Saab 900 SE cab, 1991, Andrus99
No nii, oleks aeg esitleda minu uut mänguasja, mis ca 1 kuu pärast Eestimaale jõudma peaks.
Tegemist siis 1991 aasta klassik kabrioga, SE (special edition), mida tehti üldse kokku ca 300 eksemplari, värvidest olid saadaval Monte Carlo kollane ja Platina hall. Auto sai pärast pikka otsimist ostetud meerikamaalt, Texasest, mis loodetavasi tähendab olematut roostet. Mootor on T16, intercooleri ja kat-iga ning meerikamaale omaselt automaatkastiga.
Auto on tehniliselt enam vähem, loomulikult on saabumisel plaanis teha täielik reviis ja hooldus. Vahetust vajab ka katus, mis ühest kohast katki, aga see tundub olevat kabriote puhul juba kuluosa. Mõned pildid ka.
Tegemist siis 1991 aasta klassik kabrioga, SE (special edition), mida tehti üldse kokku ca 300 eksemplari, värvidest olid saadaval Monte Carlo kollane ja Platina hall. Auto sai pärast pikka otsimist ostetud meerikamaalt, Texasest, mis loodetavasi tähendab olematut roostet. Mootor on T16, intercooleri ja kat-iga ning meerikamaale omaselt automaatkastiga.
Auto on tehniliselt enam vähem, loomulikult on saabumisel plaanis teha täielik reviis ja hooldus. Vahetust vajab ka katus, mis ühest kohast katki, aga see tundub olevat kabriote puhul juba kuluosa. Mõned pildid ka.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
oot. kas shveitsist? Täpselt samasugust nägin ühel shveitsi lehel.
Sry, my ignorance. :red:Ameerika ju kirjas
Niikui seeda nägin seal shvetsi lehel ,mõtlesin, et eestis saabifoorumis keegi võiks sellise ligi võtta(tahaks oma silmaga näha) ja paari päeva pärast oledki sina selle jutuga siin. LAHe:beer:
Sry, my ignorance. :red:Ameerika ju kirjas
Niikui seeda nägin seal shvetsi lehel ,mõtlesin, et eestis saabifoorumis keegi võiks sellise ligi võtta(tahaks oma silmaga näha) ja paari päeva pärast oledki sina selle jutuga siin. LAHe:beer:
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
õnnitlused !!!!! tore et haruldusi ka eestisse jõuab
mitusadatonni välja tuli käia kui saladus pole.
to IFF sellele masinale ei saa vist soovida muretuid kilomeetreid, hea kui pühapäevalgi välja ajada ja healjuhul kokkutulekule sõita.
mitusadatonni välja tuli käia kui saladus pole.
to IFF sellele masinale ei saa vist soovida muretuid kilomeetreid, hea kui pühapäevalgi välja ajada ja healjuhul kokkutulekule sõita.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Vahetamist vajavad ka tuled ehk?? Need US speci järgi?Algselt postitas: AndrusFJR
Auto on tehniliselt enam vähem, loomulikult on saabumisel plaanis teha täielik reviis ja hooldus. Vahetust vajab ka katus, mis ühest kohast katki, aga see tundub olevat kabriote puhul juba kuluosa.
Oehh, niuts-niuts, rsk.:thumb:
AndrusFJR peaks toetama kaasfoorumlasi täisilastatud klaviatuuride taastamisel. Ja kui see kaunitar veel meie teedele jõuab, siis on kõigil kaelad paigast ära keeratud.:D
Kadedaks teeb koledal kombel.
Kui saladus pole, siis palju sellise asja transport üle ookeani maksta võiks? :freak:
AndrusFJR peaks toetama kaasfoorumlasi täisilastatud klaviatuuride taastamisel. Ja kui see kaunitar veel meie teedele jõuab, siis on kõigil kaelad paigast ära keeratud.:D
Kadedaks teeb koledal kombel.
