Saab õnnetuses
Kui kunagi tuleb see päev et kindlustus ütleb oma sõna (kas jääb mulle või saab kindlustus omale) eks siis saab massina lahti lammutada ja ehk saab midagi ka müüki panna. Samas kui nati vaeva näha saaks koerale päris laheda kuudi. Tänan kodanikud ivomets ja mardikas avaldatud optimismi eest.
Jõudu paranejatele ja tore et SAAB nii turvaline on! Aga liikluskultuurist nii palju, et Eestis on muidugi veel arenguruumi küll aga Ukrainaga seda võrrelda ei kannata. Oleme oma seltskonnaga käinud iga aasta mitmel suuremal reisil küll autoga küll tsiklitega küll lääne pool küll idablokis Venemaal ja mujal karup--ses........viimane 2 nädalane Ukraina-Krimmi reis leidis aset 2005 aasta septembris (mis paljude lõbustuseks ka Reporteri saatesse jõudis) aga noh.....ma ei hakka siin pajatama pikemalt teede olukorrast ja altkäemaksu nõudvast miilitsast ega näkku köhivatest kibeda vinguga vanadest Ikarustest ja rekkadest aga muret teeb täielik lokkav pohhuism juhtide hulgas. Sõidetakse mööda kuidas jakus juhtub ja nii palju kui torust tuleb, samuti katopeltmöödasõidud. Korras tuled või nende kasutamine isegi pimedas (nii rekkade puhul kui väiksematel autodel) ei ole mingi teema, ka esituleklaase värvitakse punaseks ja siniseks (viimane trend! ;)), nii et pimedas ja vihmas arvatavalt pärisuunas möödasõitvale kandiliste tuledega 05-le või 07-le sappa võttes ei maksa üllatuda kui see moondub keskmises reas vastasuunast lähenavaks autoks. Pimeduses võpatusega enda ees seisvat või liikuvat rekkat avastades, millele puudub valgustus ning mis võib täiesti vabalt seista ka üllatuslikult kurvis murga taga, ei maksa mingiks harulduseks lugeda...Kõik teeääred on pärgi täis ja vahest tuleb mitu kilomeetri peale...Kindlasti on Ukrainas ka korralikke juhte ja minimaalsetelegi tehnonõuetele vastavaid sõidukeid, kuid neid on seal raske märgata :wall:
Sorry, kui OT-ks kiskus
Sorry, kui OT-ks kiskus
Postimehe artikkel siin:
http://www.postimees.ee/211006/esileht/krimi/224549.php
Rohkem pilte Valgamaalane.ee-s
http://www.valgamaalane.ee/211006/esileht/25007766_foto1.php
:(
http://www.postimees.ee/211006/esileht/krimi/224549.php
Rohkem pilte Valgamaalane.ee-s
http://www.valgamaalane.ee/211006/esileht/25007766_foto1.php
:(
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
valgamaal hoopis.
huvitav , et juhi turvapadi ei avanend??
kylgmisi patju ei oska näha.
suuremad pildid www.valgamaalane.ee
huvitav , et juhi turvapadi ei avanend??
kylgmisi patju ei oska näha.
suuremad pildid www.valgamaalane.ee
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: stennadi
Väga valus õnnetus. Kui ikkagi maanteekiirusel auto täpselt külge sõidab siis ei päästa sind SAAB ka.
Euroncap teeb küljetesti kiirusel 50 km/h. Ükski auto pole projekteeritud täiskiirusel küljelaksu üle elama. Nii et soovitav oleks siiski silmad lahti ja mõistus selge hoida ka Saabiga sõites.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja viimases autolehes oli just ylistusi 9-5 turvalisusest.
otsige link kah välja!
otsige link kah välja!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kui keegi juhiuksest 140 km/h sisse tuleb, siis ei päästa vist ükski auto :(
Kole avarii, kaastunne omastele ja loodame, et tüdruk elu ja tervise juurde jääb.
