Kas Saabidel polegi siis rahuldavat Hi-Fi süsteemi?
Ongi sõelale jäänud(õigem oleks öelda,et pakkumise teinud) clarion ja alpine,kellede head`d tunduvad täitsa mõidtlikud. Pärnus asuv Omitron toob ka mingeid meil tundmatuid brände,aga hindu pole veel saanud.Monitori,TV-box`i ja navi asi ikka veel segane.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selle pioneeri hind ei meeldinud mulle.Pea 10 kilo kallim,kui Alpine eraldi compodest komplekt. Ja ausalt öelda sellist universaalset riista ühises korpuses veidi pelgan,kuigi seal oli KÕIK mida soovin koos.Tahan ainult eraldi 2DIN monitori.Pioneeridega on aastatetaguseid neg. kogemusi seoses pidevalt lagunevate mikrolülitite,taustavalgustite ja mehaaniliste liigenditega.(paneelide fiksaatorid jne).Tänane päev võib teistsugune olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Selle pioneeri hind ei meeldinud mulle.Pea 10 kilo kallim,kui Alpine
Kallis on suhteline mõiste. Mulle omale meeldiks ka kui need Navid pisut odavamad oleksid, kuid samas olles neid ise pisut näppinud, saan ka aru, et nad on oma hinda väärt. :thumb:
Samuti on Pioneeril olemas 2DIN navisüsteem AVIC-HD1BT, sisse ehitatud Bluetooth handsfree süsteemi , tagurduskaamera ja 30GB kõvakettaga. Kuid selle hind läheb veelgi rohkem üles poole.
Usun, et need negatiivsed kogemused igasuguste nuppude ja liigenditega võid sa küll ära unustada. Võibolla mingi 6-7 aasta tagustel mudelitel võis selliseid probleeme esineda, kuid praegustel Pioneeri mudelitel on just nupud seadmetel nö. kvaliteedi näitajad. Omast kogemusest võin soovitada, et kui tahad aru saada maki kvaliteedist, proovi vajutada nuppe. Neil peab olema selline tajutav konkreetsus ja tundlikkus. Igaljuhul on erinevate tootjate nupud erinevad Proovige!
Keegi ei anna neid kalleid riistu katsuda-et kui ostad,siis näpid.Ja nii ongi ostmata siiani.Ja hindu ei saa ka enamustelt kodukatelt kätte,mingi jõletum riigisaladus vist.Peangi vist Nakataja juurde minema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
küsimus ka minu poolt üldsusele, milliseid ovaale tonnisele taha soovitate originaalid on masendavalt lahjad ja põruvad läbi
võib ka kasutatuid pakkuda kui kellelgi midagi normi vedeleb
tänud
võib ka kasutatuid pakkuda kui kellelgi midagi normi vedeleb
tänud
selline küs, et oskab keegi öelda, kas 2002a 95-el on tagaaknale jutmed veetud või ilutsevad seal ainult tühjad augud. Plaan oleks panna sinna midwoofrid, aga teine küs, et kui panna need ilma lisavõimuta ja juhtmed tagaustest vedada, kas siis on lootust et orig. võim need ära toidab?
Ning kõige tähtsam, kuidas käivad lahti tagumise akna kõlarikatted, kas lihtsalt küüned taha?
Ning kõige tähtsam, kuidas käivad lahti tagumise akna kõlarikatted, kas lihtsalt küüned taha?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Rauno
Ning kõige tähtsam, kuidas käivad lahti tagumise akna kõlarikatted, kas lihtsalt küüned taha?
ilutsesid tühjad augud ning juhtmeid seal ei paistnud ka olevat.
Nüüd siis plaanis proovida sinna midwoofreid, mille toite võtaks tagauste kõlaritest. Ise kardan, et orig võim neid ära ei toida ning tõmbab hoopis kvaliteeti alla, aga katsetan siiski.
Kas B piilari alumine osa tuleb lihtsalt tõmmates ära?
Nüüd siis plaanis proovida sinna midwoofreid, mille toite võtaks tagauste kõlaritest. Ise kardan, et orig võim neid ära ei toida ning tõmbab hoopis kvaliteeti alla, aga katsetan siiski.
Kas B piilari alumine osa tuleb lihtsalt tõmmates ära?
