Saab 900 T8, 1985, Andreas

andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#26

T Nov 21, 2006 15:47

Päris palju vett vahepeal merre voolanud, aga ühtteist olen jõudnud ka nokitseda. Piduripump, mis lõpetas üldse toimimise,vahetasin paar nädalat tagasi välja, ka esipidurid sai õhutatud. lõbus asi oli see, et asenduspump on manuaali oma, kuid väike kummikork lahendas probleemi :)
Siis täna sain lõpuks tööle ka uue salongiventika, see pakkus kohe suurt rahuldust.

Oma järge ootab roolilatt, mis põhimõtteliselt on olemas ja kõik neli amorti. Vaja ainult vaba päev leida.
Segu endiselt liiga rikas (mõnus bensukulu :wall: ), vaja kuskil mõõteseadmetega paigas ära regullida. Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.

Pilti teen kui auto puhtaks pestud :red: ning endiselt otsin turbomanuaalkasti mõistliku hinnaga!
Nastix
Postitusi: 553
Liitunud: N Mai 19, 2005 16:12
Asukoht:
Auto:

#27

T Nov 21, 2006 16:02

Kui mul Sharaniga liigse kütusekulu probleem oli, siis minul reguleeriti see ära Boschi stendis Kalevi vastas, Saku tänav läheb vist selle eest mööda, kuid sisse sai ka parklast, mis paralleelselt Pärnu maanteega.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#28

T Nov 21, 2006 16:04

Algselt postitas: andreas
Segu endiselt liiga rikas (mõnus bensukulu :wall: ), vaja kuskil mõõteseadmetega paigas ära regullida. Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.

segu regullimine b201-l küll mingeid erivahendeid ei peaks vajama. piisab ühest pikast kruvikast, millega distributoril oleva augu kaudu segukruvi saab reguleerida, ja tavalisest väljalaskegaaside analüsaatorist, mille järgi reguleerimise tulemust kindlaks saab teha.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#29

T Nov 21, 2006 16:07

ei ole sel autol midagi viga ;)
võtab kyll bena veits palju aga läheb edasi kah selle eest mehiselt. sel ju 3 käiguline automaat.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#30

T Nov 21, 2006 17:44

Algselt postitas: aljoga
segu regullimine b201-l küll mingeid erivahendeid ei peaks vajama. piisab ühest pikast kruvikast, millega distributoril oleva augu kaudu segukruvi saab reguleerida, ja tavalisest väljalaskegaaside analüsaatorist, mille järgi reguleerimise tulemust kindlaks saab teha.


kruvikas jah aga no mul näiteks pole sellist "tavalist" analüsaatorit :)

Ja segu ON liigrikas, see ei ole ju normaalne, et tagant sumpsist podiseb -peaks ühtlasemalt käima. Seda on absoluutselt kõik mulle öelnud, k.a. tehnoülevaataja
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#31

T Nov 21, 2006 19:14

Algselt postitas: andreas
Ei teagi veel kus, Saabiantil vastavaid vahendeid pole, Troostist pole veel küsinud, keegi soovitas veel Speedsterit.

Tohohh. Anti ei keeragi turboklassiku segu. Tal ju vanade saabidega kogemust küll. Usun, et Troostist saad oma murele kindlasti lahenduse. Need on ju ka Ryhkija Saabiga imesid teinud.

EDIT: Andreas (endine ALI) on saabnetis päris tõsise arengu läbi teinud. Meenus, kuidas ta vähem kui aasta tagasi ei leidnud isegi klassiku süüteküünlaid üles:
http://saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1931
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#32

T Nov 21, 2006 20:09

Mul vennal (polnud tegu küll SAABiga) keerati ülevaatusel segu korda. Neil see CO2 mõõtur olemas... järjekorda ka sellisetes asutustes praktiliselt pole.
55581286
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#33

T Nov 21, 2006 20:12

Algselt postitas: roomlane
Mul vennal (polnud tegu küll SAABiga) keerati ülevaatusel segu korda.


mehaaniline k-jet ei tohiks ju midagi imetabast olla
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#34

T Nov 21, 2006 20:19

oleneb kuhu ülevaatusele sattuda, mõni ei taha midagi näppida, mõni tahab kohe kõike parandama hakata, mis võimalik. aga jah antil pole co mõõturit, paneb nina järgi paika. ma panin kah nina ja kõrva järgi aga kui juhtrõhuregulaator ikka peetis on siis pole ka midagi reguleerida.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#35

R Nov 24, 2006 0:41

Segu reguleerimises pole mida keerulist, samuti olemas gaasi analüsaator....
Kahjuks esineb olukordi, et "imelihtsad" asjad on vananenud ja nede kulumisaste üleliia suur ning ei allu enam reguleeringule....Sellest kogu tants algabki...Siis vaja rida osi,mida pole saada või mis hirmkallid jne jne..Võimalik ka kloonida, treida uus nõela pesa, panna uus nõel jne...Loomulikult muutub kogu protsess ja kulg seejuures ka märkimisväärselt kulukaks

Vanade autodega juba on kord nii, et kulu kipub ületama auto omahinna kordades...
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#36

R Nov 24, 2006 1:48

Kulukas ikka, eriti kui lasta kellegil teisel tunnitasu alusel teha.
Pole see mingi uudis ega karm tõde.

Sellepärast valisingi endale sellise masina, millega vajaduse korral ise hakkama saaks ja mis ei sõltuks kõikvõimalikust elektroonilisest diagnostikast. Samuti, vastupidiselt mõnedele, meeldib mulle ja suisa pooldan nn. "põlve otsas nokitsemist". On võimalust ja ruumi mängimiseks ja second hand varuosi õnneks leidub piisavalt.

Hea muidugi teada, et teil CO analüsaator on, ehk isegi astun läbi.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#37

R Nov 24, 2006 2:32

ok.sõida läbi, saad võimaluse ise gaase analüüsida:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

L Nov 25, 2006 15:12

krutime sulle sellise segu,mida iganes soovid .
andreas
Postitusi: 381
Liitunud: P Okt 02, 2005 1:00
Asukoht:
Auto:

#39

K Dets 27, 2006 17:06

Kusjuures kastiõli vahetus muutis asja ikka palju paremaks. Enam pole viivet käigu lülitumisel ja bensukulugi kukkus paar liitrit :thumb:

Nüüd peab veel jälile jõudma kas on segu paigast ära või sumpsis auk. eks näis
Vasta