Kui saladus pole, siis palju sellise asja transport üle ookeani maksta võiks? :freak:
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Selle info tarbeks on kõige parem koht tqhq.ee foorum, sest sealsed teemad just ülelombi masinatega seotud. Üldiselt vahet pole, mis auto see sealt tuuakse. Konteineris on piiratud hulk kohti ja hind seetõttu üks ja sama. Mingi 1.5-2k $ peaks see hind jääma.Algselt postitas: kaarel
Kui saladus pole, siis palju sellise asja transport üle ookeani maksta võiks? :freak:
Tänud heade soovide eest :)
Mis puudutab tulede teemat, siis kas kellelgi on sarnast usa-st toomise kogemust? Kas teemaks on vaid esituled või kõik?
Auto on ju toodetud euroopas, kas tõesti tehti usa turule ainult usa markeeringuga tuled?
Mis puudutab tulede teemat, siis kas kellelgi on sarnast usa-st toomise kogemust? Kas teemaks on vaid esituled või kõik?
Auto on ju toodetud euroopas, kas tõesti tehti usa turule ainult usa markeeringuga tuled?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tuled on vähemalt vanemate masinate puhul teistsugused... US speci puhul on valguvihk teistsugune ja näitavad sandimini kui eurotuled. Tuli näeb pistu teistsugune välja kah. Aga ülejäänu peaks sama olema. Mul pole ette jäänud pilte nendest lõpuotse klassikutest selliste tuledega, võibolla sul polegi vaja. See oli lihtsalt küsimus, et kas peab..:)
Eks siis selgub nende tuledega...
Jah vanematel klassikutel on konkreetselt teistsugused tuled usa tarbeks aga uuematel pole eemalt vaadates mingit vahet.
Ma ei saa aru, mis värk nende usa tuledega on, enamus neist on suhteliselt viletsakesed, et kas usas on nii palju tänavavalgustust, et häid tulesid pole vajagi :?
Jah vanematel klassikutel on konkreetselt teistsugused tuled usa tarbeks aga uuematel pole eemalt vaadates mingit vahet.
Ma ei saa aru, mis värk nende usa tuledega on, enamus neist on suhteliselt viletsakesed, et kas usas on nii palju tänavavalgustust, et häid tulesid pole vajagi :?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sul tundub,et juba std.esituled ja nendega probleeme ei tule.Küüll aga tuleb arvatavasti muuta tulede elektriskeemi EU nõuetele vastavaks.Omasin kunagi klassikut pisikeste usa esituledega,parktuled asusid ribadena iluvõre ja laternate vahel."side marker" tuled asusid meie gabariitidega koos,aga 2 niidiga pirnid-teine oli tagurdustuli.Esipirne ei saanud vahetada,ainult koos tulega(elementtuli).Tagatuledes tuli ka mingeid ühendusi muuta,täpselt ei mäleta enam.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
samas võib tulla probleeme yldse arvele saamisega.kui masin mõeldud kasutamiseks mitte euroopas-vahe ei ole ainult tuledes- siis on mingi katsetuslaborisse kuskile vaja saata, kes annab loa masinat euroopas kasutada. kas soome, või saksamaale- 2 lähemat kohta pidid olema.
samas kes seda värki täpselt teab, kas sel autol on kapotiall kleepsud/pirkad kus "E"- tähega koodid. praegusel ajal kindlasti vahe, kas masin euroopa või mujale turu jaoks . aga see 1991 aastast, ei tea mis siis oli.
samas kes seda värki täpselt teab, kas sel autol on kapotiall kleepsud/pirkad kus "E"- tähega koodid. praegusel ajal kindlasti vahe, kas masin euroopa või mujale turu jaoks . aga see 1991 aastast, ei tea mis siis oli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Probleemid tekkivad 1997 ja uuemate autodega, siis on nii, et kui sama autot on toodetud ka eu turu jaoks, siis usa turu autot arvele ei saa. Kuigi oli Eestis hiljuti üks kohtu-case samal teemal ja autoomanik võitis ARK-d ja sai auto arvele.
Kuni 1997 toodetud autodega ei ole sellist probleemi.
Need härrad, kes mu auto USAst ära toovad tegelevad selle äriga pidevalt ja teavad, mis värk on, sellest küsimusest sai alustatud, kui üldse autot usast uurima hakkasin.
Kuni 1997 toodetud autodega ei ole sellist probleemi.