Võimendi pead naguinii panema ja kaotad tagauste kõlarid nii ära;), enda saabul on nii tehtud. Nagu aru saan siis sul AS2 süsteem ja need orig kõllid kummaliste takistustega ja aftermarketi toodangu kõlarid ei sobi saabi oma võimendi tahagi
Mismõttes ei sobi.Sobivad väga hästi.Takistus pisut teine,lõikesagedus nihkub omajagu.Samas valjuka asetus ja kvaliteet nagunii sellest aimu ei anna.Mingit pseudoteadust a`la peksab üle,toidab ära ja 3 oomine võimendi ei tasu ajada.
http://www.gaiacosmetics.ee/
Algselt postitas: Rauno
ilutsesid tühjad augud ning juhtmeid seal ei paistnud ka olevat.
Nüüd siis plaanis proovida sinna midwoofreid, mille toite võtaks tagauste kõlaritest. Ise kardan, et orig võim neid ära ei toida ning tõmbab hoopis kvaliteeti alla, aga katsetan siiski.
Kas B piilari alumine osa tuleb lihtsalt tõmmates ära?
Soovitaksin siiski unustada aknalauale kõlarite paigaldamise, ainuke, mis sellega saavutad on see, et tagantistujad hakkavad kaeblema, kõik karjub kõrva. Kuna ise nii kui nii ees istud, siis soovitan välja vahetada elemendid ustes ja armatuuril. Karta tuleb pigem seda, kui oomid väiksemad on, kui võimendi kannatab. See, kui uste sisse 2 oomiste asemel 4 oomised paned, nagu 9-5 on, siis on ainuke tulemus see, et mängivad vaiksemalt, kui enne. Seda aga väga pelgama ei pea, kui muretsed selle komplekti, mille ka filter kaasas, kui kõrgemat otsa pisut vaiksemalt mängima saad panna. Kuna aga 9-5 on võimendi sisene filtreering, siis ainult "tweetrite" paigaldamisega ei pääse, ei jää midagi, mis keskriba mängiks. Seega soovitaksin teha seda, mis ise alguses tegin. Paigaldasin olemasolevate asemele nelja tollised keskribad ning lisaks tweetri. Nende omavahelise lõikamise tegin lisa filtriga, kus oli võimalus ka "tweetri" osa 0, 2 või 4 dB maha lõigata. Tulemus oli ok, kuid hing ihkas enamat, ning sai siiski eraldi võimendi paigaldatud ja nüüd mängivad ainult ees ukse sees ja armatuuril keskriba ja tweeter. Ülejäänud segajad, st keskmine ja tagauksed on mängust väljas. Kesmine teeb ainult märguandeid. Kui kuulata tahad, siis anna ainult teada.
Toomas
Kui paned suurema takistusega valjuka,ei pruugi see hakata mängima vaiksemalt.Oled kuulnud sellisest asjast nagu tundlikus :poke: Samas,kui valjukate vahetuseks läheb,on mõtekas uued võimendid panna.Tekib asjale mõte ka.Kui orig. võimule lisa filtreid jms ette loobid on asi suht nutune(faas,ml jne)
http://www.gaiacosmetics.ee/
Algselt postitas: unine
Kui paned suurema takistusega valjuka,ei pruugi see hakata mängima vaiksemalt.Oled kuulnud sellisest asjast nagu tundlikus :poke: Samas,kui valjukate vahetuseks läheb,on mõtekas uued võimendid panna.Tekib asjale mõte ka.Kui orig. võimule lisa filtreid jms ette loobid on asi suht nutune(faas,ml jne)
Täitsa teadlik sellest, kuid vahest töötavad ka asjad nii, nagu ei peaks. Olen heli kvaliteedi suhtes vägagi kapriisne, kuid see eelnev lahendus oli kuulatav. Samas mõnedel juhtudel annab tweetri faasivahetus ka helipildi parendamisele juurde, samuti tagaotsas asuva subi oma. Igaljuhul toetan Sinu mõtet, et kui juba, siis juba, ehk mõtet on vahetada kogu kompott korraga. Aga siiski mina taha kuhugi kõlareid ei paigaldaks, kui ei ole plaanis 5.1 kino autosse ehitada.
Ei taha asja väga keeruliseks ja kulukaks ajada, kuna vanast ajast seisavad kapiotsas ühed midwoofrid, seega tekkiski mõte need taha akanale panna, et kogugu tolmu pigem seal kui kapiotsas, aga kui see on kindel, et orig. võim neid ära ei toida ning helipildi veelgi kehvemaks teeb, siis ei hakka neid sinna toppima.
