Kuna eile öösel oli meeldivalt lumine ja ilus ilm, siis sai mindud Tallinna peale väikest ringsõitu tegema. Kõik oli ilus kuni Kadaka Uno-X, kus järsku käiku sisse pannes ja gaasi andes hakkas auto ootamatult hoopis mootoriga pidurdama.
Kuna kell 2 öösel ja abi ka kusagilt eriti loota polnud, siis tuli kapott lahti teha ja ise uurida, nii palju suutsin tuvastada, et kui lahti võtta pistik, mis bensu ja õhu vahekorda reguleerib ja see paremini sisse panna, siis töötas jälle mõnda aega normaalselt. Seda kuni 300m Loomaaiast mööda linna poole.
Õnneks tuttavaid linn täis ja kella poole 4-ks sai kenasti koju. Eks näis, kas tegemist on suvalise niiskusega või on tal midagi rohkemat viga.
Asja teeb huvitavaks see, et 3 aasta jooksul, mis masin minu käes on olnud ja veel 7 lisa-aasta jooksul, mis ta eelmise omaniku käes oli, on see esimene kord, kus auto on tee peale jäänud. Varem on ta suutnud kasvõi meelete kütusekulu vms veaga vähemalt remondikohani veereda. Kas see on ühe Saabi allkäigutrepi algus?
Esimest korda mootoriga tee peal
Niisiis teema järgmine... Eelmises postituses tekkinud viga kadus paar päeva hiljem autot käitades iseenesest, ilmselt kuivas ära.
Täna vihmase ilmaga aga jälle, ca pool tundi sõitu ja lõi taas Check Engine kirja ette, 10 min kohapeal seismist ja hakkas juba ebastabiilselt tööle (pöörete seier kõigub seal tuhande pöörde peal +-300 pööret). Ilmselt oleks mõne aja pärast ka sinna 300-400 pöörde peale langenud nagu eelmine kord, aga ei hakanud autot piinama.
Millest selline asi tulla võiks, ilmselgelt on viga niiskuses, sest vahepeal sõitsin nädal aega ringi (ca 300km) ja ilmad olid enamvähem kuivad, auto töötas ilusti.
Ise pakun, et viga tekib kusagil sissevõetava õhu ja kütusesegu tootmise vahel.
Täna vihmase ilmaga aga jälle, ca pool tundi sõitu ja lõi taas Check Engine kirja ette, 10 min kohapeal seismist ja hakkas juba ebastabiilselt tööle (pöörete seier kõigub seal tuhande pöörde peal +-300 pööret). Ilmselt oleks mõne aja pärast ka sinna 300-400 pöörde peale langenud nagu eelmine kord, aga ei hakanud autot piinama.
Millest selline asi tulla võiks, ilmselgelt on viga niiskuses, sest vahepeal sõitsin nädal aega ringi (ca 300km) ja ilmad olid enamvähem kuivad, auto töötas ilusti.
Ise pakun, et viga tekib kusagil sissevõetava õhu ja kütusesegu tootmise vahel.
Pakun ,et viga kõrgepinges,ehk siis süütesüsteemis.Õhumõõturil on niiskusest suht savi,samuti muudel madalpingeühendustel.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989