Piduripedaal vajub läbi
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Et siis küss: kas läbivajuv piduripedaal tähendab surnud pumpa ja kas seda saab ravida ka ilma uue pumbata, näiteks vahetades mingid tihendid/mansetid?
Pidurivedelik kuhugi ära ei kao, lihtsalt seistes jalga pedaalil hoides vajub pedaal järjest sügavamale. Kui jalg paigal hoida, siis kallakul hakkab auto vähehaaval veerema.
Pidurivedelik kuhugi ära ei kao, lihtsalt seistes jalga pedaalil hoides vajub pedaal järjest sügavamale. Kui jalg paigal hoida, siis kallakul hakkab auto vähehaaval veerema.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas on nii, et kui nõrgalt vajutad, siis vajub läbi ja kui kõvasti surud, jääb pidama??
eks need pumba mansetid ä hakkavad surema.
proovida uued mansetid panna ikka tasub. ja uus õli ei teeks kah mitte halba.
eks need pumba mansetid ä hakkavad surema.
proovida uued mansetid panna ikka tasub. ja uus õli ei teeks kah mitte halba.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Uus peasilinder üle 2 kiloeegu,mansetid ca.70 eeku.Kui enne ilusti ära hoonida,tasub proovida küll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Algselt postitas: ivomets
kas on nii, et kui nõrgalt vajutad, siis vajub läbi ja kui kõvasti surud, jääb pidama??
eks need pumba mansetid ä hakkavad surema.
proovida uued mansetid panna ikka tasub. ja uus õli ei teeks kah mitte halba.
Vastupidi... Kergelt hoides ei vaju kuhugi, aga kui ikka vajutada, siis korraks pidurdab äkiliselt ja siis läheb rõhk ära kuhugi.
Õli on seal vahetatud küll, hiljuti katkuti pidureid lahti (mitu korda) ja siis läks sinna ka uut õli piisavas koguses. Peale viimast tegemist hakkaski, alguses ajasin paikaloksumata pidurite kaela, aga nüüd on juba piisavalt sõidetud, et see veel teemaks võiks olla.
Peaks siis vist proovima, katkuks doonorilt pumba ja vahetaks seal sees asjad ära, pärast kruviks enda oma asemele.
Kas klassiku piduripumbad on kõik ühesugused või on turbodel ja mitteturbodel erinevad? Mu vanal autol on tegelikult umbes pool aastat sõitnud pump küljes, kuigi nüüdseks kolm aastat seisnud...
Ahjaa, seda hoonimist ilmselt kodusel teel ei tee?? mingeid abivahendeid vaja?
EDIT veelkord... Autoosad.ee andmetel on -86 peasilinder 844 eeku ja 87-st edasi 2440 eeku. Remontkomplekt vanemale 62 eeku ja uuemale 50 eeku.
Algselt postitas: Cyber
August '87 on see hetk, kui pidurid teiseks muutusid...kässar taha silda liikus ja ette tonnise pidurid tulid...Algselt postitas: farmacoma
see kallim on äkki abs'iga autode jaoks?
see läks mul täitsa meelest.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
huvitav.
proovim kruusal loha pidurdada. ja kas kõik võtavad loha ja ei kisu masin kõrvale.
äkki ikka õhk sees kuskil torus-silindris? või mõni silinder jäänd kinni?
kui pidurdab kenasti, siis võiuks seda mansetivärki vahetada. ja silinder korralikult läbi pesta, eriti avad silindri ja paagi vahelt.
proovim kruusal loha pidurdada. ja kas kõik võtavad loha ja ei kisu masin kõrvale.
äkki ikka õhk sees kuskil torus-silindris? või mõni silinder jäänd kinni?
kui pidurdab kenasti, siis võiuks seda mansetivärki vahetada. ja silinder korralikult läbi pesta, eriti avad silindri ja paagi vahelt.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Täna igaks juhuks proovisin õhutada, ei tulnd sealt õhupoegagi. Kõik silindrid on korras. Esimesed käisid Troostis laua peal laiali alles mõnda aega tagasi, kui käsipidurit taga otsisin..:). Tagumised kah aeti tööle.
Kruusa pole eriti võtta siin Nõmme vahel aga asfaldil pidurdades ei kisu kuhugi. Eks ma ikka võtan ette selle pumba sisu uurimise.
Kruusa pole eriti võtta siin Nõmme vahel aga asfaldil pidurdades ei kisu kuhugi. Eks ma ikka võtan ette selle pumba sisu uurimise.
too silinder näpuvahel siia,hoonin ära.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kas jõudsid mingile vettpidavale lahendusele? mu klassikul "üleöö" sarnased ilmingud tekkinud...
Algselt postitas: Cyber
Et siis küss: kas läbivajuv piduripedaal tähendab surnud pumpa ja kas seda saab ravida ka ilma uue pumbata, näiteks vahetades mingid tihendid/mansetid?
Pidurivedelik kuhugi ära ei kao, lihtsalt seistes jalga pedaalil hoides vajub pedaal järjest sügavamale. Kui jalg paigal hoida, siis kallakul hakkab auto vähehaaval veerema.
Doonororganid said Cyberi masinale ja vana pump sai hoonitud ja remonditud.Seisab jõude.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989