Saan ma aru, et, kui panna 4 oomised, siis nad mängivad vaiksemalt, kui teised, kuid orig. võimule kahjulikult ei mõju.
Samas vedeleb kodus üks vanakooli võimendi kah millel puuduvad kõrgsageduse filtrid, kuid mitte ei viitsi hakata juhtmeid akult ning remoti makist taha pagassi vedama hakata.
Saan ma aru, et, kui panna 4 oomised, siis nad mängivad vaiksemalt, kui teised, kuid orig. võimule kahjulikult ei mõju.
Samas vedeleb kodus üks vanakooli võimendi kah millel puuduvad kõrgsageduse filtrid, kuid mitte ei viitsi hakata juhtmeid akult ning remoti makist taha pagassi vedama hakata.
Sammuti ng900 omanik, kuid sellega mis originaalis sinna sisse on pandud rahul olla ei oska ega taha.
Auto ostul polnud originaal makki, sai too proovimise mõttes muretsetud ja sisse pistetud. Sound siis originaalil oli edavõrd kehv, et urgitsesin ta kenasti välja ja müüsin ta taas, seekord koos kaasa tulnud aftermarketi makiga, maha. Ei üks ega teine ei kõlvanud. Kuna, aga seda mida tahaks, osta ei jaksa ning halvemaga ei lepi tuligi otsus vastu võtta- osta eeldustega makk ja seda hoolega ringi nokitseda.
Elemendid otsustasin ka välja võtta, kuigi peab tõdema, et meeldib mulle "orig. tweetrite" asukoht armatuuris. Asendusi mõtlesin sammuti sinna proovida. Seekord aga midagi vähe asisemat- peast on läbi käinud Seas või Vifa toodang- tuleb katsetada millised elemendid milliste midbassidega kokku saab mängima.
NG900 puhul on veel üks ütlemeta hea omadus- varuosad (ST uksepolster, a-piilari kate, armatuur) ei maksa suurt midagi. see lihsustab näiteks ustesse instaleeritavate midrange/midbass kastide ehitust.
Ahjaa- kellel veel selline mõte, et subwoofer võiks NG puhul olla näiteks kindalaekas- siis teadmiseks- mahub ära küll, kui õige element valida
Auto ostul polnud originaal makki, sai too proovimise mõttes muretsetud ja sisse pistetud. Sound siis originaalil oli edavõrd kehv, et urgitsesin ta kenasti välja ja müüsin ta taas, seekord koos kaasa tulnud aftermarketi makiga, maha. Ei üks ega teine ei kõlvanud. Kuna, aga seda mida tahaks, osta ei jaksa ning halvemaga ei lepi tuligi otsus vastu võtta- osta eeldustega makk ja seda hoolega ringi nokitseda.
Elemendid otsustasin ka välja võtta, kuigi peab tõdema, et meeldib mulle "orig. tweetrite" asukoht armatuuris. Asendusi mõtlesin sammuti sinna proovida. Seekord aga midagi vähe asisemat- peast on läbi käinud Seas või Vifa toodang- tuleb katsetada millised elemendid milliste midbassidega kokku saab mängima.
NG900 puhul on veel üks ütlemeta hea omadus- varuosad (ST uksepolster, a-piilari kate, armatuur) ei maksa suurt midagi. see lihsustab näiteks ustesse instaleeritavate midrange/midbass kastide ehitust.
Ahjaa- kellel veel selline mõte, et subwoofer võiks NG puhul olla näiteks kindalaekas- siis teadmiseks- mahub ära küll, kui õige element valida
Ettevaatust pudiseb!
Lisana tooks veel tingimata välja (tänud Timmile ja ta saabi lammutusele ), NG 3 ukselise varjandi, uksepolstrite head eeldused.
Ehitamaks korralikke Midbasside kastid, pole senini veel näinud autot, millel oleks seda kergem ja parem teha.
Üüratult mugav ja väga palju kergesti kasutatavat ruumi leiab sealt.
Armatuuris olemas olevate lairiba elementide asenduseks, siis momendi seisuga valitud Vifa D27TG-35-06, milledel tagumine kamber ära koksatud ning esipaneelid minema visatud. Kinnituma hakkavad originaal kõlarivõredest tehtud koopiate, uued esipaneelid seega, külge. Midbassid MS6 DLS toodangust. Jätsid hea mulje, ning peab nentima, et sedavõrd jõhkra bassiga väikeses suletud kastis, võib subwoofri vajadus hoopiski kaduda. Kõike seda toetab Alpine 3554 või 3544, sõltuvalt kumb paremaid tulemusi annab.
Kindalaeka subwoofrist nõndapalju, et arvatavasti, kui üldse on tarvis, istutab sinna mõne peerlessi XXLS või XLS isendi. :beer:
Ehitamaks korralikke Midbasside kastid, pole senini veel näinud autot, millel oleks seda kergem ja parem teha.
Üüratult mugav ja väga palju kergesti kasutatavat ruumi leiab sealt.
Armatuuris olemas olevate lairiba elementide asenduseks, siis momendi seisuga valitud Vifa D27TG-35-06, milledel tagumine kamber ära koksatud ning esipaneelid minema visatud. Kinnituma hakkavad originaal kõlarivõredest tehtud koopiate, uued esipaneelid seega, külge. Midbassid MS6 DLS toodangust. Jätsid hea mulje, ning peab nentima, et sedavõrd jõhkra bassiga väikeses suletud kastis, võib subwoofri vajadus hoopiski kaduda. Kõike seda toetab Alpine 3554 või 3544, sõltuvalt kumb paremaid tulemusi annab.
Kindalaeka subwoofrist nõndapalju, et arvatavasti, kui üldse on tarvis, istutab sinna mõne peerlessi XXLS või XLS isendi. :beer:
Ettevaatust pudiseb!
On kellegil infot millise takistusega kõlarid AS3 (Harman/Kardon) võimendi otsas istuvad ?
Huvitab just kogu süsteem, nii esimesed armatuuril olevad (3tk.), esiustes olevad (2tk), tagaustes olevad (2tk) ja tagumisel aknalaual olevatel kõlaritel (2tk). Endal võimendi olemas, vaja ainult õiged kõlarid otsa leida.
Edit: Sain juba oma küsimusele vastuse http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio.shtml#as_manuf
:thumb:
Huvitab just kogu süsteem, nii esimesed armatuuril olevad (3tk.), esiustes olevad (2tk), tagaustes olevad (2tk) ja tagumisel aknalaual olevatel kõlaritel (2tk). Endal võimendi olemas, vaja ainult õiged kõlarid otsa leida.
Edit: Sain juba oma küsimusele vastuse http://www.mitt-eget.com/saab/faq_audio.shtml#as_manuf
:thumb:
Soetasin hiljuti ng900S cabrio ja heli ei kannata mingit kriitikat. Samas sellel makil on LOUD-nupp sees ja välja ei tule nagu need nupud mis seal kõrval(bass, balance jne)
Kas asi võib olla selles sees olevas nupus või ongi sellel nii kehv heli?
Vetu
Kas asi võib olla selles sees olevas nupus või ongi sellel nii kehv heli?
Vetu
Ärge nüüd hakake kurtma, et ilma võimendi ja 6 kõlarita ei ole võimalik Saabis head heli kuulata. Vabalt on võimalik. Ma eeldan, et headuse esmane mõõdupuu ei ole helirõhk, dB, tümakas vaid täpne, selge, tasakaalus heli.
Nt selles teemas kirjutasin, mis ma NG-ga tegin. Minu jaoks oli tulemus väga hea. Heli oli peajagu üle näiteks 9-5 AS2 süsteemist.
Kuulata seda enam ei saa. Auto müüdud ja kõlarid vahetasin enne müüki uuesti Pioneeri koaksiaalide vastu välja. NG900 cabriot ma pole kuulanud aga siit jääb mulje, et sinna pandi kaht erinevat süsteemi.
Nt selles teemas kirjutasin, mis ma NG-ga tegin. Minu jaoks oli tulemus väga hea. Heli oli peajagu üle näiteks 9-5 AS2 süsteemist.
Kuulata seda enam ei saa. Auto müüdud ja kõlarid vahetasin enne müüki uuesti Pioneeri koaksiaalide vastu välja. NG900 cabriot ma pole kuulanud aga siit jääb mulje, et sinna pandi kaht erinevat süsteemi.
Ilmselt pole probleemiks mitte niivõrd "võimendi ja 6 kõlari" puudumine, vaid üleüldse kõlarite puudumine. Neid armatuuris olevaid 10cm fullrange papptorbikuid ei saa, eriti peale ~20 aastat, kõlariteks nimetada hästi :cool: