Saab 9000 2,3T 1995, VägaTurbo(endine Trionicu,nüüd Tog`i oma)
Pea 2 aastat hiljem tekitab VT täpselt samu emotsioone,kui siis,mil ta valmis sai ehitet.Võimas on öistel tühjadel tänavatel esiveolise ebaloomulikult suurt väänet nautida:head:
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Pea 2 aastat hiljem tekitab VT täpselt samu emotsioone,kui siis,mil ta valmis sai ehitet.Võimas on öistel tühjadel tänavatel esiveolise ebaloomulikult suurt väänet nautida:head:
Miilitsad ei üritanud mind ka minema bush`da;)
Aitäh Trionic! Proovisin samal ajal Pojengi tõmmet - polnud ka paha:thumb:
Ka VT 0-100 on mõned sekundid.:headbang:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Selliste väänete juures peaks teistsugust vedrustust kasutama,et jõud ka asfaldini jõuaks,et nina ei kerkiks jne.ZF valaks jällegi pisaraid siis:angry:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
ei ole ja eks lsd`l ole omad hädad juhitavuse seisukohast.tugevdatud kast+lsd oleks variant.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ja ikkagi on nõme,et väänet korralikult maha ei saa.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nujah siis tuleks vast snitti võtta Speedpartsi meeskonnalt, et siis teha 4WD masin. Käisin kunagi Rootsis vaatamas nende masinaid. Nendel garaazis praktiliselt kõik saabide mudelid olemas mida toodetud ja kõik olid vähem või rohkem forsseeritud. Väga kena pärl oli ka SAAB 99, millel päris mitusada hobust kapoti all (hunt lambanahas) :headbang:
Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:
Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:
romza
Algselt postitas: romza
Nujah siis tuleks vast snitti võtta Speedpartsi meeskonnalt, et siis teha 4WD masin. Käisin kunagi Rootsis vaatamas nende masinaid. Nendel garaazis praktiliselt kõik saabide mudelid olemas mida toodetud ja kõik olid vähem või rohkem forsseeritud. Väga kena pärl oli ka SAAB 99, millel päris mitusada hobust kapoti all (hunt lambanahas) :headbang:
Muidugi momendi mahasaamiseks saaks tegelt kasutada ka mingeid spets rehve :eureka:
siis vaja kohe ka spets kasti. 4HP18 läheb kohe laiali,kui 6-700Nm. asfaldile paned.
4wd oligi tollal mõttes.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
too kast mis sellel 4wd-l on peal maksab 350 000 rootsi krooni. Auto peale üldse kokku läks juppide eest ca 1,5 miljonit rootsi krooni :-)
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.
romza
Algselt postitas: romza
too kast mis sellel 4wd-l on peal maksab 350 000 rootsi krooni. Auto peale üldse kokku läks juppide eest ca 1,5 miljonit rootsi krooni :-)
Sellele lisaks veel töörahad. Igatahes päris karm ettevõtmine.
Aga ülekande suhtega panid nad veica puusse, 1 käiguga jookseb üle 100kmh välja Et siis auto kõlbab vaid asfalt ringrajal sõitmiseks.
Ironman`i saabi kulud on tänaseks sarnases hinnaklassis juba.Ei ole veel 4wd.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Karistuseks jäeti VT jälle meie kätte nädalaks,et me häbeneks:red:.
Endiselt olen arvamusel,et tegu on eestis kõige parimas konditsioonis std. tonnisega.
Troll tundub VT väände ja võimsuse võrdluses täiesti mõttetu autona vaatamata oma Hirschi voodoodele ja viledele.Kui vana vurri- ning mootoriga mõõdeti 190kW/390Nm. siis praeguses olekus on kõike seda ikka oluliselt enam.Mitsuga saab 1,2bar.juures veel kuidagi isegi sõita,kui gaasipedaalile hingad. 1,4 juures(pidevat) pole isegi suurel kiirusel võimalik seda tanki vaos hoida.Täiesti arulage väände-ja võimsuse kokteil.:head::head:
Kahju,et omc`le sellega Trolli asemel minna ei saa.
Kuradi hea auto ehitasime Iisakuga ja senini kripeldab.
(läheb häbeneb edasi...)
Endiselt olen arvamusel,et tegu on eestis kõige parimas konditsioonis std. tonnisega.
Troll tundub VT väände ja võimsuse võrdluses täiesti mõttetu autona vaatamata oma Hirschi voodoodele ja viledele.Kui vana vurri- ning mootoriga mõõdeti 190kW/390Nm. siis praeguses olekus on kõike seda ikka oluliselt enam.Mitsuga saab 1,2bar.juures veel kuidagi isegi sõita,kui gaasipedaalile hingad. 1,4 juures(pidevat) pole isegi suurel kiirusel võimalik seda tanki vaos hoida.Täiesti arulage väände-ja võimsuse kokteil.:head::head:
Kahju,et omc`le sellega Trolli asemel minna ei saa.
Kuradi hea auto ehitasime Iisakuga ja senini kripeldab.
(läheb häbeneb edasi...)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Hetkel peaks olema tegemist endisest targema (soft'i upgrade) ja paremas korras (hulk erinevaid asju üle vaadatud) ning sellest johtuvalt ka loodetavasti tegusama standard-tonnsega. Trionic "suhtles" VT-ga selles asjas päris tükk aega.
Eelmise aasta detsembris aga nägi VT välja selline:
Eelmise aasta detsembris aga nägi VT välja selline:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
räägi sa oma lugu kah ennem kui trionic oma lugu jutustama hakkab.
igaljuhul väga kift, et keegi ka vanade tonniste taastamisega tegeleb :thumb:
igaljuhul väga kift, et keegi ka vanade tonniste taastamisega tegeleb :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.