manuali ei taha. Auto on väga hästi hoitud, nii seest kui ka väljast, tuli just vahatamisest ja näeb välja nagu uus. Kõikvajalikud lisad on olemas, puudu on ainukesena elektri istmed, kuid ega ma ei igatsegi neid väga
Autoga on ka juba väiksed plaanid:
*Mõni vajalik lisavarustuse vidin lisada.
*Veljed lähevad vahetusse kergemate vastu, asemele tuleb kas Kosei või Hirsch
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub)
*2mm pigimatid ustesse
* Esikõlarid lähevad vahetusse, asemele tuleb kas Dynaudio või DLS
*Auto amordid lähevad vahetusse, asemele tuleb Koni
Välimuses rohkem midagi muuta ei taha, niigi ilus auto juba. Vahepeal kaalusin kerget toonklaasi aga pole vist mõtet...
Autoga on ka juba väiksed plaanid:
*Mõni vajalik lisavarustuse vidin lisada.
*Veljed lähevad vahetusse kergemate vastu, asemele tuleb kas Kosei või Hirsch
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub)
*2mm pigimatid ustesse
* Esikõlarid lähevad vahetusse, asemele tuleb kas Dynaudio või DLS
*Auto amordid lähevad vahetusse, asemele tuleb Koni
Välimuses rohkem midagi muuta ei taha, niigi ilus auto juba. Vahepeal kaalusin kerget toonklaasi aga pole vist mõtet...
Viimati muutis Jaanus, N Apr 05, 2018 20:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Aero on Aero!!!Algselt postitas: Jaanus
*BSR Stage 3 kit, 268Hp / 420Nm (lähinädalatel saabub) ;)
*2mm pigimatid ustesse
See on R4 mitte V6 eks?
Kes selle stage paigaldab?
Kas 2mm liiga kerge ei ole? 4 mm puhul on ju mass suurem. 9-3 mürataset arvestades (üks kahest tõsisemast puudusest 9-3 puhul), tuleks neid matte ohtralt ka mujale kleepida: rattakoopad, põhi, pagasnik jne.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
R4 ikka.
See stage koosneb; uuest ECU softist, sport õhufiltrist ja kogu uuest väljalaskest - hetkel veel vaatan, kes väljalaske välja vahetab.
Kusjuures minu arvates on küll 9-3 parajalt vaikne. Olen uue 9-5 Aero wagoniga ka maanteel sõitnud ja ei ütleks, et see oluliselt vaiksem oleks. Sõitsin oma 9-3'ga esimestel päevadel maanteel 300km järjest ja kõrvad ei olnudki väsinud, oma vana auto (mis oli tugevalt pigimatitadut) väsitas oluliselt rohkem. Ma ei taha uksi väga raskeks teha, ustesse lähebki see pigimatt pigem selle mõttega, et kõlarid paremini mängiksid ja ei kumiseks plekk vastu. Uksepolstri siseküljele läheb veel spets mögin kuminate vastu ;)
Mis see 2. suur puudus siis 9-3'l on?
See stage koosneb; uuest ECU softist, sport õhufiltrist ja kogu uuest väljalaskest - hetkel veel vaatan, kes väljalaske välja vahetab.
Kusjuures minu arvates on küll 9-3 parajalt vaikne. Olen uue 9-5 Aero wagoniga ka maanteel sõitnud ja ei ütleks, et see oluliselt vaiksem oleks. Sõitsin oma 9-3'ga esimestel päevadel maanteel 300km järjest ja kõrvad ei olnudki väsinud, oma vana auto (mis oli tugevalt pigimatitadut) väsitas oluliselt rohkem. Ma ei taha uksi väga raskeks teha, ustesse lähebki see pigimatt pigem selle mõttega, et kõlarid paremini mängiksid ja ei kumiseks plekk vastu. Uksepolstri siseküljele läheb veel spets mögin kuminate vastu ;)
Mis see 2. suur puudus siis 9-3'l on?
Algselt postitas: qdwin
Aero on Aero!!!
See on R4 mitte V6 eks?
Kes selle stage paigaldab?
Kas 2mm liiga kerge ei ole? 4 mm puhul on ju mass suurem. 9-3 mürataset arvestades (üks kahest tõsisemast puudusest 9-3 puhul), tuleks neid matte ohtralt ka mujale kleepida: rattakoopad, põhi, pagasnik jne.
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Sain täna lõpuks oma ECU uuenduse kätte, selline pisike box, 10min ja uus soft peal... Vahe on päris võimas, auto on kohe tunduvalt elavam Nüüd jääb veel oodata uut väljalaset ja Stage 3 softi - ei tea mis auto siis veel tegema hakkab :)
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Mulle meeldisid ka väga selle originaalveljed, kuid tahtsin just teistest erineda :red: Uued veljed peaksid olema vähekene kergemad ja tugevamad ka :wall:
Selle ECU progemisega tuleb mul veel tegemist, kuna eesmärk on esialgu Stage 3 peale lasta. Lähen homme autoga Rootsi-Norra tuurile, käin mõnest kohalikust tuunigufirmast läbi ja vaatan mis nad mulle räägivad.
Autole tahaks veel mõned lisad külge saada:
Autotelefon, mille valmidus peaks juba olema, kuid mingid vidinad on veel puudu.
Talvel hakkan puudust tundma ka bi-xenonitest, olen otsinud foorumitest teemasid kuidas xenon lähituled saaks bi-xenoniteks, mis seal välja vahetada tuleks...
Aga autoga olen väga rahul, plaanin sellega veel pikalt sõita ja ehitada
:drive:
Selle ECU progemisega tuleb mul veel tegemist, kuna eesmärk on esialgu Stage 3 peale lasta. Lähen homme autoga Rootsi-Norra tuurile, käin mõnest kohalikust tuunigufirmast läbi ja vaatan mis nad mulle räägivad.
Autole tahaks veel mõned lisad külge saada:
Autotelefon, mille valmidus peaks juba olema, kuid mingid vidinad on veel puudu.
Talvel hakkan puudust tundma ka bi-xenonitest, olen otsinud foorumitest teemasid kuidas xenon lähituled saaks bi-xenoniteks, mis seal välja vahetada tuleks...
Aga autoga olen väga rahul, plaanin sellega veel pikalt sõita ja ehitada
:drive:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nädala pärast lähevad autol vahetusse amordid ja vedrud. Pärast pikki otsinguid netis otsustasin Koni FSD ja Eibachi kasuks. Tahaks saada vähekene mugavust juurde, Tallinna tänavad on nii kole auklikud. Originaalamortidel on ka tobe omadus kolksuda, sellest saame ka lahti. See auto hakkab mulle üha rohkem meeldima:headbang:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Nüüd olen uute amortide ja vedrudega sõitnud terve kuu ja oskan väheke kogemustest rääkida. Ainult kiita oskan, linnas sõita on väga mugav, väga vaikne, august läbi sõites ei käi enam mingit kolksu. Maantee on super, ebadasasel teel väga kiiresti sõites on oluliselt kindlam tunne, väiksemaid auke ei tunne üldse :thumb:
Sean endale järgmiseks suveks eesmärgi autost vähemalt 300hp kätte saada. Rootsi firma Nordic Tunic lasi välja just sobiva stage 4 kiti. Osa asju lasen valmis meisterdada ühes eesti tuuningu firmas ja lõpuks käin Rootsis ära :beer:
http://www.nordictuning.com/stcs/9-3SS_SC_AERO-210HP_300HP_OFFERT_eng.pdf
Acctest Saab 9-3ss Aero -05 man 5-speeded, Nordic st4 20" , 20c ,dry road, 3" frontpipe 2,5" sportexhaust, td04-16t turbo, 420cc injectors Nordic airbox 1pers. in the car All messurments is made by Racelogic´s GPS
0-60km/h 4,1s
0-100km/h 6,9s
100-150km/h 5,5s
201m 9,9@126,9km/h
402m 15,1@160,1km/h
You loose about 15% in speed between 17" - 20"
Sean endale järgmiseks suveks eesmärgi autost vähemalt 300hp kätte saada. Rootsi firma Nordic Tunic lasi välja just sobiva stage 4 kiti. Osa asju lasen valmis meisterdada ühes eesti tuuningu firmas ja lõpuks käin Rootsis ära :beer:
http://www.nordictuning.com/stcs/9-3SS_SC_AERO-210HP_300HP_OFFERT_eng.pdf
Acctest Saab 9-3ss Aero -05 man 5-speeded, Nordic st4 20" , 20c ,dry road, 3" frontpipe 2,5" sportexhaust, td04-16t turbo, 420cc injectors Nordic airbox 1pers. in the car All messurments is made by Racelogic´s GPS
0-60km/h 4,1s
0-100km/h 6,9s
100-150km/h 5,5s
201m 9,9@126,9km/h
402m 15,1@160,1km/h
You loose about 15% in speed between 17" - 20"
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Seal on jah olemas veerandmiili aeg, mis on selle kitiga mõõdetud, kasutades 20" rehve-velgi.
17" velgedega on ajad 15% paremad.
Eks ma jah hakkan vaikselt neliveost puudust tundma, kuid elan üle, ega ma selle autoga kunagi kiirendusele nagunii ei lähe. See on rohkem rahulik tänava hobi pereauto :drive:
17" velgedega on ajad 15% paremad.
Eks ma jah hakkan vaikselt neliveost puudust tundma, kuid elan üle, ega ma selle autoga kunagi kiirendusele nagunii ei lähe. See on rohkem rahulik tänava hobi pereauto :drive:
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Hetkel on mõnus kompott :P
BSR Stage 3 soft koos Ferrita roostevaba väljalaskega alates turbost - 2 metall võistluskatti, 3" downpipe ja edasi 2,5" Hääl ja minek on praegu väga mõnus :headbang:
Ma olen hetkel kodus pikali haige ja naine käib mu autoga tööl :P
Lähiajal lasen Es-Tuningus suurema intercooleri külge meisterdada ja kui suvel veel piisavalt raha üle on siis Rootsis uus suurem turbo + pihustid ja Nordic Extreme soft. Siis peaks juba väga hea olema :headbang:
BSR Stage 3 soft koos Ferrita roostevaba väljalaskega alates turbost - 2 metall võistluskatti, 3" downpipe ja edasi 2,5" Hääl ja minek on praegu väga mõnus :headbang:
Ma olen hetkel kodus pikali haige ja naine käib mu autoga tööl :P
Lähiajal lasen Es-Tuningus suurema intercooleri külge meisterdada ja kui suvel veel piisavalt raha üle on siis Rootsis uus suurem turbo + pihustid ja Nordic Extreme soft. Siis peaks juba väga hea olema :headbang:
Algselt postitas: kasparius
Mis staged, värgid praeguseks?
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ilmselt Rootsis pärast uue softi pealelaskmist saab rullidel ka ära käidud :)
Algselt postitas: Cyber
Millal rullidele jõuad?? Et saaks ikka kinnituse, kas kõik see on ikka asja ette läinud.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
kirjade järgi 268hp. ja 420NM :headbang: Huvitav, et speedparts näiteks oma dünos saab ca 7hj paremad tulemused kui Saab väidab originaalseades tehasest väljasõitva auto võimsusnumbrid.
Vaatasin et see hj ja NM juba su esimeses postis mainitud. sry.
Vaatasin et see hj ja NM juba su esimeses postis mainitud. sry.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
9-3-l peaks olema 1-2 käiguga vääne piiratud umbes 200Nm peale (on nagu kuskilt kõrva jäänud). Õige minek on alles 3 käiguga ja eks seda on tunda ka, kui umbes 70km/h pealt pedaal põhja vajutada ja rehvist naelu hakkab lendama :P
300HP kitiga on on juba kiirendus päris mõnus, 100-200 oli erinevate testide järgi 11-12sek, mis pole üldsegi paha :headbang:
300HP kitiga on on juba kiirendus päris mõnus, 100-200 oli erinevate testide järgi 11-12sek, mis pole üldsegi paha :headbang:
Algselt postitas: sigaelmar
Ise siin piilun ka viimasel ajal 9-3 SS Aerot aga mix see kiirendus 0-100 tehase andmetel nii k*sine on sellise võimsuse juures???? Täitsa üllatama pani.