Kole avarii, kaastunne omastele ja loodame, et tüdruk elu ja tervise juurde jääb.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: krss
"Valgamaalasest" neid pilte vaadates tekkis küsimus, et kas lehe reporter pildistab mobiiltelefoniga või mingi 90ndate lõpu digikaameraga - kuidas on tänapäeval võimalik üldse teha nii "mürarohkeid" ebakvaliteetseid pilte?
EXIF info ütleb nii:
File
Comment
Camera
Make OLYMPUS IMAGING CORP.
Model u-miniD,Stylus V
Orientation Upper Left
X resolution 72/1
Y resolution 72/1
Resolution unit inches
Software Adobe Photoshop CS2 Windows
Date/time 21.10.2006 19:24:25
YCbCr positioning co-sited
Image
Image description OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Artist
Copyright
Exposure time 1/30 s
F-number f/3.5
Exposure program Normal Program
ISO speed ratings 320
Date/time original
Date/time digitized
Component config YCbCr
Exposure bias value 0.00 EV
Max. aperture value f/3.5
Metering mode Pattern
Light source unknown
Flash Flash fired, auto mode
Focal length 5.95 mm
User comment
Pixel X dimension 1888
Pixel Y dimension 1416
Miscellaneous
Exif version 2.21
FlashPix version 1.0
File source DSC
See kõik on viimase pildi kohta. Esimesed 2 on tehtud Canon D20-ga :o
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Delfis kommentaarides olla keegi seda bemmi näinud natuke aega enne õnnetust. Kommenteerija enda kiirus oli ca 100 ja bemm lendas tast mööda nagu postist (hinnanguliselt 140km/h). Sellisel juhul polnud ilmselt erilist võimalustki eluga pääseda (bemmijuhil ilmselt oleks olnud kui oleks rihma ka viitsinud kinni panna). Kahju ... :(
kaks asja, mis silma riivasid...
Miks oli sel SAABil esimene vasak turvakaar (A piilar) läbi lõigatud? Päästeameti mehed lõikasid? Miks?
Teine asi, vasaku poritiiva jäänuste kruntvärv.
Mulje on nagu oleks seda autot kuskil varem nurga taga remonditud.
Pauk pidi igatahes ülikõva olema, sest juhiukse post on täielikult hävinenud.
Ega BMWgi vähemaga pääsenud. Tagaaknani kere kõver.
Miks oli sel SAABil esimene vasak turvakaar (A piilar) läbi lõigatud? Päästeameti mehed lõikasid? Miks?
Teine asi, vasaku poritiiva jäänuste kruntvärv.
Mulje on nagu oleks seda autot kuskil varem nurga taga remonditud.
Pauk pidi igatahes ülikõva olema, sest juhiukse post on täielikult hävinenud.
Ega BMWgi vähemaga pääsenud. Tagaaknani kere kõver.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Teadmata täpseid asjaolusid on muidugi raske midagi hinnata.Kuuldes, et sõitis ette peateele, siis on ju süüdlane kohe selge.Kui aga bemm tuli kuskilt kaarega takistuse tagant ja 2 korda suurema lubatust kiirusega,siis on see anna teed juba mõtetu.Tartu kõrval oli üks sarnane koht, kus mullatoidulisi tekitati.Pidi teed andma, aga kes teed peab andma teab oma igapäevasest kogemusest, et kust maalt veel jõuab eest läbi minna.Seal tulidki raketid külje pealt sisse.Kiirusel 150km/h liigub auto juba 45m sekundis.See asi lõppes seal ristmukul sellega, et tuli foor üles panna.
Mul oli endal ükskord selline õnnetus, kus süüdlaseks jäin.Tallinnas Lootuse pst.-l on kiirtee, st lubatud on 50km/h, aga seal pole 100 harv nähtus.Mina sõitsin sellele pst peale igal hommikul ühest kõrvltänavast.Ja teades samal ajal seda rallit, mis sel toimub.Vasakule jäi umbes 50m nii kõrget aeda, et nägin umbes saja meetri peale, et kas tuleb keegi või ei tule.Pärast seda oli kõrgem maja , mis piiras nähtavuse.Igal juhul ühel hommikul ma seal jälle olin.Nägin, et on puhas ja sõitsin vaikselt.Siis tuli järsku üks rakkett ,mida ma ei saanud näha vähemalt 80km/h ja ma suutsin sellele külje peale kriipsu teha.Mu hoog oli juba maha pidurdatud, aga tema tagatiib oli päris kole.Ja süüdi olin mina.Ma ei arvestanud tehioludega.Ma pidin olema veendunud, et keegi ei tule.Selleks veendumuseks peab ainult kellegi vaatama ette saatma, kes siis kas lubab või ei luba tulla, sest mitte kuidagi ei ole võimalik õnnetust vältida, kui auto lendab sekundis 30m ja peatununa ristmikule sõitmine võtab aega vähemalt 5 sek.
Igal juhul on see kõik väga õõnsust tekitav.Mulle ei ole selliseid romusid juhtunud, kus on keegi mulda läinud närima.Aga seistes nendel avariiliste keskel kusagil platsidel olen mitmeid kordi näinud selliseid auojäänuseid, kus inimene ei teadnud 2 sekundit enne matsu, et tema teekond lõpeb.Lihtsalt viskab end keegi teel risti ja ongi KÕIK.Jms.Tuled vaikselt ja teed kõik korrektselt ja.....Ei olnud kasu mingist pikast eluplaneeringust ja rajasättimisest-kõik võib hetkega otsa saada.Selavii.
Tuleb tunda heameelt iga antud päeva eest.:notworthy:
Mul oli endal ükskord selline õnnetus, kus süüdlaseks jäin.Tallinnas Lootuse pst.-l on kiirtee, st lubatud on 50km/h, aga seal pole 100 harv nähtus.Mina sõitsin sellele pst peale igal hommikul ühest kõrvltänavast.Ja teades samal ajal seda rallit, mis sel toimub.Vasakule jäi umbes 50m nii kõrget aeda, et nägin umbes saja meetri peale, et kas tuleb keegi või ei tule.Pärast seda oli kõrgem maja , mis piiras nähtavuse.Igal juhul ühel hommikul ma seal jälle olin.Nägin, et on puhas ja sõitsin vaikselt.Siis tuli järsku üks rakkett ,mida ma ei saanud näha vähemalt 80km/h ja ma suutsin sellele külje peale kriipsu teha.Mu hoog oli juba maha pidurdatud, aga tema tagatiib oli päris kole.Ja süüdi olin mina.Ma ei arvestanud tehioludega.Ma pidin olema veendunud, et keegi ei tule.Selleks veendumuseks peab ainult kellegi vaatama ette saatma, kes siis kas lubab või ei luba tulla, sest mitte kuidagi ei ole võimalik õnnetust vältida, kui auto lendab sekundis 30m ja peatununa ristmikule sõitmine võtab aega vähemalt 5 sek.
Igal juhul on see kõik väga õõnsust tekitav.Mulle ei ole selliseid romusid juhtunud, kus on keegi mulda läinud närima.Aga seistes nendel avariiliste keskel kusagil platsidel olen mitmeid kordi näinud selliseid auojäänuseid, kus inimene ei teadnud 2 sekundit enne matsu, et tema teekond lõpeb.Lihtsalt viskab end keegi teel risti ja ongi KÕIK.Jms.Tuled vaikselt ja teed kõik korrektselt ja.....Ei olnud kasu mingist pikast eluplaneeringust ja rajasättimisest-kõik võib hetkega otsa saada.Selavii.
Tuleb tunda heameelt iga antud päeva eest.:notworthy:
Kole värk. Küllap seegi saabijuht mõtles politseisaateid vaadates, et ega minuga küll midagi seesugust juhtu...aga näe, teisiti läks...:(
Piltide kohalt...fotograaf on miskipärast ASA320-ga pildistanud, see on paljudel fotokatel üsna maksimum tundlikkus ja pilt tuleb loomulikult säbruline. Võibolla nõrk välk oli süüdi, et pidi asja nii tundlikuks ajama, või oli pildistajal lihtsalt kiire...alguses üritas ilma välguta teha ja siis unustas 320 ASA peale.
Kui pole just mingi ajalehe fotograaf kes oma tööd teeb, siis võõral on nats kohatu õnnetuspaigal välgutada...tean seda omast käest.
Piltide kohalt...fotograaf on miskipärast ASA320-ga pildistanud, see on paljudel fotokatel üsna maksimum tundlikkus ja pilt tuleb loomulikult säbruline. Võibolla nõrk välk oli süüdi, et pidi asja nii tundlikuks ajama, või oli pildistajal lihtsalt kiire...alguses üritas ilma välguta teha ja siis unustas 320 ASA peale.
Kui pole just mingi ajalehe fotograaf kes oma tööd teeb, siis võõral on nats kohatu õnnetuspaigal välgutada...tean seda omast käest.
Algselt postitas: napoleon
Eks ta ole... aga ehk ütled, kus see "kiirtee" on, et teaks ettevaatlik olla. Tallinnas 50-alas liigutakse enamasti ju spido järgi 60km/h....
Lootuse pst. algab Hiiu tn-. ja lõpeb Vabaduse pst.Kihutamise ala on Hiiu tn. ja M.Metsanurga tn.-te vaheline lõik.
Pildistamise ISO 320 on täiesti normaalne.Minu aparaadil küll sellist ei ole-on 200 ja siis 400.100 kuni 400-ni ei ole kuskilt otsast seda müra näha.Kui ma teen 1600-ga, siis isegi kõlbab veel.Tulebki vanakooli tundlikuma filmi sarnane teraline.Olen taotluslikult vahest seda kasutanud.Digiga on muidugi kandiline see müra.Mustvalge filmiga 800-ga teha on ikka päris.Selles pildiloos on pigem probleem selles, et neid pilte on väga palju mahult väiksemaks tehtud.Inff on kaduma läinud.
Vabandage OFF-jutu pärast.Palju olulisemat on, kui see ISO ja see pildi säbru, aga seisukohavõtt koledast pildist halva loo juures võeti seletamiseks.
Naisterahvas olla veel kodust 100m kaugusel olnud, on ikka mõnel õnnetu saatus ..
Aga fotonduse OT:
ISO 3200 (mitte 320) tundlikusega saab isegi Canon 20D pildi müraseks ilmselgelt, igal kaameral on omad piirid, nii nagu ka iga auto turvalisusel ja juhitavusel ...
Fotograafi ja autojuhi ülesanne on neid mitte ületada :freak:
Aga fotonduse OT:
ISO 3200 (mitte 320) tundlikusega saab isegi Canon 20D pildi müraseks ilmselgelt, igal kaameral on omad piirid, nii nagu ka iga auto turvalisusel ja juhitavusel ...
Fotograafi ja autojuhi ülesanne on neid mitte ületada :freak:
Algselt postitas: timutit
...
Pildistamise ISO 320 on täiesti normaalne.Minu aparaadil küll sellist ei ole-on 200 ja siis 400.100 kuni 400-ni ei ole kuskilt otsast seda müra näha.Kui ma teen 1600-ga, siis isegi kõlbab ..
Ühel klassikul läheb küll väga esitulesid, iluvõret jm esistanget ümbritsevat tarvis, sest just need elemendid vastu minu 9-5 tagaosa täna purunesidki. Nimelt peatusin Pärnu mnt viaduktil (Äripäeva maja juures), kui üks klassik eesolevat ummikut tähele panemata, minu tagapamperi otsa komistas. Mats oli nii tugev, et minu sõiiduriist kohe mitu head meetrit edasi lohises. Klassiku roolis olnud tütarlaps vabandas kenasti, aga kuna Tal sõidudokumente kaasas polnud saabus asja lahendama siiski Politsei.
9-5 inseneridele kiitus erakordselt vastupidava tagumise pampri eest :)
9-5 inseneridele kiitus erakordselt vastupidava tagumise pampri eest :)