Need härrad, kes mu auto USAst ära toovad tegelevad selle äriga pidevalt ja teavad, mis värk on, sellest küsimusest sai alustatud, kui üldse autot usast uurima hakkasin.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Sul seal muidki ameerikalikke debiilsusi küljes."shift up" tuluke(õnneks sul aut.kast),mõnel ka " exh. overheating" jne.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Kas see "shift up" tuluke peab siis meeriklasest "dumb user"-ile meelde tuletama, et vaheta käiku ja ära kräunuta mootorit :P
Kuna autot oodates pole muud teha kui ennast närviliselt kratsida ja internetis surfata, siis olen pannud paika väikese "upgrade" plaani (ehk õnnestub kunagi ka sinnamaani jõuda).
Paluks teadjate kommentaare, lolluste eest palun algajat mitte tümitada :red: , vaid võimalusel ikka õigele teele juhatada.
Alustuseks siis täielik hooldus, mahlade vahetus, "kahtlaste" juppide asendamine.
Veermik:
Vedrud: Kilen, madaldavad 25 mm
Amordid: Bilstein, Koni,...., millised sobiksid meie tingimustesse kõige paremini?
Pidurid: silma on jäänud Speedpartsi Sportbromskit, kõik uued kettad ja EBC green stuff klotsid
Puksid: powerflex, superflex või analoogsed, millised puksid peaks kindlasti vahetama, või on targem kogu kompl ette võtta?
Performance:
Open-air õhufilter, K&N või analoog, mis asuks/võtaks õhu läbi mootoriruumi seina (sealt, kus APC pesitseb)
Silikoon-vaakumvoolikud
Väljalase: Speedpartsi 3” ja sportkat – kas ei ole natuke overkill? Võibolla hoopis roostevaba 2,5”, milline tootja?
Bensurõhuregulaator: Saab 3,3 bar või Speedparts reguleeritav
BOV – tsirkuleeriv, Forge, Speedparts vms, (kas peab paika, et klassiku puhul ei soovitata open-air BOV-i?)
APC upgrade ja fuel chip – Speedparts
Intercooler – 9000-selt
Turbo – 91 aasta mudelil peaks olema MITSU TE05-12B6, sõltub tema seisukorrast, kas peaks vahetama/upgrade-ma või mitte?
Salong:
Stereo - kindlasti iPodiga ühilduv, kas kellelgi on mõne sellisega kogemust?
Mõned lisakellad - turborõhk, V-meeter, õlirõhk
Vot selline plaan siis esialgu :thumb:
Kuna autot oodates pole muud teha kui ennast närviliselt kratsida ja internetis surfata, siis olen pannud paika väikese "upgrade" plaani (ehk õnnestub kunagi ka sinnamaani jõuda).
Paluks teadjate kommentaare, lolluste eest palun algajat mitte tümitada :red: , vaid võimalusel ikka õigele teele juhatada.
Alustuseks siis täielik hooldus, mahlade vahetus, "kahtlaste" juppide asendamine.
Veermik:
Vedrud: Kilen, madaldavad 25 mm
Amordid: Bilstein, Koni,...., millised sobiksid meie tingimustesse kõige paremini?
Pidurid: silma on jäänud Speedpartsi Sportbromskit, kõik uued kettad ja EBC green stuff klotsid
Puksid: powerflex, superflex või analoogsed, millised puksid peaks kindlasti vahetama, või on targem kogu kompl ette võtta?
Performance:
Open-air õhufilter, K&N või analoog, mis asuks/võtaks õhu läbi mootoriruumi seina (sealt, kus APC pesitseb)
Silikoon-vaakumvoolikud
Väljalase: Speedpartsi 3” ja sportkat – kas ei ole natuke overkill? Võibolla hoopis roostevaba 2,5”, milline tootja?
Bensurõhuregulaator: Saab 3,3 bar või Speedparts reguleeritav
BOV – tsirkuleeriv, Forge, Speedparts vms, (kas peab paika, et klassiku puhul ei soovitata open-air BOV-i?)
APC upgrade ja fuel chip – Speedparts
Intercooler – 9000-selt
Turbo – 91 aasta mudelil peaks olema MITSU TE05-12B6, sõltub tema seisukorrast, kas peaks vahetama/upgrade-ma või mitte?
Salong:
Stereo - kindlasti iPodiga ühilduv, kas kellelgi on mõne sellisega kogemust?
Mõned lisakellad - turborõhk, V-meeter, õlirõhk
Vot selline plaan siis esialgu :thumb:
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
täpselt seda see tuluke neile näitab:drive:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Arvestades, et see kabrio on siiski üsna vedel, siis mingit erilist väänamise pilli temast ei saa. Vast selle Suure mootoriehitamise poole pealt pole mõtet pingutada, 2.5" väljalase peaks suht piisav olema. APC-ga keerab juba piisavalt sealt autost välja, kas mingit chippimist väga vaja ongi. http://www.900aero.com/forum. Vaata sealt, mis teha annab. Minu meelest on selles autos piisavalt sisu, et ka täiesti originaalkorras mõnusalt chillida.
Selline shift up tuluke oli ka olemas minu 1984 aasta VW Passatil (ja paljudel teistel vw-del)
Nii, et pole need Mikid ainukesed dumbuserid midagi.
Mis puudutab autot siis ikka paganama vägev liikur. Sellist ongi vaja suvel (ja mitte ainult) Eesti teid kaunistama.
Nii, et pole need Mikid ainukesed dumbuserid midagi.
Mis puudutab autot siis ikka paganama vägev liikur. Sellist ongi vaja suvel (ja mitte ainult) Eesti teid kaunistama.
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
minu arvamus ühtib Cyberi arvamusega - põhirõhu võiks ikka suunata veermikule ja kere olukorra säilitamisele/parandamisele, kuna kabriokere ei võimalda sul sellest erilist ringraja- või kiirendusmasinat teha. viimases võib takistuseks saada ka autom.kast. ise jätaks sellise apastraadi puhtalt kruisimiseks, isegi väljalaske vahetamist 2,5" vastu kaaluks tõsiselt, kuna ka see suudab pikapeale häirima hakkavat jõrinat tekitada. kui ülevaatust ei karda, siis kati asemele vastav resokas ja APC-lt natuke turborõhu tõsta, wastegate`t "pingutada" ja aitab küll IMHO.
a muidu - krdi ilus asi on see Aero paneelidega kabrio! (http://www.pjgh.pwp.blueyonder.co.uk/saab/specials/pages/1991_monte_carlo.html)
a muidu - krdi ilus asi on see Aero paneelidega kabrio! (http://www.pjgh.pwp.blueyonder.co.uk/saab/specials/pages/1991_monte_carlo.html)
Tänud ka arvamuste eest upgrade osas. Eks ta selline dilemma ole, kas rõhuda originaalis hoidmisele või ka natuke vinti peale keerata.
Ma olen täiesti päri, et sellel autol on ka originaalis suur väärtus, seepärast ma ei üritagi miskit "pimp my ride" stiilis asja. Samas olen ma siiski natuke pervo, kuna üritan ikka ja jälle midagi auto juures täiendada. See see hobiauto võlu ongi :)
Eks esialgu lähebki suurem aur hooldusele ja üleüldisele korrastamisele (katus jne), eks siis vaatab kuna asi tegelikult upgrade-ni jõuab. Aga hea on, kui miski eesmärk silme ees, kuhu poole püüelda. Ega ma mingeid konkreetseid hobujõude taga aja, lihtsalt natuke sisse- ja väljalaset vabamaks ja samavõrra ka kütust lisaks peale.
Ma olen täiesti päri, et sellel autol on ka originaalis suur väärtus, seepärast ma ei üritagi miskit "pimp my ride" stiilis asja. Samas olen ma siiski natuke pervo, kuna üritan ikka ja jälle midagi auto juures täiendada. See see hobiauto võlu ongi :)
Eks esialgu lähebki suurem aur hooldusele ja üleüldisele korrastamisele (katus jne), eks siis vaatab kuna asi tegelikult upgrade-ni jõuab. Aga hea on, kui miski eesmärk silme ees, kuhu poole püüelda. Ega ma mingeid konkreetseid hobujõude taga aja, lihtsalt natuke sisse- ja väljalaset vabamaks ja samavõrra ka kütust lisaks peale.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson