9-5 diisel mootoriviga

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
planlep
Postitusi: 13
Liitunud: E Okt 23, 2006 22:56
Asukoht:
Auto:

#1

E Nov 13, 2006 17:18

Sorisin vähe varasemates postitustes, aga ei õnnestunud leida konkreetset ühest vastust küsimusele:
kas kellelgi on isiklikke kogemusi sageli mainitud 9-5 diisli tehase mootorivea (hülsside....) osas, ehk kas kellelgi selle auto omajatest on see viga tõeks osutunud?
ja kas siis teadjad soovitavad seda autot või mitte?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

E Nov 13, 2006 17:34

See on siis 3.0 diislite viga. Kellelgi siin alles vahetati terve mootor. eee... Valdo äkki??

Väike otsing... nii oligi Seal on ka kõik eeldused mis vaja vahetuseks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
planlep
Postitusi: 13
Liitunud: E Okt 23, 2006 22:56
Asukoht:
Auto:

#3

E Nov 13, 2006 17:47

ehk tal siis ajalugu 100% teada ja esinduses kogu hooldus.
no sellist leida suht keeruline.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

T Nov 14, 2006 8:02

on sattunud küll selliseid ette.väga lootusetu viga isuzu poolt,eeldab plokivahetust.
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#5

T Nov 14, 2006 16:35

no ma siis pushin kah veel korraks teemat, äkki Trionic võtab vaevaks vastata.


* Kas kõikidel Isuzudel on mootori kotti jooksmine vältimatu või on see vene rulett - mõnel läheb, mõnel mitte?
* Mis ls. suurusjärgu juures see korraliku hoolduse puhul kõige tõenäolisemalt juhtub?
* Kas seda jama on võimalik kuidagi ennetada/edasi lükata?
* Palju selle vea likvideerimine maksma läheb? Uus mootor Vikingi andmetel 60KEEK? Remont mis maksab?
* Kui palju neid pekkis diisleid siis juba praeguseks elustatud on?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

T Nov 14, 2006 20:37

*nagu 9-5 bensukatel on karterituulutuse probleem sisse projekteeritud,on sama ka isuzu antud v-6´l. viga ei pruugi avalduda kõigil toodetud isenditel,vähemalt tänaseni sõitnutega,aga aastad lisanduvad,edasi ei tea keegi,peale saabi ja isuzu tehaste.
*esimesed häiresignaalid tulid enne 100tuh.
*tõenäosus väike.
*eestis ei tea,kes oleks suuteline.näiteks fordi" duratec" mootoreid EI OLEGI võimalik remontida.kui kolvigrupis tõrge tekkib,tuleb kogu alumine ots uus osta.
*täpselt ei tea,neid eestis suht vähe liikvel.netist pole kaevanud.aga mootor on mingil jeebil modituna edukalt kasutuses.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#7

K Nov 15, 2006 0:11

3,0 V6 DIISLIT MINU TEADA EESTIS SIISKI KORRA TEHTUD...SELLEGA JÄNDAS TÕUKUR...MILLINE OLI LÕPPTULEMUS ON TEADMATA...

PEALE NENDE ILMSELT EI SOOVI KEEGI KA ANTUD MOOTORIT REMONTIDA...

VÕIMALIK MUIDUGI MOOTORI, ÄÄRMISEL JUHUL KOGU KOLVIGRUPI VAHETUS...HIND MUIDUGI KA TEISEST DIMENSIOONIST JA KUULUB KOSMONAUTIKA VALDKONDA....:eureka:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

K Nov 15, 2006 8:05

tegelikult saab parandada neid "ujuvate hülssidega" plokke küll,aga kuna tegu on diisliga,siis jutt hoopis teistest jõududest,rõhkudest jms.
väga kalliks läheks selline projekt.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

K Nov 15, 2006 11:15

Minu andmetel on see mootor kasutusel veel Renault Vel Satisel,Espacel ja Lancia Thesisel...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Saingi
Postitusi: 31
Liitunud: R Apr 21, 2006 17:26
Asukoht:
Auto:

#10

K Nov 15, 2006 12:24

Algselt postitas: iisak
Minu andmetel on see mootor kasutusel veel Renault Vel Satisel,Espacel ja Lancia Thesisel...


Johhaidii,missuguseid auto marke on olemas !
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

K Nov 15, 2006 15:47

Ja Opel tahab seda Signumile panna.
Vasta